Mary "ODA" Kay...

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
dette er vel et personangrep så vidt jeg ser. Du nevner navnet mitt å skriver at jeg er tragisk. dette er ikke spillrelatert og håper derfor du får noen fridager fra forum

Ehm? Anser du det å bli kalt tragisk for ett personangrep? WOW! Da lurer jeg på hva det Olve holdt på med mot Cap for en stund siden var... Er det rart aktiviteten på forum er laber når man skal klage på personangrep på alt man får mot seg?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ehm? Anser du det å bli kalt tragisk for ett personangrep? WOW! Da lurer jeg på hva det Olve holdt på med mot Cap for en stund siden var... Er det rart aktiviteten på forum er laber når man skal klage på personangrep på alt man får mot seg?

noen stort overtramp? nei. Men man får holde seg for god til slikt tull. straffen burde han få som helhet for alt oppkastet han har kommet med på denne tråden. Ja, mods er alt for snill.. Men så gikk vel aldri Olvedn ut med navn på Cap heller da, som han har gjort i dette tilfelle. Men han er alt for snar til å slenge oppkast mot personen bak pcen. Om han har så mye oppkast og så mye bull han skulle sagt så foreslår jeg heller at han komme til Tr.heim å si det face 2 face til meg. i stedet for å gjemme seg bak en pc å si det, og prøve å virke kul. Olvedn fatter ikke selv hvor latterlig det han kommer med er. Olvedn burde ha seg noen dager av forum, tenke seg litt om, før han kommer tilbake..

enkelte sier Olvedn har forandra seg "så" mye siden v1. De folka burde virkelig komme seg på forum litt oftere. Han er ikke noe bedre. samme oppkast og samme tull han kommer med gang på gang.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Uhm, nei. Hvis du virkelig trur at det menneske du ser bak et brukernavn på nettet er samme personen irl, tar du grådig feil. Bak tastaturet kan man være hvem som helst, og spesielt på online spill :p Hvis du virkelig på noen måte trur du kjenner meg som person, og hvordan jeg er mot andre og hvordan min oppførsel er så tar du grådig feil. Det er trist at du lager deg slike bilder av andre gjennom hvordan de opptrer ingame på et nettspill. Det sier vel mer om deg, enn deg gjør om meg.

Overraskende nok passer dette svaret til deg og, Stian.
 

DeletedUser

Guest
Slipper å kaste bort mer tid på adle gråbyer eller innaktive Nice spillere.

Det kalles latskap, ikke YOLO. Skal du bruke gamle, utbrente uttrykk, så får du jammen meg bruke de i riktig sammenheng. Å være YOLO her hadde vært å ha sagt nei til Sindre sin søknad, og sendte hele stammens sitt offensive arsenal mot han for at han søkte, ikke å velge den letteste utveien :)
 

DeletedUser

Guest
Kanskje skrive hvem du rettet denne mot? men regner med det var meg. Hadde vel forventa meg en så lite gjennomtenkt kommentar fra deg. men men.

Jeg er ikke usakelig, flere var inne på temaet at Olve var usakelig og kom med ting som ikke omhandlet tråden. Jeg trenger heller ikke å rote meg borti dette temaet. Men om Olve skal diskutere så får han jaggu meg gjøre det uten alle disse kommentarene som ikke handler om temaet.

Jeg trykte svarknappen på deg, men ja, glemte å skrive navnet ditt.

Så, på grunn av at andre kommenterte at Olve var usaklig, så følte du ett absolutt behov for å kaste deg på den bølgen? Du vet vel hva det kalles?
Du kom inn i denne tråden med ett enkelt mål, og det var å kritisere Olve. Så da synes jeg at du heller skal holde deg borte(selv om det er vanskelig siden det er deg) :)

Du avsporer fra tema akkurat like mye som Olve, og meg akkurat nå.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ikke Ainia heller, men det dere begge gjorde var totalt umoralsk og kvalmende.
Er ikke personangrep btw dette er snakk om handlinger dere har gjort IG,
Alikevell kan hvordan man opptrer IG, ofte være farget av hvilken type person man er i virkeligheten også.

Grøss og gru sier nå jeg bare. Dersom det er som du sier benja81, så finnes det få ærlige mennesker i denne verden. Da er i såfall verden full av umoralske krek, som kun tenker på å ødelegge for andre..
Mulig det er lettere å trå over streken for moral og etikk IG, nettopp fordi man tør mer når ingen vet hvem en er.
Selvsagt finnes det de som har en lavere moral, men de er nok i mindretall
 

DeletedUser

Guest
Det kalles latskap, ikke YOLO. Skal du bruke gamle, utbrente uttrykk, så får du jammen meg bruke de i riktig sammenheng. Å være YOLO her hadde vært å ha sagt nei til Sindre sin søknad, og sendte hele stammens sitt offensive arsenal mot han for at han søkte, ikke å velge den letteste utveien :)

Nei, huff. Forteller du meg hvordan jeg skal bruke utvannede utrykk også nå? Et utrykk som allerede kan kalles for klisjé og som er mer ment som en spøk og du tar det så seriøst? Woah..

Men kan godt forklare det på en annen måte siden du er så killjoy :p Det at Mary Kay ville over, sparer oss for ca 2-3 måneder med arbeid. Og akkurat det har jeg ingenting imot.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Nei, huff. Forteller du meg hvordan jeg skal bruke utvannede utrykk også nå? Et utrykk som allerede kan kalles for klisjé og som er mer ment som en spøk og du tar det så seriøst? Woah..

Men kan godt forklare det på en annen måte siden du er så killjoy :p Det at Mary Kay ville over, sparer oss for ca 2-3 måneder med arbeid. Og akkurat det har jeg ingenting imot.

Never underestimate the power of Haraldism.
 

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
Ehm? Anser du det å bli kalt tragisk for ett personangrep? WOW! Da lurer jeg på hva det Olve holdt på med mot Cap for en stund siden var... Er det rart aktiviteten på forum er laber når man skal klage på personangrep på alt man får mot seg?

Tror nok heller at personangrep er det som fører til laber aktivitet på forum.
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
(kyss) Kan ikke alle bare være venner og være enige om at v18's forum er på tryne uansett? Selvom vi er fiender betyr jo ikke det at vi skal være sinte 24/7 mener det skal være en vennlig tone mellom oss alle, vi ender fort opp i samme stamme på en senere verden uansett
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
(kyss) Kan ikke alle bare være venner og være enige om at v18's forum er på tryne uansett? Selvom vi er fiender betyr jo ikke det at vi skal være sinte 24/7 mener det skal være en vennlig tone mellom oss alle, vi ender fort opp i samme stamme på en senere verden uansett

Satser på at det motsatte skjer (whew)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
(kyss) Kan ikke alle bare være venner og være enige om at v18's forum er på tryne uansett? Selvom vi er fiender betyr jo ikke det at vi skal være sinte 24/7 mener det skal være en vennlig tone mellom oss alle, vi ender fort opp i samme stamme på en senere verden uansett

Må huske at enkelte av oss liker å krangle litt på off forum, og si våre meninger.
Når alt kommer til alt så er det ikke noe vi tenker på til vanlig, selv om enkelte hendelser vil nok bli husket og tatt med videre i bakhodet når nye verdenener åpner. Men sånn gennerell dritt kasting synes i hvertfall jeg bare er morro, og er en del av spillet. Jeg har tross alt ingenting imot ODA og liker at verdenen har mange tvister.

Nå greide jo jeg å si noe slik som at det ikke ble den motstanden jeg hadde håpet på at denne verdenen skulle gi. De orda har jeg virkelig fått lov til å bite i meg, og vell så det :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Må huske at enkelte av oss liker å krangle litt på off forum, og si våre meninger.
Når alt kommer til alt så er det ikke noe vi tenker på til vanlig, selv om enkelte hendelser vil nok bli husket og tatt med videre i bakhodet når nye verdenener åpner. Men sånn gennerell dritt kasting synes i hvertfall jeg bare er morro, og er en del av spillet. Jeg har tross alt ingenting imot ODA og liker at verdenen har mange tvister.

Nå greide jo jeg å si noe slik som at det ikke ble den motstanden jeg hadde håpet på at denne verdenen skulle gi. De orda har jeg virkelig fått lov til å bite i meg, og vell så det :)

Tenk litt andre veien? Hva hjelper det at DU sier din mening?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Man får spredd budskapet om hva som faktsik skjedde med denne spilleren,
der vedkommede faktsik har mulighet til å forsvare seg.

Hva hjelper det at man skriver noe i det hele tatt på forumet, annet enn at man blir litt kjente med hva de forskjellige folka står for og får et litt større innblikk enn bobla man ellers kan velge å holde seg innenfor om man kun velger å fokusere på egen konto og de rundt akuratt den. Noe som for meg virker veldig kjedelig da jeg liker helheten.
 

DeletedUser

Guest
Man får spredd budskapet om hva som faktsik skjedde med denne spilleren,
der vedkommede faktsik har mulighet til å forsvare seg.

Hva hjelper det at man skriver noe i det hele tatt på forumet, annet enn at man blir litt kjente med hva de forskjellige folka står for og får et litt større innblikk enn bobla man ellers kan velge å holde seg innenfor om man kun velger å fokusere på egen konto og de rundt akuratt den. Noe som for meg virker veldig kjedelig da jeg liker helheten.

Enig her. Er umulig å forklare andre handlinger 100% korrekt. Vi kan antyde og tro hva vi vil, men det er ikke alltid rett.
 
Topp