TW-Champion v14

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg stemmer etter hvem som ville vunnet en 1 vs 1 med likt utgangspunkt, ca 50 byer-ish. Ikke startup eller endgame, men en slags mellomting.
I kamper hvor jeg ikke finner noen vinner, men fighten er meget jevn, så heller jeg over imot hva som er prestert på v14, dog har jeg også v14 i tankene når jeg starter vurderinga.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kan noen (Tom, Kenneth osv.) komme med en redegjørelse?

Det er ingen fasit.

Dette blir jo egentlig opp til hver enkelt å bestemme, er nettopp derfor folk ønsker en bedre argumentasjon for de valgene som blir tatt. Selv så ser jeg på hvor komplett en spiller er, da både som et vanlig stammemedlem, leder, frontspiller og hvilke ferdigheter vedkommende sitter inne med(på det tekniske). Bare den mest komplette spilleren fortjener å vinne TW-champion i mine øyner. Jeg vet at Scar refset meg ganske kraftig på V1 forumet for nettopp denne ideologien, men jeg forholder meg til den pr dags dato. Det er min mening.
 
Sist redigert:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Enig der (tror jeg hvis jeg tolket deg rett.)

Det var akkurat det jeg mente, ja. Så da er vi enige.

Kan noen (Tom, Kenneth osv.) komme med en redegjørelse?

Det er vel som Kenneth sier, ingen fasit på dette... Det skulle i så fall vært innlemmet i den første tråden så alle visste hvordan de skulle grunnlegge sin stemmegivning. For meg blir det litt en blanding. Jeg vurderer nok for det meste etter prestasjonene på denne verdenen, men også etter generelt rykte vedkommende innehar, pluss en del andre små faktorer som innebærer en god/komplett spiller.

Derfor er det litt vanskelig å sette en fasit på slikt.

Skulle man kun ha lagt prestasjoner på v14 til grunne, tror jeg stemmegivningene hadde vært unødvendige, da det rett og slett hadde vært en fasit på hvem som var best. Men nå er det egentlig mer opp til hver enkelt å vurdere.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Skulle man kun ha lagt prestasjoner på v14 til grunne, tror jeg stemmegivningene hadde vært unødvendige, da det rett og slett hadde vært en fasit på hvem som var best. Men nå er det egentlig mer opp til hver enkelt å vurdere.

Nei, det er vell ingen tvil om at Lady Torgeir hadde vært det åpenbare svaret da. :awesome:
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du ville nok vunnet da, siden han ikke har dualer til og farme (giggle) Og siden du er bedre :)

skal jeg si deg en ting så farmet faktisk benja utrolig mange dager alene! Tror Benja hadde lekt med Robert om de hadde hatt like mange poeng og byer.. Benja hadde dualer i utgangspunktet for å holde konto og farminga i gang mens han var på skolen.. Han lærte til og med opp 1 spiller på bongo..
 

DeletedUser

Guest
skal jeg si deg en ting så farmet faktisk benja utrolig mange dager alene! Tror Benja hadde lekt med Robert om de hadde hatt like mange poeng og byer.. Benja hadde dualer i utgangspunktet for å holde konto og farminga i gang mens han var på skolen.. Han lærte til og med opp 1 spiller på bongo..

Lekt med Robert faktisk. Skjerp deg.
 

DeletedUser

Guest
Hverken Benja eller meg er jo "tilstedeværende", var jo en av grunnene til at jeg valgte ham som partner i denne duellen :p
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Lekt med Robert faktisk. Skjerp deg.

hahaha... du så jo faktisk hvordan bongo dominerte v14 en stor periode.. det meste var faktisk på Benja... så vil nok si han hadde rundspillt han om begge hadde vært tilstedeværende..
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Dominerte og dominerte. Vil da aldri si at det var noen dominasjon på ferde der. De hadde knapt noen hundre tusen poeng ledelse ned til andreplassen, jeg har over en million. Og det synes jeg er ikke er noen dominasjon i seg selv heller.

Dersom du ønsker å se dominasjon, kan du se hva Robert gjorde på v12. Og alt det gjorde han for det meste selv. Kenneth var der i en periode, men ellers var han alene. Til sammenligning har Benja hatt hjelp fra flere spillere hele veien, og ikke vært i nærheten av den dominasjonen Robert hadde på v12.

Så jeg vet ikke. Kanskje du har noe annet å vise til som Benja har prestert? Det på v14 holder ikke mål for å sette han opp mot Robert, beklager.
 

DeletedUser

Guest
hahaha... du så jo faktisk hvordan bongo dominerte v14 en stor periode.. det meste var faktisk på Benja... så vil nok si han hadde rundspillt han om begge hadde vært tilstedeværende..

Bare les Tom sitt innlegg over her. Jeg kan ikke forstå at det at benja lå på førsteplass over en god tidsperiode fører til at han "ville lekt med Robert". Som Tom skrev, det Robert gjorde på v12 er en MYE større prestasjon enn det benja presterte og fortsatt presterer her på v14.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Men samtidig, dette er en verden som har store gråbyer og lignende, de dominerte med aktivitet, farming og adling. Men ja, trur nok de ville "lekt" med Robert hvis du går ut ifra poengforskjell og tropperforskjell men i 1v1 ville robert sikkert tatt ham.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det er jo ingen poeng og troppeforskjell å gå ut i fra, ingen av dem spiller på v14. Dette var snakk om en rent hypotetisk 1v1, med like omstendigheter. Og der har jeg en god del historie som tilsier at Robert vinner. v12 var en verden uten store gråbyer, og likevel klarte Robert å få såpass mye poeng på så kort tid. Han slappet mer av på slutten, og derfor ser man at ledelsen hans ble innskrenket litt, men er fortsatt over dobbelt så stor som den største ledelsen Benja har hatt på v14.

Og jeg skal ikke engang begynne å kommentere på adlingene til Bongosteen, annet enn at jeg kan si at det har vært en god del lette adlinger.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Oi, detta tok av.
Adlingene Tom snakker om, er nok ifra v12. Der endte jeg opp med 417byer og 200 av dem var direkte fiendeadlinger ifra en stamme som lenge var suveren(-Re-), var faktisk en periode 9 av 10 på topp10 var -RE-, så var jeg den siste.
Må var jo Tvutt nede på kne en stund i v14 også, men kom tilbake og adlet så godt som bare fiender en stund der, og jeg hadde slutta på tvutt en stund før gråbyhysteriet på v14 løste ut for fullt. (Kjeft, Henrik, min første adling teller IKKE! :p)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Kan ikke helt se de store prestasjonene ved Robert sine adlinger heller.

Robert hadde en del lette adlinger på v12 også, ja. Etter at han skremte folk fra kontoene sine.
Men han hadde flere adlinger med motstand ytt enn det Bongosteen har hatt så langt i verdenen.

Kan godt hende det endrer seg med tiden da, men nå er jo ikke Benja der mer. Så han ville ikke vært delaktig i det, dessverre.
Uansett er hovedpoenget mitt her at Robert gjorde dette nesten helt alene, bortsett fra en liten periode Kenneth var på kontoen.
Bongosteen har alltid vært prakket med duals, og det uten å gjøre noe spesielt eksepsjonelt.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hvorfor sammenligner dere tvutt på v12, med Bongo på v14?? Blir jo så feil som det er mulig å få det.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
helt enig Slumpi :) Jeg kan vel nevne en 2-3 navn som ba meg ikke blande inn v1.. Da kan vel jeg si det samme.. Dette er v14 ikke v12.. Benja spillte ikke v12 som jeg vet så dermed å sammenligne 2 forskjellige verdner er så si umulig :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp