Topp 20 spillere

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Tenkte jeg skulle lage en liste da dette er mitt første innlegg.

Topp 20 fra 14.08.2013 kl 22:49

1.bongosteen -T-H- 811.104 poeng 117 byer
Dette er en konto jeg virkelig har sansen for. Kontoen har vært rank 1 siden 29 mai, noe som er en stor prestasjon når en ser på hvilke andre personer som spiller. Har knust all motstandere som Hvalen (første by),Bacardi Razz,Nimbelwhite og Sleipnir. Noe som også er en god egenskap er at de er veldig gode til å motivere å ta tak når det trengs. Hvem vet hvor lenge denne kontoen kan holde på den gjeveste plaseringa, men jeg er overbevist om at disse gutta ikke gir seg med det første.

2.Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator MyTH 570.124 poeng 74 byer
Ja, så var det henrik sin tur da. Dette har siden starten vært en veldig offansiv konto med masse aktivitet (spesielt om natta mens andre sover). Det er henrik jeg ble kjent med før jeg slutta. dette er en bra kar som det er verdt å bli kjent med. Er vel denne kontoen jeg kan definerer meg selv mest med, da dette er den første ordentlige verdenen for begge hvor vi begge har lyktes. MEn denne karen har også valgt å backstabbe TH på det groveste. Jeg tror dette var planlagt fra hans side (ønsker ingen videre diskusjon!) noe som jeg ikke har sansen for. mistet desverre litt respekten for deg der. Men gjort er gjort og spist er spist. dette var jo ekstremt bra taktisk gjort av MyTH da dette kanskje avgjorde krigen til dems fordel. tiden vil vise

3.ezio-auditore SUP 500.620 poeng 65 byer
Dette er vel sommerens skudd. Kan ikke si at jeg husker så mye fra deg før sommerferien. Det virker som om du har kjempa bra for byene dine så det er nok ikke bare en tilfeldighet at du ligger her, men hvor lenge klarer du å holde posisjonen når det er mange sultne ulver som snart biter deg i baken.

4.OriginalOne -T-H- 487.492 poeng 70 byer
Denne kontoen har hatt en ekstrem vekst i sommer. Masse farming samt at spilleren ligger safe ute på rimmen gjør at denne kontoen utvikler seg raskt. De gjorde også en imponerende jobb med sleipnir. Denne kontoen har utrolig nok ikke mistet en by enda. Tror dette er en konto som kan gjøre det stort i en front.

5.aightm8 MyTH 482.351 poeng 72 byer
Virker som en konto med god aktivitet. ligger forøvrig ganske safe der oppe i nord. Men om scar har lyst så kan han nok jobbe seg langt opp. blir spennende å se hvordan det går videre.

6. Tvutt MyTH 477.196 poeng 66 byer
Dette mine damer og herrer er vinner av v12. Denne kontoen er nok en av de hardeste å knekke på lengre sikt. Har du først vunne en gang så er det nok kun en ting som gjelder, vinne mer. Blir spennende å se i hvilket område denne kontoen kommer til å satse da de har mange muligheter. Dette er nok MyTH sin beste konto da det oser av erfaring og skills. i tilleg sprites det mye opp på forum (yes) Hadde vært spennende å se hvem som gikk seirende ut av en 1 mot 1 duell med Tvutt vs. Bongo

7.Torquemada MyTH 449.359 poeng 60 byer
Den offansive kraften tom. Dette er også en konto som har gjort det veldig bra på tidligere verdener. her er det massevis av erfaring og skills. men det virker som aktiviteten på denne spilleren ikke har vert helt på topp på denne verdenen(whew) ellers så tror jeg denne spilleren kommer til å ende på top 3 når denne verdenen er slutt om han slenger på et ekstra gir, men han vil nok få hard kamp av både allierte og fiender om den gjeveste plasseringa.

8.CloudsHD TR 424.331 poeng 56 byer
Denne spilleren har omtrendt bare adlet grått gjennom hele verdenen ikke bare i det siste. oda-en har bedret seg litt i det siste men fortsat langt igjen. tror ikke denne kontoen kommer til å holde så alt for lenge.

10.Tarahumaraen Baron 408.320 poeng 61 byer
Dette er en konto som har måttet jobbe mye for hver by. Ligger på 2 plass sammenlagt på ODt noe som er en stor prestasjon. Spent på om de tørr å adle seg igjennom RoEm for å møte bongo og originale eller om de går inn mot midten, eller kanskje begge veier. uansett så tror jeg disse gutta er å regne med videre.

11.Mr and Mrs Smith SUP 378.777 poeng 46 byer
Kjenner ikke til noen av spillerne på denne kontoen, men liker navnet. litt sen start men til gjengjeld litt internadling.

12. Bohic Baron 370.877 poeng 48 byer
Enda en svenskejævel... neida. Denne kontoen har top 20s beste profilbilde :mehe:. Har ikke hørt noe om denne personen ellers men det virker som om han kan en god del. Tror denne kan kjempe seg opp på top 10.

13. Mount And Blade TR 370.250 poeng 49 byer
Lederen av ODt, leder også ganske suverent. Dette er en spennende konto som jeg ikke har hørt så mye om, men det virker som om personen/ene på denne kontoen tåler mye juling.

14.Lemmy -T-H- 355.346 poeng 49 byer
Denne spilleren bidrar med en god deffansiv jobb. om det trengs så tar han i et tak.

15. Brian Clough MyTH 352.726 poeng 38 byer
Beryktet spiller (har jeg selv erfart) som virker sterk om han gidder. skulle gjerne likt å vite hvem som spiller her. Har hørt noe om en joakim men ikke noe meir. Denne spilleren kan nok komme opp på topp 10 og kanskje topp 5 senere i spillet.

16.Legenden -T-H- 343.363 poeng 45 byer
Gjør en god jobb i stammen, men nå som han har hatt ferie vil jeg se han vokse. lovende kar som trør til når det trengs!

17. FylleSamen RoEm 327.103 poeng 45 byer
Denne karen som adler fienden med sin rein, ser bare ut til å fortsette med å vokse. han gjorde en god jobb mot nimbelwhite sammen med bongo. nå møter han motstand i tarahumaraen og raaator, har han det ekstra giret?

18.White Death -T-H- 320.917 poeng 43 byer
Dette er en spennende konto. De fleste er kjent med bambab sine kvaliteter ig. Den elskede sondrekul er nå også blitt en del av kontoen. hvordan disse to sammarbeider blir spennende å se.

19. SambaUlf SUP 316.138 poeng 48 byer
Denne kontoen er vel på top 20 for første gang. Adlet mye grått i disse grå tidene. men hvor lenge klarer du å holde deg her oppe når det er flere gode spillere på veg opp.

20.Real Steel MyTH 306.529 poeng 35 byer
Dette er et kjent navn fra andre verdener men vil ikke si at dem har imponert på denne. men den ligger utsatt til så blir spennende å se hvordan det går videre.

Håper dere likte det :)
 

DeletedUser

Guest
Fin liste, som ikke viser klart og tydelig hvilken side av krigen du er på. Reflektert.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Veldig bra liste, og enig som Redswan sier, du klarer og forholde deg nøytral! :)
 

DeletedUser

Guest
Flott liste :) men du skal nok se at jeg er ganske så sulten jeg også, så kommer nok til og vokse i samme takt som de bak meg tenker jeg :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Nydelig liste.

Kan kjapt nevne at både nimbel og Sleipnir har gjordt motstand.
Men vi liker å jobbe sammen med andre og det har gang på gang vist seg å gi de beste resultatene,
og var også det som knakk motstanderne i det tilfelle. At spillere mister litt motet mot slutten etter å ha blitt kjørt ei stund er vell ikke helt uvanelig. Men skal selvsagt ikke ta æren for deres fall alene, vi var et godt team på tvers av flere stammer som knakk disse spillerne til slutt.

Og nå har ferden startet å gå opp til deg Rator/Henrik, og jeg satser på ny å kunne være med på å knekke nok en toppranket spiller sammen med gode folk med vellfungerende sammarbeid. Noe som du fremdeles har til gode å lære å bruke og gjøre, da dette ikke er noe en-manns-show spill ;)
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Jeg svarer kun det jeg ble fortalt, selv var jeg ikke i stammen hva det foregikk. Har ikke vært logget inn på 3 dager pga. fotball, så å knekke meg blir neppe vanskelig.
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Tenkte å komme med litt lesestoff til TW-interesserte sjeler. Så prøver meg på en topp 20 liste hentet 13:00 (tilfelle det har skjedd forandringer allerede). Bruker det jeg vet fra tidligere, TW-stats og IG for å vurdere spillerne, enjoy!

1 bongosteen -T-H- 899.954 126 7142
Den overlegne nummer en hittil på v14. Disse gutta har et overlegent aktivitetsnivå, og hovedårsaken til den ekstreme ledelsen ligger nok først og fremst i et mye høyere farmenivå enn alle andre. Skal etter det jeg har hørt sitte 4 spillere på denne kontoen med Benja i spissen. For tiden er det Coon som blir herjet med etter at både nimbelwhite og sleipnir har gått ned. Blir spennende å se hvordan kontoen vil takle å forsvare seg skikkelig selv noe jeg regner med må skje en eller annen gang. De har nok ikke hatt det store presset på den deffensive fronten, men det er jo ikke deres skyld. Er veldig usikker på kvalitetsnivået hos enkelte av spillerne på kontoen, og det blir spennende å se hva som skjer i tiden fremover her!


2 Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator MyTH 572.845 73 7847
Her sitter godeste Henrik og det skal vel også være en dual etter det jeg har forstått. Denne fyren kom som et skudd etter den omtalte overgangen til MyTH, og adlet en del fine -T-H- byer. Har de siste dagene fått litt press på seg, men tror han vil klare seg bra hvis han går inn for det. Har stått stille i poeng de siste dagene, men kontoen sitter på en stor andel med adelsmenn etter mye god farming, og jeg tipper det kommer et poengrykk igjen etterhvert. Utenom -T-H- byene som ble adlet raskt etter stammeskiftet tror jeg kontoen har fått forholdsvis lette byer. Gleder meg til å følge med her fremover mye fordi det blir en viktig frontkonto mellom MyTH og -T-H-.


3 ezio-auditore SUP 570.668 77 7411
Denne karen hadde jeg ikke hørt om før v14, men nå har jo jeg vært borte fra gamet en stund. Har
imponert den siste tiden og har inntatt en 2. plass på ODT. Adlingene i starten var nok forholdsvis lette, og det har blitt tatt en god del gråbyer, men fyren har trykket lenge på Mount And Blade noe som har resultert i noen fine adlinger. Ezio har vist seg å være en svært hyggelig fyr som kan spillet. Det skal være en dual her uten at jeg vet hvem det er. Som de to kontoene over er det nok farmingen som har gitt resultatene for en topp 3 konto.


4 Torquemada MyTH 555.699 71 7827
Tom er absolutt en kjempefyr som kan sine saker. Han har en svært offensiv spillestil noe jeg liker. Spiller alene (hvis jeg ikke bommer totalt) noe det står respekt av, spiller mye på rutine og erfaring, men har også et forholdsvis høyt aktivitetsnivå. Har hatt mye fine adlinger, men den siste tiden har vært grå, som hos veldig mange andre. Tror Tom kan utrette mye bra på v14 hvis han holder aktivitet og motivasjon oppe.


5 OriginalOne -T-H- 534.081 75 7121
Denne spilleren vet jeg ikke mye om personlig. Kontoen startet sent, men har vokst kraftig fra sin posisjon på rimmen. Har tatt lette byer og mye grått. Var med på å ta ned Sleipnir på kort tid, men Magnus gav opp med en gang så vil ikke si det var noen stor prestasjon. Forventer å se mer til deg, men er ikke sikker på om det blir en positiv overraskelse eller en negativ. Tiden vil vise. Uansett en konto som har farmet mye tror jeg, og vil bli her lenge.


6 aightm8 MyTH 522.273 77 6783
Tror dette skal være en duo, vet lite om dere egentlig. Meget stabil vekst. Adlet mye BBQ-spillere i starten, og har nå gått over til gråbyer som mange andre. Her er det mye safe-byer med en liten front mot TR. Svært lav OD. Her mangler det foreløpig overbevisning, men dere får vel sjansen til å bevise dette en gang dere og håper jeg.


7 Tvutt MyTH 511.788 70 7311
Her sitter det en knallduo med Robert og Johan som også har fått inn Magnus (Contra). For en gjeng sier jeg bare. Kontoen adla mye fine byer i starten, både av TSM og -T-H-, og har opparbeidet seg en solide områder med sjansen til å adle i front. Forventer meg ikke annet enn store ting her!


8 Melisandre -T-H- 489.619 71 6896
Startet med en knalladling av gjengen på Sleipnir (husker ikke nøyaktig hva den het tidliger, R3CHWO3E) og gjorde sakene sine veldig bra en god stund. Fikk bank av Brian en liten period, men har fått fart på sakene igjen og gråbyadlet seg oppover igjen (ja det er lov det :). Dette hadde vel med at originalen ga seg en liten periode, men igjen er tilbake. Har en flott front mot MyTH hvor det blir spennende å følge med. Vet lite om spilleren fra tidligere, men kontoen skal få brynet seg på sterke spillere der borte uansett. Lykke til!

9 CloudsHD TR 458.851 58 7911
Første TR spiller på listen. Tett cluster som resten av stammen. Har en OD som er helt borte i forhold til poengene. Tilnærmet bare gråbyadling, og jeg tror spilleren vil slite med en gang det blir satt press på han. For å være ærlig tror jeg dette er en av de svakere kontoene på topp 20. Prove me wrong!


10 Tarahumaraen Baron 447.540 65 6885
Dette er meg ja. Har fått med meg Roger'n, og jeg tror dette kan bli bra fremover.


11 Mr and Mrs Smith SUP 441.926 56 7892
Kontoen har hatt en jevn god vekst uten de store problemene, adlet et par fine Mount And Blade byer under SUPs aksjon her om dagen. Har et langt cluster som strekker seg fra TR gjennom hele SUP til MyTH/-T-H-. Gode adlingsmuligheter for videre vekst her. Ifølge spillerprofilen skal det være to stykker her uten at jeg vet noe mer om hvem det er. En av få kontoer som ikke har mistet noen by. Kan vel bli bra dette hvis motivasjon og kvalitet er der.


12 Legenden -T-H- 417.658 54 7734
Han er tydeligvis så legendarisk at jeg hverken har hørt om han eller vet hvem som sitter her. Har et flott cluster som ligger veldig safe til. Fått seg en del byer oppe i MyTH fronten, og har adlet flotte byer av Coon de siste dagene. Fortsetter dette så kanskje du kan bli en legende allikevel.



13 Bohic Baron 412.847 54 7645
Svensken i Baron. Patrick er en veldig hyggelig og entusiastisk type som jeg tror naboene i -T-H- vil få se mer til. I det siste har det blitt mye gråbyer, men det er vel taktisk for å skaffe seg en utskyttsrampe mot fienden. Blir moro å se hva han kan få til.


14 Lemmy -T-H- 388.654 51 7621
Kongen av gråbyadlerne! Ble store reaksjoner på den flotte adlingen av din første fiendeby i en skypechat jeg var i. Kanskje du kan mer enn å adle gråbyer? Jeg håper det . Lav OD, mye grunnet posisjon og adlinger selvsagt. Tror du skal slite den gangen du får press på deg, men håper du motbeviser det en gang.


15 SambaUlf SUP 358.799 51 7035
Sandnes Ulf fan? Ikke mye samba der. Kontoen har et spredt cluster etter min mening, og ligger veldig lett til så lenge det er en god tone mellom Baron og SUP. Forholdsvis lav OD her og. Må nok vokse på rimmen eller evnt. komme seg til fronten.


16 Brian Clough MyTH 358.589 38 9437
Brian har et rykte som en meget god TW-spiller. Jeg har ikke sett dette selv egentlig, men her på v14 har han til tider vist hva han er god for. Vokser i rykk og napp, og adler store fiendebyer. Veldig god ODA i forhold til poeng. Viktig konto for MyTH i kampen mot -T-H- fremover.


17 luapix -T-H- 355.564 46 7730
Oppe på 15. plass allerede nå ser jeg. Vokste seg raskt inn på topp 20 etter internadling av The Attack King. Har ikke imponert nevneverdig til å ha front. De små forsøkene jeg har sett har ikke vært gode, men regner med at det kommer mer massive saker seinere. Uansett gleder jeg meg til å fighte med denne fyren fremover. Lykke til!


18 FylleSamen RoEm 351.223 45 7805
Et artig og friskt pust her på v14. Har vært litt mer stille IG. Var med å adle ned nimbelwhite med sine «lætt rein». Liten vekst siste dagene, men er vel en opprustning for en blodig hevn for byen raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator. Kommer nok til å få med deg å gjøre etter hvert jeg og vil jeg tro. Blir bra med litt samefight. Har stor tro på denne spilleren egentlig.


19 White Death -T-H- 346.041 45 7690
Forholdsvis stabil vekst her, men hadde egentlig forventet meg mer av denne spilleren. Har også forsynt seg av Coon den siste tiden. Ligger spredt over et stort område, men noen liker jo det og. Mye trygge byer i -T-H- land.


20 Charles TR 341.240 43 7936
Gråbyadler som har kommet seg opp på topp 20. Null OD nesten. Veldig tette clustere som resten av TR, og spørsmålet her er igjen hvordan det går når det blir satt press på deg. Time will show.



Avslutter med en kort oppsummering stammemessig:
-T-H- - 7 stk
MyTH - 5 stk
SUP - 3 stk
Baron - 2 stk
TR - 2 stk
RoEm - 1 stk

-Martin
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Flott liste!

Som en kommentar til delen om meg: Bonusbyene adles ikke av seg selv, og jeg liker bonusbyer. :razz:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Gjennomsnittlig poeng per landsby
1 bongosteen -T-H- 1.131.853 155 7302
Lugget på rank 1 en god stund no og ser ut til og holde den en stund fremovar. Han har rank 1 i ODA og rank 34 i ODD. Noe som tilsier at e ikke så mange som tør og røre han? Kanjse på tide at noen gir denne fyren et trøkk? Ellers e nok farming grunnen for at kontoen har lykkes så bra på v 14 med 4 dagens raner medaljer.

2 Torquemada MyTH 879.848 103 8542
Tom hadde eg aldri hørt om før v 12. Men har etter dette vist seg og være en god spiller. Kjenner han ikke så godt men virker som en okay fyr. Ellers ligger han på rank 2 i ODA og rank 10 i ODD. Som tilsier at han her har jobber mer for å ligge der han ligger en bongo. Så keep on and never stop farming ;).

3 OriginalOne -T-H- 729.412 100 7294
Vet ikke så mye om han her. Men ser no ut til og gjøre det bra. E rank 9 i ODA og rank 175 i ODD. Så betyr at han her har nok litt gråby adling uten at eg har skjekka TW. stats eller veldig lette små folk.


4 ezio-auditore SUP 709.357 90 7882
Her sitter eg som dual med orginalen :)


5 Melisandre -T-H- 708.234 92 7698
Vet ikke så mye om han her eller gitt. Men har rank 28 i ODA og rank 15 i ODD. Uten og skjekke TW-stats vil eg si at 40% eller mer av kontoen må være gråby adling. Veldig svak ODA.

6 Tvutt MyTH 656.933 87 7551
Robert her ja. Med contra? Gjør det bra men robert e innimellom litt kjepphøy. Men ellers en veldig hyggelig fyr. Farmer no jevnt it trutt vil eg tro. E no rank 6 i ODA og rank 22 i ODD.

7 Legenden -T-H- 644.363 77 8368
Kjenner ikke mye til deg. Sett deg litt på forumet men ikke mer. E rank 15 i ODA og rank 35 i ODD vil si ca 5-15% e gråbyer

8 aightm8 MyTH 636.660 88 7235
Har sett navnet ditt flere steder og du levere alltid varene. Men har aldri snakka med deg alltid vært mot hverandre eller i forkjellige stammer. Rank 24 i ODA og rank 82 i ODD. Betyr at e litt BB adling ca 35-40% eller veldig lette byer.

9 Lemmy -T-H- 605.391 74 8181
Vet pent lite om deg desverre. E no rank 43 i ODA og rank 250 i ODD. Betyr at 40-60% av kontoen består av BB adling.


10 CloudsHD TR 593.381 70 8477
Den store BB adleren på v 14. hørt navnet ført men vet ikke hvor. E no rank 84 i ODA og rank 219 i ODD

11 Mr and Mrs Smith SUP 564.747 62 9109
Her e det to spillere der eg kjenner den ene mye bedre en den andre. Men gjør det no bra og e en viktig spiller for SUP. Tror dem kan heve seg litt mer forventer disse innfor topp 8 innen 3 mnd. Rank 20 i ODA og rank 229 i ODD. Og det betyr at e nok litt BB adling ca 25-35%

12 Tarahumaraen MyTH 545.849 72 7581
Kjenner ikke til denne kontoen :/. E rank 13 i ODA og rank 4 i ODD. Som betyr at denne kontoen får et trøkk mot seg hele tiden. E bra og ser at dere holder med spørsmålet e om dere kan holde løpet ut med samme trøkk hele veien?

13 Bohic MyTH 544.521 61 8927
Svenske? Vet ellers ikke så mye om deg eller. Rank 30 i ODA og rank 147 i ODD. Betyr litt BB adling ca 30-35%

14 Villarreal MyTH 524.177 62 8454
Gard ja. Hørte at han har deppa litt av. Kanjse eg har hørt feil håper så. E kanjse den beste spilleren myth har. E en spiller som alltid e med i toppen og som alltid sammarbeider godt med stammen og sine omgivelser. Også en veldig hyggelig fyr og snakke med. E rank 23 i ODA og rank 39 i ODD. Som betyr litt BB adling 25-30%

15 FylleSamen RoEm 524.071 58 9036
Her har vi en som skriver utroligt merklig på forumet. Lett og legge merke til igjallefall. Med sin fine rosa skrift :p. E rank 16 i ODA og rank 38 i ODD. Og viser at han ikke bare har det i kjeften. MEn e nok litt BB adling her også.


Tar bare topp 15 denne gangen. Men tror ram77 og radisson kan heve seg mer av dem under her.
16 White Death -T-H- 522.889 58 9015
17 RaM77 MyTH 507.814 70 7254
18 luapix -T-H- 476.292 54 8820
19 radisson MyTH 461.693 62 7447
20 Kyca MyTH 451.135 56 8056


Topp 20 kandidater

Real Steel (nåværende rank 30)
Houdini (nåværende rank 41)
Shred (nåværende rank 60)
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Tenkte jeg også skulle prøve meg på en lista da. Er min alles første, så ikke forvent for mye! :)
Bruker egen erfaring og litt rykter + twstats i min vurdering av spillerne. Siden jeg kun har spilt på v1 og v10 før blir dette en nøytral vurdering hvor jeg trekker inn tidligere verdener minst mulig!

ENJOY!


Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Gjennomsnittlig poeng per landsby
1 bongosteen -T-H- 1.139.063 155 7349
Benja, Henrik og en eller to dualer til? Meget hyggelige folk som jeg har hatt god kontakt med siden dag 1. De har hatt rang 1 helt siden de rundet 12 byer, så det er ganske imponerende å fortsatt holde plassen. Ser at de taper litt tereng til nr 2, men jeg tror de kommer til å holde rangen en god stund til. Rang 1 ODA og 34 ODD. Tyder nok på en litt overrespektert spiller...

2 Torquemada MyTH 896.008 104 8615
Tom spiller solo her så vidt jeg vet. Har gått både opp og ned den siste måneden, men har siste uken fått seg ett greit forsprang på nr 3 på listen. Han har adlet en grei blanding av både fiendebyer og barbarer, og med en ODA på 3,5 mill tyder det på at han heller ikke har fått byene gratis. Holdt med aksjon mot luapix nå den siste uken, hvor han foreløpig har fått snappet 3-4 byer. Men tanke på hvor mange adelsmenn han har sendt, så er dette ett dårlig antall etter min mening.

3 OriginalOne -T-H- 735.415 100 7354
Er veldig usikker på hvem som spiller her, men virker som en veldig grei person med gode kunnskaper om spillet. God blanding av adlede spiller byer og barbarbyen han også. En noe skuffende OD typer nok på litt lette adlinger.

4 Melisandre -T-H- 712.474 92 7744
Miss og melis her. To hyggelige og gode spillere som har vært litt av og på, men virker som den ustabile perioden nå har gitt seg. Virker som mye lette adlinger her, men jeg vet de kan bedre, så vær forberedt på at de plutselig kan adle seg noen fine MyTH-byer! Skuffende OD, men den er nok pga adlingsmålene så langt.

5 ezio-auditore SUP 711.871 90 7910
Originalen + magnar? Har imponert så langt med å holde seg såpass høyt på rangeringlisten såpass lenge. Bra OD, men noe skuffende adlinger.

6 Tvutt MyTH 648.695 86 7543
Er visst ett par dualer her, i tillegg til Robert som styrer skuta. Som ventet, så skulle de holde seg på den øvre delen av top 20-lista. En av de bedre spillerne i MyTH har jeg hørt, så vi kan nok vente oss litt av hvert her også. Noen knallgode adlinger i starten, og har egentlig holdt det jevne kjøret med fiendebyer hele tiden. De velger ikke de letteste målene, for de vet de kan matche de aller fleste!
Har fått ett dårlig cluster hvor byene er veldig spredt, men det kommer seg nok, når de får tettet litt med gråbyer.

7 Legenden -T-H- 645.198 78 8272
Sammen med ett par andre leder han Heltene framover. Har imponert stort med den voldsomme arbeidsinnsatsen han har lagt med for TH. Det er visst også en dual her, som jeg ikke har hørt noe spesielt om, annet enn at han er der.

8 aightm8 MyTH 638.990 88 7261
En duo dette? Scar sitter iallfall her har jeg hørt. De har det minste gjennomsnittet i poeng pr by på top 20 listen, og har den siste tiden begitt seg på den letteste måten å vokse på... Nemlig barbarbyadling. Ganske skuffende OD, med kun rang 33.
9 Lemmy -T-H- 613.745 74 8294
Har verken hørt noe om eller snakket med denne fyren. Nesten bare barbarbyer på samvittigheten, men har fått tatt et par byer av coon og raator, som man ellers kan si også var ganske lette adlinger.

10 CloudsHD TR 595.797 70 8511
Har han i det hele tatt tropper? Rang 134 OD, som er VELDIG skuffende mtp total rang. Kjenner ellers ingenting til denne spilleren.

11 Mr and Mrs Smith SUP 566.397 62 9135
Vet ingenting om de her, annet enn at de virker viktige for SUP.

12 Tarahumaraen MyTH 555.598 72 7717
Übersetzung + Roger. En finfin kombi det! De har visst hatt det ganske hardt på forsvarsfronten med en total ODD på 3,2 mill som tilsier rang 4. En god blanding av både barbarbyer og spillerbyer. De har en god del front, både mot TH og Baron, så de har nok ikke den beste plasseringen. Ser frem til fighting mot dere fremover!
13 Bohic MyTH 550.579 62 8880
En svenkse? Ellers vet jeg ingenting her. Har hatt en jevnt vekst, hvor det har gått i mest bbyer i det siste.

14 White Death -T-H- 533.098 59 9036
Bam + Sondrekul. Begge er noen spesielle sjeler :p .. hvor den ene er veldig aggresiv og liker å være uenig, mens den andre er kjent for sin backstabbing og ellers dårlige valg. Han har tross alt grunnlagt TH, så han skal ha for den! De har en del fine adlinger, ellers er det lite å si her.

15 FylleSamen RoEm 527.065 58 9087
Fyllesamen ja... Du er aktiv både på forum og ig, og virker som en ålreit fyr! Mange gode adlinger, så han her bør man være OBS på i framtiden!

16 Villarreal MyTH 525.041 62 8468
Ikke imponert så langt. Etter hva jeg har hørt om deg, så burde du vært høyere på rangeringlisten. Var klemt fast mellom flere Baronspillere, men nå som baron er oppløst gir det nok bedre sjanser for videre vekst. Går visst i innadlinger her i gården...

17 RaM77 MyTH 508.685 70 7267
Har ikke hørt eller erfart noe av denne spilleren. MYE barbaradlinger og en OK OD.

18 luapix -T-H- 468.904 53 8847
Her sitter da jeg og Vegard. Har blitt så og si alene denne uka etter at dualen plutselig ble lei :Neutral:. Vi har hatt mye incs, men jeg synes vi har greid oss helt greit så langt. Mot spillere som Torq, tvutt og Tara, er jeg fornøyd over at ikke resultatet har blitt verre.

19 radisson MyTH 463.731 62 7480
Spilte jo sammen med deg på v1, men snakket aldri med deg, eller fikk vite noe om deg generelt. Fin blanding av bbyer og spillerbyer. Kan nok bedre enn rang 19, men vi får se!

20 Mance Rayder H-A 455.839 56 8140
Ifølge spillerprofilen skal det være en erfaren spiller her, men har ikke imponert meg nevneverdig så langt. Mye barbarer og lite OD.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp