Backstabbing i BOL-regi

DeletedUser

Guest
har nok av front p v4 for o sı det sonn :D

(beklager skrivinga tyrkıas internett cafeer har ikke onkelige bokstaver)
 

DeletedUser

Guest
Er vel digg for mange uten front i mange år dette her. Endelig spille tw skikkelig.

Hvis de ikke har front, så er det ingen andres feil enn kontoeier. Det er ikke vanskeligere enn å adle seg til fronten.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Altså, saken er vel heller den at dåkk i HFO trur dåkk er primadonnaer, madonna, elvis, den gjengen der, eventuellt også Obama for allt eg vett! Dåkk er så vanvittig høge på pæro, dåkk ser virkelig ikkje at dåkk kan gjere feill dåkk au! Det er berre nåkka som går hus forbi! :p Og når dåkk ikkje vil innrømme det, så tja, da blir det slik, da er det ALLTID alle andre som må føye seg! Dåkk e så sjølvgode at det nesten er utrulig, trur at alle har ein konspirasjon imot dåkker! Paranoide 3-åringer heile forbanna gjengen! Altså, det er fullt mulig at Balle bryter avtalen med oss uten at vi har sutti å konspirert i 930 år for å få det til berre så vi kan ødlegge for dåkk! Altså, hadde vi vert så vanvittig kåte på krig med dåkk, så hadde vi vel for furan berre angrepe dåkk for mange, mange vekker sido, og ikkje sutti å konspirert som du vil ha det til? Vi kunne nu ihvertfall angrepe forige gang dåkk dreit an! For NEI, det er ikkje første gang dåkk beskylder glitter for slikt som detta! Eg meiner, om vatnet spruter opp i raua di når du driter, så er det vel glitter som har sutti å konspirert i åtte veker for å få det til au!?

Altså dude, sjå nu te å få raua di ner på eit normalt nivå! Altså, den sjølvtilliten dåkk fører i HFO for tido er ikkje sunt for nåkken, verken oss eller dåkker, og ihvertfall ikkje WIC som får latterkrampe i halebeinet av å følge med på grinainga dåkkers overallt! ALLT ER IKKJE EIN KONSPIRASJON MOTT DÅKKER! Det går fint ann å misslike dåkk uten å konspirere i mot dåkk, halo, eg meiner, me he da gjort det i 2 år! ^^

Nja, primmadonnaer eller ikke, ville vel spart meg slike beskrivelser av andre når du har en fortid som det selv.

Dine kommentarer er fra en backstabber til en annen backstabber???
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Nja, primmadonnaer eller ikke, ville vel spart meg slike beskrivelser av andre når du har en fortid som det selv.

Dine kommentarer er fra en backstabber til en annen backstabber???

Jodda, eg bytta stamme for så vidt, kan godt innrømme det, men dåkk fikk no muligheita til å ta byan tilbake? Det var ingen som ba dåkk stoppe det og trua med krig? :p Neida, dåkk fikk hamre på nett kor mykje dåkk ville, så muligheita hadde dåkk, dåkk berre klarte det ikkje! ;)

Når det er sagt, så har eg aldri beskyldt dåkk for å konspirere mot meg da dåkk angreip? :)

Og forsåvidt, om me skal begynne den krangelen igjen, så var det ein god grunn te at eg gikk fra (den gang) IB, så det er irrelevant med dette her med balle! Me hadde ingen diplomatiske avtaler som hindra dåkk i å angripe meg, dåkk hadde ingen avtaler med glitter som kunne brytast, og så vidt eg vett så var eg i viking til (om eg ikkje husker feil) DU angrip meg? Altså, sko eg bli angrepe uansett, så såg eg ingen grunn til å være i ein alliert stamme med dåkk! ^^ Altså, balle stakk, det er i og for seg greit om han hadde GIDDI å holde avtalen som han, bgm og glitter lagde, men når han ikkje brydde seg fem flate tiøringer om den lenger, så gjorde me som avtalt og angreip! :) Balle kan ha alle gode grunner han vil til å forlate BOL, og det hadde vert greit om han hadde holdt seg til avtalen! ;)

Og ein ting til du vennen, definer "backstabber" :) Javel, eg "backstabba" IB da eg gikk til viking og deretter BOL, sånn som ting som regel vert sett på! :) Men eg hadde ikkje gått fra IB om eg ikkje følte meg "backstabba" av stammen, eller enkeltspillere i stammen, så derfor er dåkk vel i bunn og grunn backstabbere dåkk au? :confused:

Og forøvrig, så er vel ikkje dette stede å diskutere dette her? Eg er tilgjengelig på PM (enn så lenge) om du vil krangle der (men da vil eg anbefale deg å være kjappe) eller så fe du jo alltids tak i meg på skype om du vil krangle der, og da har du ikkje fullt så dårlig tid! ^^ Men i denne saken her så er vi vel :eek:ff topic: no? :)
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Fakta er vel at du nærmest bondefanget kontoen, da et lojalt medlem bestemte seg for å gi bort kontoen via stammeforumet. Du hadde en liten konto du hadde tatt med deg inn i stammefamilien, trolig som spion.

Original konto:

Ingen IBB 24th September 2009 - 10:00:02 262,844
IBB Ingen 11th November 2009 - 16:00:01 414,344
Ingen viking 15th November 2009 - 16:00:02 419,360
viking HVIB 01st December 2009 - 19:00:02 488,814

Ny konto:

K102SE IB 06th September 2009 - 22:00:02 4,168,538
IB viking 13th December 2009 - 13:00:01 5,483,186
viking BOL 23rd December 2009 - 19:00:01 5,561,460

Du tok vel over den nye kontoen ca i desember, når den fortsatt var i IB.

Men men, dette er gammel historie.
 

DeletedUser

Guest
Er det ledige kontoer på v1?
Ja, det lurer faktisk jeg også på :p har dere ikke klart å avgjort dette enda? Imponerende! ;)
 

DeletedUser

Guest
Jøss, du også. Så hyggelig da :)

Hehe takk i like måte :)

Jeg spiller ikke. Bare innom å kikker... Dere klarte fint å gjøre meg lei tw sist. Dessuten er jeg vel life-timed banned fra bol så det sier vel sitt :p men hyggelig å se at noen av de gamle heltene på v1 fortsatt holdrr koken ;)
 

DeletedUser

Guest
Jaja det er reunion av 2008 årgangen
hehe, I wish! ;) det hadd vært noe det.. men, for å svar på spørsmålet ditt Pål, nei, ikke noe bol på mæ gitt.. blir nok aldri det igjen. har for store innvendinga mot visse som fortsatt styre dær :p å samme vedkommende e vel ikke akkurat min største fan heller.. si som drawde, e vel life-time-banna dærifra æ å :p
 
Topp