Topp 10 - stammer

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
1. UTOPIA

Stammen som har startet best på v20 uten tvil. Her sitter jo en gjeng med godt erfarne spillere som mesteparten av spillerne på v20 ser på som en favoritt til å stikke av med seieren på v20. De har adlet et par spillere de siste dagene, spennende om de klarer å holde aktiviteten oppe for å fortsette å kontrollere i områdene sine.

2. DN

Dette er en veldig spennende stamme, jeg kjenner ikke til noen av spillerne der. Men flesteparten har allerede begynt å adle byer, og har et par store kontoer som kan bli farlige etterhvert som v20 utvikler seg mer. Diplomatiet er litt uklart i mine øyne, men jeg har troen på at dette er en stamme en bør holde et øye med i fremtiden. De ligger også veldig sentralt plassert på kartet, og har et fint lite "cluster" der, slik at det kan bli vanskelig for fienden å adle ifra dem, mtp støtte og samarbeid innad i stammen.

3. SG

Dette virker som en stamme der alle spillerne er veldig aktive. De har et par profilerte spillere og et par ukjente spillere. De var en periode "underdogs" men som enn ser på ranken så er de nå kommet seg opp på en respektabel 3 plass. Jeg tror at valg av diplomati er viktig for denne stammen. Jeg vet at de var allierte med FRO, desverre forlot lederen i FRO stammen sin idag, så kan bli spennende og se om de beholder forholdet og står på videre for å kunne komme seg opp på rank 1 en dag. Jeg har troen på at disse kan bli farlige ettersom v20 utvikler seg.

4. BAM!

Dette er en med profilerte spillere, ryktes at de startet på v20 bare for å gi UTOPIA en utfordring. De valser opp og ned i rank og ligger nå på en respektabel 4 plass. Adlet 4 byer til nå, og ligger veldig pent plassert langs rimmen i nord-øst. Spennende å se om de velger å adle seg utover eller innover mot core. Uten tvil en stamme som kommer til å stå igjen blant de siste, med mindre de blir oppløst eller adlet opp tidlig i "gamet". De har et veldig strengt diplomati såvidt jeg har hørt, og har ikke så mange forhold til andre stammer, bare et par! Så blir spennende å følge med dere!

5. BBB

Ny stamme blant topp 5! Spennende gjeng med spennende spillere. Hvordan denne stammen utvikler seg videre kan bli gøy å følge med! Her sitter også en gjeng med profilerte og erfarne spillere. Kan de ta topp 3 rangering snart?

6. AV

En artig stamme, har noen spillere som henger godt med her på v20 "so far". De største spillerne har uten tvil stor aktivitet. Jeg vet egentlig ikke så mye om spillerne iom de fleste navnene i stammen virker ukjent for meg.

7. Lemmy

Eneste spilleren jeg kjenner igjen her ifra flere verdener er "Lille". Ellers er dette en stamme jeg ikke har så veldig stor tro på. De ligger høyt rangert, tror at det kan bli en utfordring for dem når konkurransen om adling og kriging starter for godt. Om de henger med i svingene da er alltids artig å følge med på.

8. TØK

En stamme som ligger fint plassert i k55. Stammens medlemmer ligger veldig tett og kompakt som gjør at det kan bli utfordrende å kjempe mot dem. Selv mener jeg dette ikke nødvendigvis er en fordel, tenker meg at det er mye kamp om farming her som gjør at de stagnerer veksten til hverandre. De har ligget i topp en stund nå, blir spennende å se om de klarer å holde seg oppe i det gode selskap.

9. DoA

Liker profil teksten der de forteller hvem de er alliert med! Må være et sabla godt samarbeid og jeg tror at disse kan bli FARLIGE med stammen Lemmy! Håper noen adler dem snart slik at de ikke adler seg til seier selv! Ellers er spillerne i denne stammen helt ukjent for meg, kanskje noen fake-nicks?
Ikke godt å si, men spennende og se om de klarer å hevde seg videre på v20 :)

10. ~NB~

Den største spilleren deres har raner og plyndrer i bronse, vet ellers lite om folka her. Dette er en gjeng jeg tror faller av så fort de møter motstand..
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
1 UTOPIA
Gjør det veldig bra no og har 4 stor spillere. Dermed er jeg ikke så inponert over andre halvdel. Men det kommer seg vel seinere i gamet. Ellers en stamme som har levert som forventet så får vi se om det holder verden ut. Har dog en sterk ledelse og sammarbeid med Gk familien og BBB
2 SG
Min egen stamme
3 DN
Kommer seg opp men falt litt bak rank 1 og 2 no. Men er forsatt håp så tidelig i gamet og nå det igjen så får vi se hva disse karene her kan levere. Ser no ut til og gjøre det greit til no og har en helt fin ledelse.
4 BAM!
Martin sin stamme ja. Hyggelige folk her som gjerne tar et par spøker om kvelden. Ilag har det med seg jalmer som styrer skuta med martin. Tror denne stammen kan nå langt på papiret skulle dem vært rank 2 så tror dem når langt.
5 BBB
Broder/understammen til utopia. Ser ut til og gjøre det greit- Vet ikke mye om dere. Men er noen par fine nick her inne.
6 Lemmy
Vet ikke noe om dere. Men er vel ikke mange som har mye trua på dere late game eller mid game. Men overlevd early game ganske så greit egentlig. Må være noe med denne ledelsen som er bra tross alt :)
7 AV
Denne stammen står tett sammen og jobber hardt for felles mål. Har også en fin oversikt over hva som skjer på v 20. Tror disse kan bli farlige. virker som en sterk ledelse her også noe som kan styre AV utrolig langt fram.
8 GK 55
Begynner og komme seg opp etter fallet i starten. Kan dem greie og reise seg? Bare tiden vil vise. Virker no som en sterk stamme som selv innrømmer at alt dem har igjen er glansbilder etter og ha hjulpet Utopia early game. Igjallefall det et av medlemmene sier ^^
9 DoA
Skal vist ha noen kjent folk har jeg hørt rykter om og gamle veteraner. Er dette den egentlige underdogs stammen? Who knows :|. Bare tiden vil vise. Tror dog dem kan levere mye på denne verden. Ledelsen her er dog mer uvist.
10 EPK
Vet ikke mye om dere. Men vet at dere gamer TW så ofte dere kan. I skole tid utenom skole tid osv. Alle i denne stammen går på samme skole om jeg ikke husker feil :eeek: Så er en god venne gjeng så er vel ikke noen bestemt leder i samme grad. Dog kanskje den største def stammen på v 20 og disse er nok ikke dem du vil røre først. Men dog en stamme som blir spennende og følge.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
8 GK 55
Begynner og komme seg opp etter fallet i starten. Kan dem greie og reise seg? Bare tiden vil vise. Virker no som en sterk stamme som selv innrømmer at alt dem har igjen er glansbilder etter og ha hjulpet Utopia early game. Igjallefall det et av medlemmene sier ^^
9 DoA

hæ?? vet du egentlig kor henn i kartet vi ligg? og når hjelpa vi utopia???????????????
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
8 GK 55
Begynner og komme seg opp etter fallet i starten. Kan dem greie og reise seg? Bare tiden vil vise. Virker no som en sterk stamme som selv innrømmer at alt dem har igjen er glansbilder etter og ha hjulpet Utopia early game. Igjallefall det et av medlemmene sier ^^
9 DoA

hæ?? vet du egentlig kor henn i kartet vi ligg? og når hjelpa vi utopia???????????????

Ja vet hvor dere ligger

Og GK har en familie you know moa ^^ OG jeg legger liksom litt av hele Gk inni der ^^
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Ja vet hvor dere ligger

Og GK har en familie you know moa ^^ OG jeg legger liksom litt av hele Gk inni der ^^

ka du snakke om? vi er ikke med i noe famile???? vi har ingen ally eller en dritt. Lol vi har bare navnet der for JFF. Gjør litt mer research neste gang dud.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hvorfor har dere da samme navn som generaløs sin stamme del? Jeg lukter dårlig kreativitet da ^^
 
Topp