DeletedUser
Guest
jada... men litt symbolskt også da
burde jo ikke være noe problem om de begge vil
Jeg tror ikke det er så enkelt, skjønner du. Hadde det vært slik så lurer jeg på hvorfor ingen har gjort det tidligere..
Man må vel leige server og betale en sum for det, tror jeg. For øyeblikket har jeg nok med V14, og tbh, så tror jeg at Tom ville slått meg der . Så hvorfor spille når man bare kan ta en rask konklusjon på forhånd.
vet at man må betale en vis sum osv. men om alle som vil ha tilgang til og se en slik kamp foregå en kveld donerer 10pp så burde det gå fort. og vi skal jo ikke tvinge tom og kenneth uansett.. bare om de vil
Tror rett og slett vi begge har nok å gjøre med v14. Bruker all vår tid der som det er.
vet at man må betale en vis sum osv. men om alle som vil ha tilgang til og se en slik kamp foregå en kveld donerer 10pp så burde det gå fort. og vi skal jo ikke tvinge tom og kenneth uansett.. bare om de vil
^This.
Vi skal vinne V14 først. Med dagens tempo så tar ikke det så lang tid først, men jeg har lovet både Gud og hvermann at V14 er den siste verden jeg spiller. Innogames har blitt for gjerrige, og har ødelagt det som en gang var et ganske bra spill med alle de fjollete innstillingene og alle de stygge grafiske pakkene som har kommet nå i etterkant.
jaja, vi kan jo ta opp ideen når v14 er over... se hvordan tom og kenneth ser på det da