Mine innlegg består aldri av å slenge dritt, men jeg synes den krigen mot dere har vært ufattlig kjedelig. Jeg har kun sendt adelstog mot dere og noen få nukes, og når 3 tog blir røde og de resterende 20 går inn så tyder det på veldig laber innsats. Du kan kalle det drittslening så mye du vil, men det er fakta jeg kommer med, og det gjør vondt for deg å innse hvilken vei det går med GNI. Unnskyld om du føler deg støtt, men dette er et spill og dette er et propagandaforum. Propaganda består som du sikker vet av å hakke ned, provosere, og sette fienden i dårlig lys. Desverre klarer du bare å sette deg selv i dårlig lys, og GNI med dette. Jeg respekterer ikke deg, men jeg respekterer Andreas som jeg har hørt fra mine stammemedlemmer har gjort en god jobb med å forsvare seg. Derfor får han hele BNP mot seg, og når han desverre ikke har medlemmer som kan angripe og skifte fokuset til BNP går det som det går. Èn spiller kan ikke stå i mot BNP, men det er iaf en som prøver skikkelig.
Nå kommer jeg ikke til å gidde å svare deg før du kommer med noe konstruktiv. Takk for meg.
PS hjulpet oss med hva?
Edit: Noen av GNI gjør sikkert en god innsats, men majoriteten etter hva jeg har erfart har noe å gå på.