TW-Champion v14

Status
Stengt for ytterligere svar.

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Rolig nå damer, ingen grunn til og bli så oppspilte, kan dere ikke bare være enige om og være uenige? :D

Enig Vegard.. Dette skulle faktisk aldri ha begynt.. its just a game after all... e itj på liv å død..
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Gjett EN gang hva du tror jeg mente med aktivitet da. Må jeg virkelig forklare det enda bedre enn dette?

Vel, jeg vet hvor irriterende det kan være å diskutere med Stian. Ikke fordi han kan et snev av hvordan en skal diskutere, men det er som å snakke til et esel på tequila. Men; jeg brukte en fin mal til hvordan du kan få informasjonen og sammenhengen inn i skallen til Stian, selv om det er et "long shot" er det alltid lov å prøve.

Jeg prøvde denne metoden selv, uten at det fungerte, så mulig er det noen som er litt trangere mellom øra, men ja! Kjør på, og lykke til :)



Jeg kan enten;
1. mate deg med en t-skje
2. Ta fram mikseren å mate deg med sugerør.

Hint; det er slik mating til småunger foregår, så begge burde egentlig være like naturlig :)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Hvordan er det egentlig og snakke med et esel på tequila? Jeg har prøvd å gi de vodka, men det gir ikke mye respons.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Vel, jeg vet hvor irriterende det kan være å diskutere med Stian. Ikke fordi han kan et snev av hvordan en skal diskutere, men det er som å snakke til et esel på tequila. Men; jeg brukte en fin mal til hvordan du kan få informasjonen og sammenhengen inn i skallen til Stian, selv om det er et "long shot" er det alltid lov å prøve.

Jeg prøvde denne metoden selv, uten at det fungerte, så mulig er det noen som er litt trangere mellom øra, men ja! Kjør på, og lykke til :)

haha du går tom for nye ideer scar :) men egentlig er det jo ganske typisk at de som gidder å diskutere er i samme stamme..

Nå skal dere få høre litt fakta..

om jeg ikke hadde spillt de verdnene dere har vært på hadde jeg fått vært i fred.. er bare typ idioter som dere som plager og er frekke med motstanderen..

Jeg stiller også et spørsmålstegn til teamet i de saker på v1 forumet der blant annet du scar. samt Kenn93x og måten dere behandlet Capitan på.. At man slipper unna med så mye er egentlig utrolig.. men jaja... lenge leve skjulte personangrep...

Så kanskje dere 3 bør gå litt i dere selv før dere begynner å snakke og si at andre har feil.. når dere minst har like mange selv.

amen.
 

DeletedUser

Guest
Æsj, skulle skrive dette på profilen din, men ble et par hundre tegn for langt, så tar det her da.

haha du går tom for nye ideer scar :) men egentlig er det jo ganske typisk at de som gidder å diskutere er i samme stamme..
Er ikke i samme stamme som hverken Kenneth eller Scar.

Nå skal dere få høre litt fakta..
Som er løgn, siden han skriver ting som ikke stemmer, IGJEN..

om jeg ikke hadde spillt de verdnene dere har vært på hadde jeg fått vært i fred.. er bare typ idioter som dere som plager og er frekke med motstanderen..
Verden er uvesentlig, du skriver som en full bavian og lager egne sannheter.

Jeg stiller også et spørsmålstegn til teamet i de saker på v1 forumet der blant annet du scar. samt Kenn93x og måten dere behandlet Capitan på.. At man slipper unna med så mye er egentlig utrolig.. men jaja... lenge leve skjulte personangrep...
Tydeligvis.. Du gjør det jo selv, bare i setningen ovenfor: "er bare typ idioter som dere".

Så kanskje dere 3 bør gå litt i dere selv før dere begynner å snakke og si at andre har feil.. når dere minst har like mange selv.
Gjentar megselv, siden du ser ut til og likevel ha gått glipp av diverse ting/spørsmål jeg har skrevet: Hver gang du benytter fingrene dine til å beskrive ting, så blir Logikk, Sannsynlighet, Realisme og Selvinnsikt virkelig lei seg over å bli totalt oversett.

amen.

Me BOLD
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
haha du går tom for nye ideer scar :) men egentlig er det jo ganske typisk at de som gidder å diskutere er i samme stamme..

Neeh, når en vet hva som fungerer blir det jo bare dumt å finne noe annet som gjør samme jobb :) Og jeg henviser til Robert sitt svar om at jeg og Kenneth ikke spiller i samme stamme som Robert.

Nå skal dere få høre litt fakta..

Ja, få høre. Du klarte jo ikke å ha faktumet klart når du trodde Robert er i samme stamme som meg å Kenn, så hva med "fakta" er det du mener, eller misforstår for den del?

om jeg ikke hadde spillt de verdnene dere har vært på hadde jeg fått vært i fred.. er bare typ idioter som dere som plager og er frekke med motstanderen..

Jeg stiller også et spørsmålstegn til teamet i de saker på v1 forumet der blant annet du scar. samt Kenn93x og måten dere behandlet Capitan på.. At man slipper unna med så mye er egentlig utrolig.. men jaja... lenge leve skjulte personangrep...

Jeg velger å ikke fraskille disse avsnittene, nettopp fordi det er en god stank av dobbeltmoral her. For det første forbanner du meg og Kenn for å komme med skjulte personangrep, hvor du like etter i samme innlegg kommer med personangrep. Jeg vet ikke hva du mener med "skjult personangrep" heller, så utdyp gjerne! Jeg har ingen infractions for personangrep, noe som betyr at alle mine innlegg er langt innenfor regelverket.

Så kanskje dere 3 bør gå litt i dere selv før dere begynner å snakke og si at andre har feil.. når dere minst har like mange selv.

Jeg trenger ikke gå i meg selv når jeg avkrefter dine såkalte "fakta". Du vet jo ikke hva det betyr selv, så du kan jo nesten si at du gjør mye av jobben selv når du blander dette ordet.


Neeh, godt å se at du ber til høyere makter når jeg, Kenneth og Robert nagler deg fast i veggen på hvert eneste innlegg du klarer å skvise ut av deg, men jeg tror neppe det har noe å si for din del. Skulle vi sagt at det var en "høyere makt", så ville dine utdritinger på forumet vært så store uansett at det ikke ville hatt noe å si uansett :)

Jeg er ikke helt i skrivehumør i kveld merker jeg, for jeg har virkelig lyst til å "gunne" på (som vanlig). Men det får bli med dette - inntil videre!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
hahahahaha.... må bare le. Du har ingen infractions kanskje... men som du selv vet så skulle du minst hatt 10 ;) Og det sier jo seg selv. når du, Kenn og mange andre unnskylder dere til Capitan etter hun slutta på v1 og skyldte på at dere var sånn mot henne pga at hun var motstanderen.. ? Jeeez its just a game.. det er ikke på liv og død. kanskje noe å ta til seg?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Hehe, er litt usikker på hvor mange ord jeg leser i minuttet, men tror ikke det blir mer enn 10-20, om man ska få alle nuanser med. Men vil si at disse 6 sidene har vært ganske så underholdene å lese, selv om jeg er noe usikker på hva innholdet dreier seg om.

Trodde først at det var en diskusjonsside til TW-Champion......men nei da, der tok jeg skammelig feil. Så tenkte jeg at dette måtte være en tråd hvor man diskuterte folks manglende evner til å analysere spillere 1 vs 1. Men neida, og her tok jeg feil!

Etter 2. runde med lesning gikk det opp for meg, hva denne tråd handlet om....man ska diskutere på et tenkt statspolitisk nivå. Det ka ikke jeg, så jeg får nøye meg med å lese, hvordan folk skriver en haug med utsagn, forsøker å argumentere med nye utsagn, hyller egen verdi og skills, tilbakeviser påstander med nye påstander osv....akkurat som i det politiske livet.

Men alt sammen veldig underholdene, så håper at hverken Redswan, Scar, Kenn eller dg har tapt pusten. Elsker å lese uten at jeg trenger å tenke, ta standpunkt eller på annen måte måtte anstrenge meg intellektuelt.

Hilsen en trofast leser.

PS. Har fått med meg, at det er viktikt å uttrykke seg klart og tydeligt, så får tilføye : " Da jeg starte å lese måtte jeg bruke en liten del av mitt intellekt for å skjønne hva dette gikk ut på. Men da først jeg fikk knekt koden, slapp jeg denne anstrengene foreteelse"
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeeez its just a game.. det er ikke på liv og død. kanskje noe å ta til seg?

Det er akkurat det det er, et spill. Så hvorfor ta forumet så dønn seriøst? Jeg og C22 har hatt flere opphetede diskusjoner, men begge er såpass voksne at vi forstår at det kun er et spill og at når vi da møtes på andre verdener så kan vi faktisk le av det hele å si at det gikk hardt for seg.

men som du selv vet så skulle du minst hatt 10

Nei, hvorfor det? Skal jeg ha infractions for å ikke brutt noen regler?


Bare å le så mye du vil. Du har gitt oss mang en latter med dine håpløse innlegg, så fint å se at du også storkoser deg :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
hahahahaha.... må bare le. Du har ingen infractions kanskje... men som du selv vet så skulle du minst hatt 10 ;) Og det sier jo seg selv. når du, Kenn og mange andre unnskylder dere til Capitan etter hun slutta på v1 og skyldte på at dere var sånn mot henne pga at hun var motstanderen.. ? Jeeez its just a game.. det er ikke på liv og død. kanskje noe å ta til seg?

Igjen så forteller du hva andre tror og gjør. Er du klar over hvor patetisk det er, Stian? Dumheten din er rett og slett slående. Ta en banan, du har ærlig fortjent den.

Unnskylde for cap? For hva da? Be henne opp til dans ved enkelte anledninger på V1? Vi var fiender som respekterte hverandre selv om det var enkelte ganger vi hadde store feider, både på forum og in game. Jeg dannet meg den gang et godt bilde av Capitan22, og jeg ser nå at det bildet jeg dannet meg av henne tidligere stemmer med hvordan hun er. Pågangsmot, effektivitet, lojalitet, samarbeidsvilje, hyggelig og en meget flink danser. Og ja - jeg er naturligvis mer hyggelig og medgjørlig ovenfor stammemedlemmer enn hva jeg er ovenfor fienden. Det faller meg, og sikkert mange andre her ganske naturlig inn.

Just play the game liksom, ikke sant, Stian? Vi såg jo hvordan det funket (clapping).

Scar skrev:
Bare å le så mye du vil. Du har gitt oss mang en latter med dine håpløse innlegg, så fint å se at du også storkoser deg

Enig med Scar, bra at alle koser seg (happy)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
å? så det å kalle henne en 50 år gammel kjerring som har problemer som spiller et nettleser spill er okei å si da ? Da er det folkeskikk som mangler...
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
å? så det å kalle henne en 50 år gammel kjerring som har problemer som spiller et nettleser spill er okei å si da ? Da er det folkeskikk som mangler...

Henvis gjerne til innlegg hvor jeg har sagt det her på forumet (nod).
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
å? så det å kalle henne en 50 år gammel kjerring som har problemer som spiller et nettleser spill er okei å si da ? Da er det folkeskikk som mangler...

Henvis gjerne til innlegg hvor jeg har sagt det her på forumet (nod).

Henviser samtidig til Kenneth her også. Han treffer veldig godt med spørsmålet :)


Just play the game liksom, ikke sant, Stian? Vi såg jo hvordan det funket (clapping).

Oh, crap.. Var det dét stammen het ja! Trodde det var en forkortelse for "Just Paused The Game" jeg, for det virket jo lenge som om hele stammen hadde satt hele spillet på pause da de ikke maktet å sende ut noe som helst i retur. Så litt stille ut i leiren. Oh well, lærer noe nytt hver dag!
 
Sist redigert:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Oh, crap.. Var det dét stammen het ja! Trodde det var en forkortelse for "Just Paused The Game" jeg, for det virket jo lenge som om hele stammen hadde satt hele spillet på pause da de ikke maktet å sende ut noe som helst i retur. Så litt stille ut i leiren. Oh well, lærer noe nytt hver dag!

Hmm... mulig jeg ser syner, men hva er nå dette da? :hmm:
Du hadde 17 mill når du gikk inn i WIC, men når JPTG ga seg hadde du bare 13. Noe må da ha skjedd? :p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hmm... mulig jeg ser syner, men hva er nå dette da? :hmm:
Du hadde 17 mill når du gikk inn i WIC, men når JPTG ga seg hadde du bare 13. Noe må da ha skjedd? :p

Delvis ser du syner ja, og delvis har du rett. Det artige er at dette er den eneste aksjonen dere har klart å fått til på flere år, så poenget mitt består like støtt som alltid :) Dere har ikke gjort et eneste koordinert angrep på WIC, bortsett fra meg, på flere år! At dere angrep meg var en selvfølge, og dersom dere ikke hadde gjort det hadde min kritikk mot dere som stamme vært enda hardere.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Jeg ønsker ikke å ta del i diskusjonen her, men synes bare at det var litt ironisk at dette kom fra akkurat deg... :)

Såå... nå kan du, Robert og Stian fortsette deres underholdning!
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Håper vi får litt mer info om v1, er veldig interessert :sleepy:Beklager at jeg kun får til sporadiske, kanskje litt tåpelige og intetsigende innlegg. Men fra å være litt interessante, virker det som om dere kun krangler, for å krangle.

Trodde da at spesielt du Kenn, var vokset fra sånne diskusjoner. Er jo ikke engang en skikkelig diskusjon, kun.... ja har ikke ord for det.
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Håper vi får litt mer info om v1, er veldig interessert :sleepy:Beklager at jeg kun får til sporadiske, kanskje litt tåpelige og intetsigende innlegg. Men fra å være litt interessante, virker det som om dere kun krangler, for å krangle.

Trodde da at spesielt du Kenn, var vokset fra sånne diskusjoner. Er jo ikke engang en skikkelig diskusjon, kun.... ja har ikke ord for det.

Helt greit at folk ikke ønsker å ta del i diskusjonen.. :) Selv er jeg litt forsiktig, spesielt når det er snakk om V1, i og med at jeg ikke vet noe særlig om verdenen.

Ang. det siste avsnittet ditt vil jeg dog si meg uenig. Det går ikke å vokse fra diskusjon, og diskusjonen i seg selv er ikke tåpelig (ikke fra Kenneth sin side iallefall) - det er evt. det som blir diskutert som er det, uten at jeg ønsker å kommentere akkurat det ytterligere. Og i diskusjonsfasen er Kenneth flink. Han svarer på det som kommer av spørsmål og argumenter, og kommer med egne argumenter som backes opp av eksempler og forklaringer. Det er en subjektiv mening, men jeg for min del synes ikke det er tåpelig å svare dersom det kommer hjernedøde påstander i mot - uten at det nødvendigvis må gjelde denne diskusjonen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp