TW Champion Diskusjonstråd (TW.no Beste spiller)

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Jeg synes dere burde endre til "TW no's mest likte og beste spiller" ikke bare "TW.no's beste spiller". Jeg ser mange eksempler på at folk som er mye bedre enn den andre blir nedstemt, noe jeg synes bare blir for dumt. Det kan ikke da kalles "TW.no's beste spiller." Kan jo ta et eksempel på meg, tror ikke jeg blir nedstemt, men har fått noen stemmer mot meg. Windsy er en spiller som aldri har gjort det kjempegodt på en verden, beste er vel rank 30? Kilde: twstats. Det kan jo selvfølgelig hende at han har spilt med fler nicks, men ser at han har brukt Windsy på mange andre verdner også. Jeg har også brukt mange forskjellige nicks, både på vanlige verdner og HP-er. Jeg er den som har vunnet flest HP-er i .no's historie, og får litt motstand av en med beste rank som 30, ergo; populæritetskonkurranse. Jeg liker konseptet, men jeg synes tittelen er litt misvisende, og folk mangler innsikt på hva de stemmer på.

Er du seriøs? Selv om du har vunnet mange HP'er er ikke det på noen måte et bevis på at du hadde vunnet i hva som helst. En vanlig verden er noe helt annet, og hvor mange ganger har du vunnet der? Du kan ikke bare dømme utifra ranken. De som kjenner windsy og har spilt med og mot han vet hva han står for og hvor dyktig han er.
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Uff, Windsy var beste rank 30 på v1. Der var det noen titals tusen flere spillere en disse merggamesa dine på hp :p
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Er du seriøs? Selv om du har vunnet mange HP'er er ikke det på noen måte et bevis på at du hadde vunnet i hva som helst. En vanlig verden er noe helt annet, og hvor mange ganger har du vunnet der? Du kan ikke bare dømme utifra ranken. De som kjenner windsy og har spilt med og mot han vet hva han står for og hvor dyktig han er.

Nei.. Det var å ta litt hardt i.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ehh... jo, på vanlige verdener må du gidde å spille lenge, og bruke mange byer. hp er 2 måneder med intens farming med 4 duals osv osv.
 

DeletedUser

Guest
Uff, Windsy var beste rank 30 på v1. Der var det noen titals tusen flere spillere en disse merggamesa dine på hp :p

Jeg var lenge topp på topp 10 på v1 også, helt til jeg ikke gadd mer. Jeg brukte Navaji der. Poenget er ikke bare han, men ser også flere dyktige spillere som Chris (Hophoolio) får stemmer mot seg med folk som er dårligere enn han. Det jeg prøver å komme fram til er at mange spillere trenger å gjøre mer research. Derfor foreslo og forsåvidt også foreslår nå, at tråden bytter navn.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Jeg var lenge topp på topp 10 på v1 også, helt til jeg ikke gadd mer. Jeg brukte Navaji der. Poenget er ikke bare han, men ser også flere dyktige spillere som Chris (Hophoolio) får stemmer mot seg med folk som er dårligere enn han. Det jeg prøver å komme fram til er at mange spillere trenger å gjøre mer research. Derfor foreslo og forsåvidt også foreslår nå, at tråden bytter navn.

Du bruker fullt av dualer når du spiller ergo du ville ikke slått windsy som er en god solo spiller. Chris ja han er god men han har ikke utholdenhet
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal spille normal verden med Chris, om jeg skal spille noe etter v16.
Da vil vi være uslåelige. Min utholdenhet og hans finesse. Ville vært en perfekt match, om jeg får ham bort ifra tanken om disse hybridbyene sine :p
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg tror jeg har vokst på meg utholdenhet etter hvert :O Nå har jeg (og mine to duals) jo snart 2,5 mill på v15 (med nesten 1 mill ledelse over rank 2), og jeg trives faktisk. Syke tilstander. Jeg føler likevel ikke jeg har blitt en bedre spiller av denne "utholdenheten".

Dessuten hadde jeg i min tid over 10 mill poeng på .net, men det teller ikke, gjør det vel?
 

DeletedUser

Guest
Sander, du har et poeng med navnet på konkurransen... Det handler mye om popularitet. Vil dog si jeg tror vi står igjen med den beste til slutt uansett. Popularitet biten tror jeg gir større utslag i jevne slag, eller hvor det er en som er veldig mislikt.
 

DeletedUser

Guest
må si at folk er ute på jorde når man stemmer på simen heller for mumle der ja
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Altså... Hvis det skulle vært en fasit på hvem som skal vinne hver kamp, så hadde vell denne konkurransen vært totalt unødvendig siden man da kunne vite hvem som hadde stått med seiren til slutt uansett - uten noen som helst diskusjon. Litt av meningen med denne konkurransen er jo at alle skal få si sin mening i hver duell, og da blir det litt feil å si at hans mening blir feil dersom du mener noe annet.

Dette er ment for underholdning folkens...
 

DeletedUser

Guest
Ja underholdning er det, men det er ikke dermed sagt at noe av dette er riktig.. Jeg har selv aldri tapt en verden jeg har spilt på .no, kanskje fordi jeg har spilt få, eller hatt gode dualer, men poenget er at du ikke kan kåre en vinner av alle, og at denne da er den riktige.. Dette går på hvor mange som kjenner til ulike personer..

Derfor er dette en konkurranse vi har for gøy, bare for å se folkets mening, uten at det har noen spesiell betydning.. Den personen kan jo selvfølgelig bli stolt og være fornøyd.. For det tyder jo bare på at mange liker spillingen dens.. Men den kan ikke si at den er Norges beste Tw spiller, da måtte vi eventuellt leid flere tw runder og tatt dueller på alle mulige instillinger. (slikt som jeg nå starter med speed, men det skal jo også la seg mye til å gjøre).. Alt går ann, men tror det skal mye til for at vi får til dette.

Det å ha flere lange verdner vil jo også være veldig tidskrevende..

/Jørn
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om vinneren her kaller seg Norges beste tw-spiller, så tar han/hun seg et solid frihet til overdrivelse :)
Det er så mange aspekter ved dette spillet, at å finne den som takler alle aspekter best totalt sett, er umulig å finne ut. Mest fordi folk har forskjellige ting irl som foregår, serverinnstillinger er viktige også. For meg personlig, har jeg hatt veldig godt hell med kirke f.eks.
 

DeletedUser

Guest
opptil hver enkelt, men mumle var best på .no når han spilt ;)
 
Topp