Topp 20 spillere

Status
Stengt for ytterligere svar.

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Du misforstår mine intensjoner - og det er bra. :mehe:

Misforstår? Tror det er du som har misforstått evnen troppene dine klarer å slåss... Jeg klarer rett og slett ikke å se noen logisk forklaring på hvorfor du sender så mange adelsmenn i døden.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Misforstår? Tror det er du som har misforstått evnen troppene dine klarer å slåss... Jeg klarer rett og slett ikke å se noen logisk forklaring på hvorfor du sender så mange adelsmenn i døden.

Fake med adelsmenn? Noe nytt en dyr måte og fake på. men e en sikker måte og få den til og stacka en unødvendig by XD
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det er så mange grunner man kan ha til å sende AM i døden. En av dem er det nicehunter nevnte ovenfor.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Det er så mange grunner man kan ha til å sende AM i døden. En av dem er det nicehunter nevnte ovenfor.

Det som er greia er at det ikke bare er AM som går med. Du sender jo flere hundre øks/lk sammen med de :razz: Kan ikke skjønne at hele vitsen er å drepe de? :p
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Det som er greia er at det ikke bare er AM som går med. Du sender jo flere hundre øks/lk sammen med de :razz: Kan ikke skjønne at hele vitsen er å drepe de? :p

Altså koffor sender man en AM med tropper? Kansje for å prøve og ta byen just saying :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Sist jeg sjekka var ikke det ulovelig ? Så grin et annet sted ;)

Stacking e en fin ting av spillet. Det vil alltid være slikt at Den som blir stacket smiler godt menst angriperen e sur og bitter. Men hadde vært motsatt om skurre som hadde vært stacket hadde han ikke grenet men smilt menst du kanjse hadde vært mer bitter.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Tror ikke Skurre angriper Fini, men er mulig jeg tar feil. Så vil ikke si at han griner på noen måte, dersom det er tilfelle.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
16 Villarreal MyTH 525.041 62 8468
Ikke imponert så langt. Etter hva jeg har hørt om deg, så burde du vært høyere på rangeringlisten. Var klemt fast mellom flere Baronspillere, men nå som baron er oppløst gir det nok bedre sjanser for videre vekst. Går visst i innadlinger her i gården...
Skjønte ikke helt den delen med Baron. Baron og jeg har samarbeidet hele veien, og de er jo med i MyTH nå, så det er ingen forandring på kartet der :p

Pleier vel å ligge rundt 15. plass, så er ikke noe spesielt det. Noe lavere aktivitet og krigsiver enn jeg hadde for et par år sida, men skal nok få bitt greit fra meg i tiden som kommer uansett. :)
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Skjønte ikke helt den delen med Baron. Baron og jeg har samarbeidet hele veien, og de er jo med i MyTH nå, så det er ingen forandring på kartet der :p

Pleier vel å ligge rundt 15. plass, så er ikke noe spesielt det. Noe lavere aktivitet og krigsiver enn jeg hadde for et par år sida, men skal nok få bitt greit fra meg i tiden som kommer uansett. :)

Tenkte mest på adling i andre stammers cluster. Er jo ikke noe alle liker... Men nå mens dere er i samme stamme, blir det kanskje litt annet :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp