Faktabørs

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
nja,eneste forskjellen var jo at kontoen var sånt når jeg tok over :)
vil du ha bekreftelse på de ;D??

Vil gjerne ha en bekreftelse på det (bevis) ja, for jeg vet utmerket godt at slik var det ikke da du tok over. Antar at troppene som var tilgjengelig ikke var på vei som støtte mot barbarlandsbyer på andre siden av verdenskartet av seg selv, og de ble sendt etter at White Death godtok KD'en. Da jeg antar at det heller ikke var White Death selv, er det eneste alternativet at DU har sendt samtlige tropper milevis unna, før du rett etter sier at du må dra og spør om noen andre kan overta. Bare så du vet det: Det hadde vært bedre om du lot troppene bli værende urørt enn å sende dem så langt vekk som du gjorde.

Det er et uttrykk som sier "fra asken til ilden", eller for at du skal forstå; "fra vondt til verre". Det beskriver veldig godt hvordan det er å sette opp deg som KV når man har mange incs.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Dg44 skrev:
deriblant den kommentaren hans om at jeg ødelegger alle kontoene jeg spiller på.. så kommer han med ingen navn eller noe.. men bare beveger seg videre.

La meg fortelle deg en historie.

Det var en gang en kar som het Dg44 som vandret rundt på .no. Årsaken til hans vandring var fordi han måtte gjemme seg fra V1, der han snart ville få skampryl av Gudommelige spillere. Dg44 var ganske glad i historier som omtaler stammen hans varmt, men det som står hjertet nærest er om han får all oppmerksomheten for det arbeidet han overbeviser andre om at han har lagt ned. Ett, to tre! Der landet dg44 på V14. Kontoen heter Fini. Dg44, som snart skal utnevne seg til selverklært helt, reddet kontoen på et heroisk vis. Takket være iherdig adling av gråbyer, så var det gjort. Kontoen var reddet takket være en proff overlevelsesmetode. Akkurat som Bear Grylls når han demonstrerte at det er næring og få fra en elefantbæsj. Dette måtte feires, ja, nå ble han helt vill etter det enorme egoboosten han fikk når han kunne støtte seg på at ingen kunne adle de byene han hadde tatt milevis unna fronten. Det stoppet ikke der, han ønsket seg mer oppmerksomhet. Dermed fant han ut at han droppet Fini til fordel for Bongo, for hvem vil vel spise elefantbæsj i lengden? Dermed gikk han over på Bongo, der de(han) var på rank 1. Dg44 var kry over synet, spesielt når han adlet ned deler av den gamle kontoen sin.

Ja, livet på rank 1 var virkelig hærlig. Dagene gikk, fingrene hamra løs på tastaturet med beskrivelser av hvor heroisk god han var, og egoismen nådde nøye høyder for vært sekund som gikk. Dg44 var nå V14 sin beste spiller. Han var bare helt fantastisk. Men en morgen var det noe annerledes. Noe helt nytt, som han aldri hadde sett før. Han låg i sengen og hørte en utrolig fæl brumling utenfor vinduet sitt. Nei, nå kunne han ikke annet enn og klø seg i hodet, for det var hverken PC'en, TW appen eller magen som laget ulydene. Plutselig så forsvinner Torquemada forbi vinduet på en rosa rakett. Dg44 får panikk, men finner mikke-mus tøflene og løper bort til PC'en. Til hans store forferdelse så hadde Torquemada gått forbi han på rankingen. Han var ikke V14 sin beste spiller lenger. Å gru! Han tok opp kampen mot gråbyenes mafia, Torquemada. Dessverre så var Torquemada en bedre mafia enn stakkars Dg44, så han måtte nøye seg med andreplassen enn så lenge.

Dagene gikk, gråbyene ble færre, og dg44 gjorde uttalige forsøk på å fremheve seg som den ene og store herskeren på V14. Det var ganske tydelig at tiden på rank 1 hadde gjort han lat, for ferdighetene hans og den produktiviteten han selv snakket så høylytt om var ikke lenger til stede. Plutselig, en sen natt kl 04.00 der han sitter og farmer fra en by med adelsmennene sine, så starter det en intens brumling etterfølgt av at lydmuren blir brutt. "Nei, det for fanken meg OO forbi også på et flyvende laken".

Dg44 blir lei seg, nå er han hverken best eller nestbest, men tredjebest. Han skjønner nå at dette ikke går veien. Noe må gjøres! Han kjøper noen nye tøfler, Donald duck tøfler faktisk, og turer ut på forumet at "Nei, nå var han ikke på Bongo mer". Det var tydeligvis at det var oppmerksomheten han var ute etter, men ingen brydde seg. Plutselig forsvant Bongo kontoen ut av stammen, der ryktene svimler om at den blir slettet. "Hva er da dette for noe", spør fienden, "hva hendte?". Bare dg44 vet det, men han er lur, for unnskyldningen hans er ballet inn i flere tusen løgner der han mer enn gjerne benytter de andre i stammen sin som unnskyldninger i tilfelle noe kan rettes kritisk mot han. I likhet med andre spill, og søsken, så er det greit at man kan klage på noen andre enn seg selv, for å ta selvkritikk er jo bare helt fælt, spesielt for dg44. Hvorfor skal han, av alle, ta selvkritikk? Han er jo best!

Han gikk dermed over på Fyllesamen hvor han har gjort tilnærmet ingenting, bortsett fra spydige beskyldninger av egne medlemmer på forumet og klysete kommentarer rettet mot fiendene sine.

________________________________

Tada, der har du en short summary på hva som skjedde med kontoene jeg henviste til. Fyllesamen blir altså den tredje kontoen du ødelegger.. Må bare vente til den også er på slett, så skal jeg mekke litt mer på historien.

De andre påstandene dine er vel egentlig også ganske ut på jordet. Som Olvedn sa, så er det jo trist at jeg, som fiende, vet mer om stammen din enn hva du selv gjør. At jeg kommer meg mye bull kan kanskje være, men jeg driver ikke med løgn, ikke besvarer eller ignorerer andre sånn som du gjør.
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Oh my god.. Jeg vet ikke hva jeg skal si! Julen kom tidlig å år, for dette foruminnlegget av Kenn var en fryd å lese! (party)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
La meg fortelle deg en historie.

Det var en gang en kar som het Dg44 som vandret rundt på .no. Årsaken til hans vandring var fordi han måtte gjemme seg fra V1, der han snart ville få skampryl av Gudommelige spillere. Dg44 var ganske glad i historier som omtaler stammen hans varmt, men det som står hjertet nærest er om han får all oppmerksomheten for det arbeidet han overbeviser andre om at han har lagt ned. Ett, to tre! Der landet dg44 på V14. Kontoen heter Fini. Dg44, som snart skal utnevne seg til selverklært helt, reddet kontoen på et heroisk vis. Takket være iherdig adling av gråbyer, så var det gjort. Kontoen var reddet takket være en proff overlevelsesmetode. Akkurat som Bear Grylls når han demonstrerte at det er næring og få fra en elefantbæsj. Dette måtte feires, ja, nå ble han helt vill etter det enorme egoboosten han fikk når han kunne støtte seg på at ingen kunne adle de byene han hadde tatt milevis unna fronten. Det stoppet ikke der, han ønsket seg mer oppmerksomhet. Dermed fant han ut at han droppet Fini til fordel for Bongo, for hvem vil vel spise elefantbæsj i lengden? Dermed gikk han over på Bongo, der de(han) var på rank 1. Dg44 var kry over synet, spesielt når han adlet ned deler av den gamle kontoen sin.

Ja, livet på rank 1 var virkelig hærlig. Dagene gikk, fingrene hamra løs på tastaturet med beskrivelser av hvor heroisk god han var, og egoismen nådde nøye høyder for vært sekund som gikk. Dg44 var nå V14 sin beste spiller. Han var bare helt fantastisk. Men en morgen var det noe annerledes. Noe helt nytt, som han aldri hadde sett før. Han låg i sengen og hørte en utrolig fæl brumling utenfor vinduet sitt. Nei, nå kunne han ikke annet enn og klø seg i hodet, for det var hverken PC'en, TW appen eller magen som laget ulydene. Plutselig så forsvinner Torquemada forbi vinduet på en rosa rakett. Dg44 får panikk, men finner mikke-mus tøflene og løper bort til PC'en. Til hans store forferdelse så hadde Torquemada gått forbi han på rankingen. Han var ikke V14 sin beste spiller lenger. Å gru! Han tok opp kampen mot gråbyenes mafia, Torquemada. Dessverre så var Torquemada en bedre mafia enn stakkars Dg44, så han måtte nøye seg med andreplassen enn så lenge.

Dagene gikk, gråbyene ble færre, og dg44 gjorde uttalige forsøk på å fremheve seg som den ene og store herskeren på V14. Det var ganske tydelig at tiden på rank 1 hadde gjort han lat, for ferdighetene hans og den produktiviteten han selv snakket så høylytt om var ikke lenger til stede. Plutselig, en sen natt kl 04.00 der han sitter og farmer fra en by med adelsmennene sine, så starter det en intens brumling etterfølgt av at lydmuren blir brutt. "Nei, det for fanken meg OO forbi også på et flyvende laken".

Dg44 blir lei seg, nå er han hverken best eller nestbest, men tredjebest. Han skjønner nå at dette ikke går veien. Noe må gjøres! Han kjøper noen nye tøfler, Donald duck tøfler faktisk, og turer ut på forumet at "Nei, nå var han ikke på Bongo mer". Det var tydeligvis at det var oppmerksomheten han var ute etter, men ingen brydde seg. Plutselig forsvant Bongo kontoen ut av stammen, der ryktene svimler om at den blir slettet. "Hva er da dette for noe", spør fienden, "hva hendte?". Bare dg44 vet det, men han er lur, for unnskyldningen hans er ballet inn i flere tusen løgner der han mer enn gjerne benytter de andre i stammen sin som unnskyldninger i tilfelle noe kan rettes kritisk mot han. I likhet med andre spill, og søsken, så er det greit at man kan klage på noen andre enn seg selv, for å ta selvkritikk er jo bare helt fælt, spesielt for dg44. Hvorfor skal han, av alle, ta selvkritikk? Han er jo best!

Han gikk dermed over på Fyllesamen hvor han har gjort tilnærmet ingenting, bortsett fra spydige beskyldninger av egne medlemmer på forumet og klysete kommentarer rettet mot fiendene sine.

________________________________

Tada, der har du en short summary på hva som skjedde med kontoene jeg henviste til. Fyllesamen blir altså den tredje kontoen du ødelegger.. Må bare vente til den også er på slett, så skal jeg mekke litt mer på historien.

De andre påstandene dine er vel egentlig også ganske ut på jordet. Som Olvedn sa, så er det jo trist at jeg, som fiende, vet mer om stammen din enn hva du selv gjør. At jeg kommer meg mye bull kan kanskje være, men jeg driver ikke med løgn, ikke besvarer eller ignorerer andre sånn som du gjør.

Først har jeg en ting å si: "Sorry im allergic to bullshit" Om du tror du vet mer enn meg om hva som skjedde på kontoene jeg spillte på tar du skammelig feil.. jeg fikk tilbudet om å joine bongo fordi Henrik var alene, så jeg ville jo selvsagt det, var heller ikke noe skryte skryte av at jeg var på rank 1 kontoen, for den kontoen holdt jeg skjult at jeg spillte på en stund, så når bongo lå på 3 plass, og før ORH ble dannet gikk jeg over på Fyllesamen og fortsatte med tankene om en merg. Det var fordi det var en viktig konto og den manglet en eier.. nå til dags er det vanskelig å finne nye eiere. samt når det gjelder v1 vet du ikke en damn shit om hva som skjedde hva jeg gjorde og hvordan jeg gjorde det. så å komme opp med slike historier kan du bare gå dit peppern gror med.

At du i det hele tatt er i en posisjon til å skrive en fortelling basert på nada er også et stort mysterium... Så neste gang du skal skrive en historie så kan du spare meg for løgnene og bullet du kommer med ellers kan du ha deg av forumet for godt mener jeg. Dette er et spill, men du kan faktisk prøve å oppføre deg og ikke holde på som en apekatt i alle rettninger.. Det var heller ikke jeg som sa jeg gikk over til Fyllesamen, men var visst noen i MyTH som skrev det tidligere i denne tråden. Så nok en gang løgner og falske forestillinger.

Hvis det var alt så skal jeg fra nå av drite i slike patetiske spillere som deg, Kenn93x.

Bra du nevnte din kjære venn Olvedn.. som prøvde å slette lambnut kontoen og få dere til å ete den som rå fisk. det må jeg virkelig si, vanvittig bra jobba Olve håper du er stolt. hvertfall for forsøket.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ja, slutt med dette tullet ditt, Kenneth.
At du skal forsøke å tråkke folk nedi søla på den måten, bare for et par ekstra ryktepoeng.. Makan til oppførsel skal man jaggu se lenge etter.
Så, for å gjøre ting klare en gang for alle:
Det var ikke Donald Duck-tøfler han kjøpte seg, det var Dolly!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Uffda... da lider du visstnok av en autoimmun sykdom! Foreslår at du tar kontakt med lege angående hvordan du kan beskytte deg mot degselv!

jeg foreslår også at du ikke bør blande inn irl for man kan fort få seg et slag i ansiktet, hvis teamet ser at man begynner å blande inn irl
 

DeletedUser

Guest
jeg foreslår også at du ikke bør blande inn irl for man kan fort få seg et slag i ansiktet, hvis teamet ser at man begynner å blande inn irl

Ikke helt sikker på hva du egentlig insinuerer? så gjerne utdyp litt?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
det jeg mener er at du ikke bør blande inn irl for da kan du få et slag i ansiktet, altså hvis teamet ser kommentaren din. noe jeg vil tenke på som uklokt.
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke forestille meg at teamet vil gjøre det spøtt med kommentaren da du bør se den i sammenheng med hva du selv skrev. Du er allergisk mot bullshit, men lirer av deg en god del av det selv. Da lider du altså av en autoimmun sykdom (sykdom som angriper din egen kropp) og ergo bør du oppsøke lege for å få instrukser på hvordan temme sykdomen.

Så hva dette har med RL å gjøre gleder jeg meg til å få en forklaring på.
 

DeletedUser

Guest
Kanskje det Robert. Ikke meningen å være synsk

Men fakta er vel at det ikke var noe sleivspark men et velrettet spark mot ett medlem jeg mener balanserer på en knivegg når det gjelder hva man sier til et annet uten å feie for egen dør før man skriver.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
spare meg for løgnene og bullet du kommer med ellers kan du ha deg av forumet for godt mener jeg. Dette er et spill, men du kan faktisk prøve å oppføre deg og ikke holde på som en apekatt i alle rettninger..

Altså.. Dette er nok den største klisjéen som er å finne på dette forumet, men jeg er likevel nødt siden ned beskriver nettopp denne situasjonen utrolig bra. Har du hørt om det legendariske huset og den mystiske steinen, dg44? Er det én person, bortsett fra sondrekul som per dags dato lirer ut av seg galle, så er det deg.

Jeg har spilt bowling et par ganger, men jeg har aldri sett en person slå så mange "strikes" i ren dumhet og utdriting enn hva du har kommet med de siste par dagene. Oh, jeg mener ukene. Beklager, my bad…

Jeg synes i grunn Kenn93x er patetisk.. Eller vent, patetisk god er han. Litt usikker på om det er et ord, men det virket hvertfall dritkult når jeg først skrev det! Derfor jeg alltid spiller på Kenn sin side.

så å komme opp med slike historier kan du bare gå til Helve** med.

Oh, mad bro? Slapp nå av.. Hvis du ikke tåler hva som blir skrevet vil jeg anbefale kosekroken i "off-topic" - tråden! Jeg har henvist svært mange hårsåre forumtroll til den delen av forumet. Ingen har klagd, så jeg går utifra at de takker meg dypt for anbefalingen. Har du prøvd?

Tja, er ganske passiv jeg, og jeg har det bra. Fakta er vel mer åssen stammen er sammensatt og relasjonene mellom stammemedlemmene.

Det er det dummeste… Oh well. Så la meg forstå dette riktig. Du mener at ettersom dere er en "sammensatt stamme med gode relasjoner mellom medlemmene" så spiller det ingen rolle hvor passive de er? Du er klar over at passivitet er det somme som "innaktivitet", right? Bare så vi har det klart for oss..
 
Topp