TW-Champion v14

Status
Stengt for ytterligere svar.

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Om Tom bestiller biletten så tar jeg gjerne fly til de mer kaldere strøk her i landet, så får vi tatt oss en runde DSlan eller to ;-). Jeg er ingen god speed spiller, og tanken på at jeg må adle ned en av kameratene mine gjør ikke saken mye bedre. Ikke at jeg hadde klart det heller. Jeg og Tom har vært fiender, og nå er vi i samme stamme med ett felles mål - seier. Tviler på at noen av de på V14 kan stoppe oss fra det målet.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Synes forslaget om en speedrunde mellom disse to høres ut som en veldig god ide! Kommer ingen spesielle grunner for at det ikke skal la seg gjøre heller...
Tror det kunne vært morro for alle sammen å se en kamp mellom disse to, som har blitt kåret til v14's beste spillere. Begge sier de tror den andre kommer til å vinne, noe som gjør det bare bedre! :D
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg tror ikke det er så enkelt, skjønner du. Hadde det vært slik så lurer jeg på hvorfor ingen har gjort det tidligere..

Man må vel leige server og betale en sum for det, tror jeg. For øyeblikket har jeg nok med V14, og tbh, så tror jeg at Tom ville slått meg der :). Så hvorfor spille når man bare kan ta en rask konklusjon på forhånd.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Man må vel leige server og betale en sum for det, tror jeg. For øyeblikket har jeg nok med V14, og tbh, så tror jeg at Tom ville slått meg der :). Så hvorfor spille når man bare kan ta en rask konklusjon på forhånd.

Ja, det jeg mente:) Jeg tror ikke det bare er å finne to spillere som er gira, sette seg ned å bare "gunne på", slik jeg tror Project X siktet til! Selvom det kanskje hadde vært det optimale.
 

DeletedUser

Guest
vet at man må betale en vis sum osv. men om alle som vil ha tilgang til og se en slik kamp foregå en kveld donerer 10pp så burde det gå fort. og vi skal jo ikke tvinge tom og kenneth uansett.. bare om de vil
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
vet at man må betale en vis sum osv. men om alle som vil ha tilgang til og se en slik kamp foregå en kveld donerer 10pp så burde det gå fort. og vi skal jo ikke tvinge tom og kenneth uansett.. bare om de vil

Tror rett og slett vi begge har nok å gjøre med v14. Bruker all vår tid der som det er.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Tror rett og slett vi begge har nok å gjøre med v14. Bruker all vår tid der som det er.

^This.

Vi skal vinne V14 først. Med dagens tempo så tar ikke det så lang tid først, men jeg har lovet både Gud og hvermann at V14 er den siste verden jeg spiller. Innogames har blitt for gjerrige, og har ødelagt det som en gang var et ganske bra spill med alle de fjollete innstillingene og alle de stygge grafiske pakkene som har kommet nå i etterkant.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
^This.

Vi skal vinne V14 først. Med dagens tempo så tar ikke det så lang tid først, men jeg har lovet både Gud og hvermann at V14 er den siste verden jeg spiller. Innogames har blitt for gjerrige, og har ødelagt det som en gang var et ganske bra spill med alle de fjollete innstillingene og alle de stygge grafiske pakkene som har kommet nå i etterkant.

Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til kenn93x igjen. -- Aww :(
Jeg kunne ikke sagt det bedre selv!
 

DeletedUser

Guest
jaja, vi kan jo ta opp ideen når v14 er over... se hvordan tom og kenneth ser på det da:p
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
4 timer gutta... really? Ser ikke helt problemet med å ofre 4(!!) timer av en verden til underholdning og en konkuranse om hvem som faktisk er best.
Tror neppe v14 er over med det første heller, så dere har god tid på realisere drømmen til mr. project her :D
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Er enig med dere. Speed utgjør hvem som har best teknikk/skills (gjør ting raskest). Det er noe ulemper med at det finnes "spesielle" taktikker som er bedre på speed enn vanlig verden, men hvis de begge spiller som på en vanlig verden, kunne det blitt morsomt. De får ikke like lang tid til å planlegge og gjennomføre aksjoner, men vi får se hvem som klarer å bygge opp kontoen raskest, og hvem som klarer å utslette den andre først.

Skill? How do I measure how good someone is?
 

DeletedUser

Guest
håper da ikke det bare jeg som har en sånn liten våt drøm om tidenes speed battel:p trenger jo ikke og ha på max speed heller...
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Var vell noen kommentarer om at de blir fiender på speeden, men man kan også vende litt på det, og si at det er en match for gøy mellom to venner? Kanskje et dårlig eksempel, men League of Legends er det kjekt å spille mot venner, bare for gøy av og til ;)

Kanskje innogames har lyst til å "sponse" denne ene speed matchen?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp