TW Champion Diskusjonstråd (TW.no Beste spiller)

DeletedUser

Guest
Synes du kunne holdt deg til å diskutere her btw, det er nok jobb å telle opp stemmene om det ikke er slike forstyrrelser.
 

DeletedUser

Guest
VET du hva mumle.. Jeg blir bare sur når du sier at du gruser alle på .no.. For det kan du faktisk ikke si.. Ja du gjorde det ganske greit før.. Men husk nå at det er kommet mange nye genrasjoner inn i spillet, og det å si at du da gruser alle er litt for mye å ta i!! Tror mange er mer enn i stand til å ta deg 1 v 1.

Er ikke Mumle som roser segselv her. Det er sondrekul bak enda et nytt nick.
 

DeletedUser

Guest
#Kaos

Kan vi få ryddet opp i en ting her? Er bumblee mumle eller sondrekul? eller en annen?

Edit: Kan bumblee svare på det? :D
 

DeletedUser

Guest
mumle har lagt opp :p
men som sakt ba la den ligge.

Jeg står på mitt at han er best.
det er mi meining andre har andre meinnger :D

men kan hende han hadde blitt tatt nå,ikke godt og si.

Mumle har ikke blitt adlet flere ganger Benjamin :p
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
bob/mumle skrev:
la meg spøre deg,hp3 var de ikke,hvor mange poeng hadde stammen dere ,23mill eller noe sånt,mumle hadde 300k,hele stammen angrep,vi laga faktisk avtale at de ikke skulle angripe før den dagen, men simen avbrøyt. Det skjedde for den dagen han ble tatt var vi kv,for egentlig skulle den vare til til søndag en gang i mai,for 2 år siden. Så slutt ja. Mumle gruser alle på .no

HP2 Guan Yu vs Mumle Gåsegg:

Mumle gikk opp på rank 5 den 21. januar, og jeg kan ikke tru annet enn at jeg var på rank 1 på det tidspunktet.
En liten stund senere tar jeg den første byen fra Mumle, som har 218k poeng, og fikk da hat meldinger fra han personlig om at en eller annen avtale var brutt. Dagen etter så settes det ny Dagens Angriper rekord og jeg adler 2 nye byer fra mumle og meldingene fra han fortsetter å komme. Denne gangen er det snakk om at han satt morgenkaffen i vranghalsen og noe med at han hadde dårlig tid til å snipe siden barna hans skulle ha frokost og matpakke. På denne tiden hadde jeg vel kommet meg litt over 300k poeng selv.
Neste dag tar jeg henholdsvis 3 nye byer og klagingen fortsetter, men i denne perioden så er det også en "noob" som visst nok sitter KV der. Først på dette tidspunktet har forsåvidt Mumle gitt opp kampen, og førsta nå ser Avicii og kanskje noen andre i stammen sitt snitt til å rappe noen store, fine og tomme byer fra Mumle kontoen i ett håp om å ta igjen 1 plassen.

Selv ville jeg sikkert også ha kommet med masse unnskyldninger for at jeg hadde tapt, satt opp noen KV'er som kan ta støyten for meg :p

Kan det stemme at det var sondrekul som var den nevnte KV'en på Mumle?
 

DeletedUser

Guest
HP2 Guan Yu vs Mumle Gåsegg:

Mumle gikk opp på rank 5 den 21. januar, og jeg kan ikke tru annet enn at jeg var på rank 1 på det tidspunktet.
En liten stund senere tar jeg den første byen fra Mumle, som har 218k poeng, og fikk da hat meldinger fra han personlig om at en eller annen avtale var brutt. Dagen etter så settes det ny Dagens Angriper rekord og jeg adler 2 nye byer fra mumle og meldingene fra han fortsetter å komme. Denne gangen er det snakk om at han satt morgenkaffen i vranghalsen og noe med at han hadde dårlig tid til å snipe siden barna hans skulle ha frokost og matpakke. På denne tiden hadde jeg vel kommet meg litt over 300k poeng selv.
Neste dag tar jeg henholdsvis 3 nye byer og klagingen fortsetter, men i denne perioden så er det også en "noob" som visst nok sitter KV der. Først på dette tidspunktet har forsåvidt Mumle gitt opp kampen, og førsta nå ser Avicii og kanskje noen andre i stammen sitt snitt til å rappe noen store, fine og tomme byer fra Mumle kontoen i ett håp om å ta igjen 1 plassen.

Selv ville jeg sikkert også ha kommet med masse unnskyldninger for at jeg hadde tapt, satt opp noen KV'er som kan ta støyten for meg :p

Kan det stemme at det var sondrekul som var den nevnte KV'en på Mumle?

må si den versjon er helt annerledelse en de jeg husker :).....
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Det er forbi du husker hinsides mye feil. Først av alt så var det ikke hp3, stammen min ville aldri ha hatt 24mio poeng da rank 1 i stammen hadde litt over 300k, samt at mumle ikke hadde mer enn 218k poeng på det meste. Videre så ville aldri en avtale om fred vært satt til å vare i 5 mnd og du spilte vel heller ikke på Mumle sin konto. Også var jo du så heldig å få KV for kontoen den dagen alt var tapt.
 

DeletedUser

Guest
Røk ut mot Hansemann ser jeg... Der fikk han revansjen sin da jeg møtte han på V2 konkuransen og han ble stemt ut. Grattis Hanse, Vi er skullls nå ;)
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Hvordan i alle dager kan dere stemme Torquemada til fordel for Chris? :|. Tom er nødt til å bruke en svær hau med pp for å holde på 1. plassen, Chris bruker skills og svært god planlegging. Chris kunne tatt Tom uten pk, men det er min mening og ikke deres;)
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Hvordan i alle dager kan dere stemme Torquemada til fordel for Chris? :|. Tom er nødt til å bruke en svær hau med pp for å holde på 1. plassen, Chris bruker skills og svært god planlegging. Chris kunne tatt Tom uten pk, men det er min mening og ikke deres;)

Helt enig.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan i alle dager kan dere stemme Torquemada til fordel for Chris? :|. Tom er nødt til å bruke en svær hau med pp for å holde på 1. plassen, Chris bruker skills og svært god planlegging. Chris kunne tatt Tom uten pk, men det er min mening og ikke deres;)

Tom har vært i toppen av TW.no siden v2. Tom er som sagt en v2 veteran, og har derfor ingen problemer med å spille uten diverse premium funksjoner. Tom har skills, spesielt innenfor angreps delen av spillet. Han har heller ingen problemer med planlegging, eller å lede for den saks skyld.
 

DeletedUser

Guest
Tom har vært i toppen av TW.no siden v2. Tom er som sagt en v2 veteran, og har derfor ingen problemer med å spille uten diverse premium funksjoner. Tom har skills, spesielt innenfor angreps delen av spillet. Han har heller ingen problemer med planlegging, eller å lede for den saks skyld.

Alt det her har også chris, bare at han gjør det 10 ganger så bra.. Han har kunnskaper i spillet som ingen andre har, og han sitter å regner på best mulige trekk når det gjelder bygging av byer.. (Dette viser han jo veldig godt i sin gode oppstarter) Så det at chris taper dette, er HELT FEIL.. Men dette er jo da en populæritets-konkurranse så man kan egentlig ikke forvente mer.. Folk liker Tom bedre og det er dems egne og private mening, men de som sier at chris er dårligere har nok ikke sett han spille på sitt beste.
 

DeletedUser

Guest
Alt det her har også chris, bare at han gjør det 10 ganger så bra.. Han har kunnskaper i spillet som ingen andre har, og han sitter å regner på best mulige trekk når det gjelder bygging av byer.. (Dette viser han jo veldig godt i sin gode oppstarter) Så det at chris taper dette, er HELT FEIL.. Men dette er jo da en populæritets-konkurranse så man kan egentlig ikke forvente mer.. Folk liker Tom bedre og det er dems egne og private mening, men de som sier at chris er dårligere har nok ikke sett han spille på sitt beste.


Må nå sies at det er forståelig nok at folk stemmer på Tom. Er ikke alle som har vært støkk i dette gamet i årevis... Er jo tross alt Tom som (etter min mening) har gjort det bedre de siste verdene. Hvis du også har funnet TW i denne perioden forstår jeg godt at de stemmer på Tom selv om Chris (etter min mening) er bedre.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Folk liker Tom bedre og det er dems egne og private mening, men de som sier at chris er dårligere har nok ikke sett han spille på sitt beste.

Som jeg har nevnt noen ganger tidligere, så blir de fleste stemmene gitt på det grunnlaget av hvordan de kjenner spillerene. Om man har mer kjennskap til hva spiller A har gjort opp gjennom tidene, men lite om B og C, så vil naturligvis stemmen gå til den man vet mest om, selv om de to andre kanskje sitter med mer de kan henvise til. Selv skulle jeg svært gjerne sett mange flere spillere med i denne konkurransen som fortjener det, bare for og nevne noen så har vi:

Uglefisk
Fortnoxer
PABben
Bigstorm
Terhals(orginalen)
Shanks82
Hamsun
Jazcan
Fuzzball

Dette blir nok en konkurranse der den som har et best vennskapsnett står igjen på toppen. Er så ufattelig mange andre spillere som fortjener og bli nevnt høyere enn de fleste som står igjen, men sånn er det nå en gang. TW er ikke det samme som det var for mange år siden når vi låg på over 15k spillere, da det faktisk var ferdigheter og kjennskap til spillet som var viktig. Alt man har behov for nå, er 2-3 scripts, alle PP funksjonene og en saftig lommebok til halvering og evnt kjøp av adelsmenn når Innogames drar ideer ut av rectum.

Siden jeg først poster så vil jeg gjerne rose Roger for at han tar på seg ansvaret for poppis-konkurransen. Er nok en del arbeid som er lagt ned i dette. Selv om TW-champion tråden ikke har utviklet seg helt i den retningen man hadde håpet på, så skaper det i det minste litt mer liv på dette gudsforlatte forumet. Bra jobbet :).
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Der presenterer du faktisk enda et problem! Om du setter to spillere ved siden av hverandre fra verdens start (som i dette tilfellet Paalodin og Heine) og man skal se hvem som er best, vil kanskje en som er rå i oppstart knuse en legende innenfor late. Om du derimot lar dem vokse til en mill, to eller flere, vill kanskje situasjonen se helt annerledes om det kriges. Da vil kanskje den andre banke den som i førsteomgang ville vunnet.

Så det vil være forskjellige begrunnelser og kriterier. Det er de færreste som er komplette, så å stemme kan enkelte ganger være ganske vanskelig. Man kan jo si at late er viktigst, men hva da om de havner ved siden av hverandre? Vet det er en uhøytidelig konkurrangse osv, men likevel ;)

Dette er jo tribalwars.. og jeg mener at helheten forteller hvor god en spiller er.. ikke bare oppstart, men hvordan man håndterer spillet gjennom alle faser. Det må da være mest logisk å tenke i de baner?
 

DeletedUser

Guest
Egenskaper jeg setter høyt:
Aktivitet.
Taktikk.
Diplomati.
Tekniske ferdigheter.
Utholdenhet.
Kommunikasjon/lederskap.
 
Topp