Topp 10 spillere

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Resten av lista er ferdig jeg bare redigerte det inn der jeg alt hadde skrevet topp 10 ^^
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
1 DON slask PMS 260.309 39 6675
Har gjort det bra så langt leder selv om den ikke er like stor som den var før er den no der. Anyway DON har fått mye kritkkk for sin PP-missbruk noe som faktisk ikke stemmer. Hadde DOn faktisk brukt mye pp hadde ledelsen hans poeng messig vært endå større da byene hadde vokst mye fortere. Ellers deltar no han delvis i Ledelsen i PMS og vil nok dra ifra i mid/late game igjen da DOn er best i den fasen.
2 Eru Iluvatar PMS 243.244 30 8108
6 stykker her :| Begynner det ikke å bli litt for mange på 1 konto? Ikke vet jeg er btw Henrik,kjellis,adriano,kate,andy og skattum som gjømmer seg bak denne kontoen. Dem har internadlet 6 byer ellers har dem adlet flittig ut av andre spiller byer gjør det også greit og har en veldig bra ODA rank 2. UTenom dette har dem fått mye kritikk noe jeg mener er dumt. Grunnen til at adriano og kjellis ville over til PMS var at dem ikke så en framtid for AA samt at dem var missfornøyd i AA. UTenom dette var KoD langt unna (før NN joinet samt CAD) så derfor virket PMS som et greit valg.
3 Djinn PMS 180.927 26 6959
Magnar, Steffen og groot sitter her
4 trustie PMS 147.026 21 7001
Sondre, trond samt redsc sitter her gjort det greit så langt, Rykte som Thomas nevnte så fint er noe som sitter igjen men så var det og gi folk en kjankse da thomas? Vet ikke om du gjør slikt men jeg velger no å gi folk en kjankse til å bevise at dem har blitt mer voksen og at dem har skjerpet seg. Anyway Sondre har gjort det bra så langt men gleder meg til dem skal ut i aksjon.
5 The Mountain PMS 123.614 15 8241
Krigerkatt som har byttet navn her ^^ Er en solo konto drevet av sivert grei og hyggelig fyr men som oyvhan liker og slenge drit til uten at dakapo eller noen banner oyvhan det vil vel si at jeg kan mobbe folk på TW sant dakapo? Anyway skal ikke gå for mye innpå det. GJør det greit internadlet sylth som ønsket og gi seg på v 22 og satse på casual da han følte at tiden ikke var til stede lengre.
6 Spoonman KoD 109.317 14 7808
Første spilleren fra en anen stamme en PMS endelig. Ja her har vi v 22 største PP-missbruker jeg vet ærlig talt ikke om en som har brukt mer pp en Thomas og Martin. Og dem har nok falt fort uten denne fine funksjonen. Thomas og Martin hvor skal jeg begynne her altså KoD holdte på å tape mot unionen trolig grunnet dårlig planlegging og ledelse. Så inv dere halve unionen til en ny stamme kalt NEW og dere ønsker en skikkelig fight dere hadde en men rekruterte den vekk ^^. Om det ikke var nok istedenfor å samarbeide med We tar dere bare spillere fra stammen godt jobbet.
7 Houdini 2016 PMS 102.079 15 6805
Sander som spiller her gjør det greit selv med en smule spred cluster. Kan bli en viktig spiller for PMS i front og er nok ikke den kontoen KoD bør glømme så fort. Ellers hjelper Sander til og står på (yes)
8 Hexx PMS 100.493 14 7178
Leon og hexx vet ikke navnet srry :/ Anyway leon er faktisk en Tysker som har forvirret seg inn her. Og han gjør det faktisk ikke så gale tapte tho en by til SM men ellers har det vært bra fra den siden tror han vil slå hardere tilbake seinere og gleder meg til og se deg sloss mot KoD folk i framtiden.
9 Fsensitivity KoD 99.019 16 6189
cHRIS CHRISTIAN? Er det riktig? Vet ingenting om deg så og si nada null niks :|
10 Kleppen95 H~O~L 93.736 14 6695
Vet pent lite om deg også. Men ser at du har et veldig spredd cluster der din 01 ikke er i nærheten av det andre byene dine :| Ellers har du så og si like høy ODD som ODA noe som betyr at du både ha gitt og tålt litt motstand på v 22 bra jobbet stå på. Gleder meg til å se deg ta KoD byer ;)

11 heskey KoD 90.732 12 7561
Vet ikke mye om deg utenom at navnet ditt virker kjent fra et sted?
12 birken PMS 81.430 15 5429
Hyggelig fyr som hjelper stammen selv om han adler grått ut av en anen verden sitter han faktisk inne med litt erfaring men liker å kjøre litt safe i start fasen :)
13 Legacy H~O~L 76.024 10 7602
Endå en ukjent spiller for meg desverre.
14 Norske Nørd KoD 72.232 13 5556
Til Kod info ønsket NN seg til PMS også sthepan skrev det på skype :). Men siden DOn og NN ikke har et gått forhold fra før samt at eru netopp var komt inn ilag med Vaffel mente vi at det var riktig å ikke ta han inn. Ellers virker det som en hyggelig fyr selv om han no får litt juling fra både vaffel og eru.
15 Superman KoD 71.989 12 5999
Hvem er du?
16 SkyLine PMS 71.518 8 8940
Andre gjør en bra jobb her. Ganske ny i gamet egentlig men kan alt det mest grunnleggende og litt uheldig med front. Men han har løst den floken veldig bra og jobber bra med rank 17 (rett under) samt resten av fronten.
17 varanior08 PMS 69.622 9 7736
Svein her har gjort seg beryktet grunnet sitt navn. Her sitter både svein og Per gunner btw må ikke glømme PG helt :p En trivelig gjeng som jobber veldig hardt for stammen ønsker seg også i ledelsen men har endå ikke fått komme inn der endå :p Ellers gjør dem de greit i fron holder trykket oppe samt tar ut det Spoon har og tilby på.
18 Kolp PMS 64.864 11 5897
HEr sitter DOn som er en hyggelig og grei fyr sitter endå i ledelsen og gjør en grei jobb der. Ellers gjør han det veldig greit langt oppi nord og adler gjevnt og trutt.
19 Vaffelmann PMS 64.030 10 6403
Simen og rune som sitter her fått mye mot seg i form av angrep men greier seg bra en så lenge. Tok også en by fra NN idag noe som må ha svidd endå mer for NN som sliter litt om dagene.
20 Whaletin PMS 62.302 9 6922
Som jeg spådde har disse komt på topp 20. Skal jeg være ærlig er dette en av utfordrene til topp 3 føler det slik vokser veldig fort og kommer som en komet oppovar no. Kommer til og bli vrien og sloss mot når han skal i front noe disse to karene her ønsker sterkt.
21 master knight H~O~L 61.399 10 6140
Vet ikke noe om deg desverre :/
22 Perrymagnum H~O~L 58.698 7 8385
Hyggelig fyr som har ledet HOL veldig bra. Veldig dyktig til og snakke for seg og for stammen og det er hyggelig og ha en stamme med han i ledelsen med videre her på v 22. Ellers virker dette som en veldig erfaren spiller som kan litt om TW og blir nok ikke den letteste og ta ut i HOL for å si det sånn :)
23 kkll H~O~L 55.405 8 6926
Vet ikke noe om deg desverre :/
24 etriuss14 KoD 55.395 10 5540
Vet ikke mye om deg eller gitt
25 oyvhan KoD 52.366 8 6546
Tapte en by no til PMS ellers har han vel gjort det helt okay? Kommer fra We og har falt litt akkurat som Penta har som også kommer fra WE noe som tyder på at masse rekk ikke funka helt her Kod?


her får du lista frem xd
 

DeletedUser

Guest
25 oyvhan KoD 52.366 8 6546
Tapte en by no til PMS ellers har han vel gjort det helt okay? Kommer fra We og har falt litt akkurat som Penta har som også kommer fra WE noe som tyder på at masse rekk ikke funka helt her Kod?

Masserekk. faktisk.

3 IRL venner som blir rekr. og det er masse rekr. En stamme som ikke var på vår fiendeliste vell og merke. ;)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
DON slask ≠ DONslask

Stakkars hyklere som verden etter verden absolutt må klage på PP-bruken til andre dag inn og dag ut. Blir nesten å klage over BSU-ordningen fordi du ikke har nok penger å skyte inn. Er jo faktisk det dere syter over.

Må til dels si meg enig, men bare til dels. Jeg har vurdert å spytte inn en greit stor mengde penger, vi snakker 5-siffret. Kan gjøre det uten problemer, og er litt spent over hvordan det hadde vært å halvere alt ned til 0, redusere samtlige bygninger i oppstart osv. Men føler dog det blir litt umoralsk. Hadde det vært flere som gjorde det hadde jeg uten tvil slengt meg på, men når det er noe som er så lite utbredt føler iallefall jeg personlig at det gir en fordel i starten som er så stor at det ødelegger verdenen, både for andre men også for meg selv.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Må til dels si meg enig, men bare til dels. Jeg har vurdert å spytte inn en greit stor mengde penger, vi snakker 5-siffret. Kan gjøre det uten problemer, og er litt spent over hvordan det hadde vært å halvere alt ned til 0, redusere samtlige bygninger i oppstart osv. Men føler dog det blir litt umoralsk. Hadde det vært flere som gjorde det hadde jeg uten tvil slengt meg på, men når det er noe som er så lite utbredt føler iallefall jeg personlig at det gir en fordel i starten som er så stor at det ødelegger verdenen, både for andre men også for meg selv.

kan du ikke sende det 5 siffret beløpet til meg så¨jeg kan få spisse noe annet en nudler?
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
En liste fra den omdiskuterte agentsicer47 er vel obligatorisk hver eneste verden? Vel, dere skal få som dere ønsker. Satt akkurat på dont matter av akon og er i kosehumør så why not. (bare de på topp tre får emojii fordi de er vip)


:gold: 1.Slasken :gold:
Donnemann er rank 1 som han pleier når han spiller en verden. Trenger egentlig ikke så si mye mer når den setningen sier nok om hvordan han er som spiller.

:invite: 2. Eru Iluvatar :invite:
Kun Adriano og Kate som spiller aktivt her. Etter jeg fikk vite at det ikke var Kate Upton så bryr jeg meg egentlig ikke noe om Kate. Adriano derimot syns jeg er ålreit og har gjort en 11/10 jobb så langt for kontoen, spesielt ettersom så fire-fem andre duals gikk inaktive. Adriano er koselig, liker han selv om han ikke gidder å skifte til KoD. Hvorfor heter egentlig stammen KoD? Vil at den skal hete Agentsicer47 Tribalwars Akademi? Når skal den bytte navn til det?

(hug) 3. Djinn trur jeg (hug) (hugs fordi tribalhugs ikkesant hahahah)
Magnar og en eller annen fyr med rart navn. Magnar klarer ikke styre en stamme og før eller siden skjer det noe sprell her som han ikke får endret med sine ganske trashy lederegenskaper. Magnar skal dog ha + for good goin på verdenen sålangt og mye poeng i hvert fall, holdt seg jevnt top tre og må ha gjort en innsats for å holde seg så høyt oppe, gg.

4. trustie
Trond og maybe sondrekul? Har ikke no spesielt forhold til Trond, men ser kontoen er en gjenganger og gjorde det bra på v17, har en grei mengde respekt for Trond som sitter igjen fra et sted jeg ikke aner hvor er fra. Kanskje det er fra de to DRene? Elsker farming.

5. Fsensitivity
Brødskivestian og Christian. Christian er en veldig god leder, trur i hvert fall han er leder i stammen? Han gjør vanvittig bra innsats som kv, motivator og kompis, en av ildsjelene i stammen gg til deg christian ilu. Brødskivestian er brødskivestian som han vanligvis er. Vanvittig god teknisk, taktisk, og en brødskive med humor. Propanganda klarer han også. Ikke så verst i scripting heller. Tapte også mot han i online risk spill. Stian er god i alt?

6. The Mountain
Tidligerere KrigerKatt, waster nukes i hytt og pine men har høy ODA så dreper vel noe? Bakaas og en dude til har jeg hørt ryktene sier. (lol er ikke rykter jeg spørte i chatten) De er aktive og holder seg greit oppe i toppen, men har ikke imponert meg av hva jeg ser av rapporter.

7. Spoonkiller
Jeg velger å kalle de for spoonkiller fordi det er egentlig det de skal hete, men de skjønte det ikke helt selv. Martin og Thomas. Hvis PMS trenger hjelp med å snipe tog kan dere få skypen til Martin (martinskj). Dere trenger det, add han så kan dere sette opp spoon som kv. De er ærlige, jordnære, flotte, hjelpsomme, fotosyntese, prokrastinerende, sjonglerende og nesten oppegående (går snart tom for superlativer lol jeg får to’er i norsk det er sikkert ikke superlativer engang?) så de fucker ikke til kontoen deres. 10/10 jobb sålangt peepz bare kom dere til topp tre.

8. Kleppen95
Hørte det er Ekans duden fra v11 ellerno som spiller her? Eneste i HOL som gjør litt ut av seg og har adlet mange byer, står litt fast no på 25 byer men løsner vel snart. Kom deg over til KoD så kan vi kosesnakke litt. Har ellers ittno forhold til deg.
9. heskey
Hvorfor jeg ikke er på høyere rank undres jeg over hver dag?


10. Hexx
En av PMS spillerne jeg har mest respekt for. Skal visst være fra .net, og har gjort en god jobb i fronten. At vedkommende mister noen byer trekkes ikke ned for fordi vi i KoD er faktisk bare helt fantastiske. (brb skal hente ny pepsi max)

11. RT2016 kongen Houdini
Hadde nicket bare vært Houdini hadde det vært 16x kulere men siden du gir rt gjengen din PR så skal det godkjennes. Sander er ålreit men han chiller litt med livet, tw og jobb akkurat nå. Tidligere sander.hag.. og Vassengutane, har lagd seg et ok navn i tw-samfunnet og har gjort det ok her på v22. Ikke mæd respekt men du trener så du får pluss for det kompis

12. birken
En gjenganger fra gamle verdener. Har lagd seg et lite cluster og waster nukes i hytt og pine i front. Ikke utmerket seg på noen som helst måte utenom i oppstart hvor det var et bemerkelsesverdig høyt pp bruk. (sier vi fordi vi egentlig bare er litt jelly på oppstart skillz eller var det faktisk mæd pp bruk?)

13. SkyLine
Aldri hørt om. Claimer at han er ekte mannfolk fra sørlandet så regner med at dette er en litt harry type? Var nylig bannet lol.

14. master knekt
Knight er knekt på norsk når det gjelder kortstokker er det ikke? En annen HOL spiller som er litt mot toppen men ikke gjort noe særlig ut av seg så langt, holder ok følge med topp 20.

15. Legacy aka innadling og null OD
Gidder egentlig ikke skrive noe om en konto som har under halvparten OD av poengene sine.

16. Superman
Farmekongen i KoD. Har en DR men hysj hysj ingen skal få vite om den. Gjør en drit bra jobb i front og tar noen PMS byer når dem kjeder seg. Kjed dere litt oftere plis?

17. Kabel95
Aner ikke hvem du er. Nicket mitt sier meg ikke noen ting. Oden er lav. Adlet nettopp fra sin egen fantribe wtf hva slags menneske er du?

18. Vaffelmann
En av de jeg har bra med respekt for selv om han bytta fra AA til PMS. Har kriget bra i øst og har skal ha mye av æren for at NN falt i grus. En god OD som jeg liker godt men ikke en imponerende rank. (også elsker jeg vafler)

19. varanior08
Hadde muligens hatt v22s kuleste nick om ikke 08 var etterpå lol. En konto jeg faktisk står i stor respekt for ettersom han visstnok skal ha gjort en god kamp på v12. Fikk høre av Magnus/Contra at dem på kontoen hadde skillz og jeg stoler litt på han fordi han mener at jeg ikke har skillz og hvis han sier dem har skillz men ikke jeg så må dem være litt gode ellerno?

20. Whaletin
Claimer Falckkiller69 men forbinder bare Adriano/SS og MadCrox med den accen så gidder ikke gi deg no ære for det. Navnet minner om en pokemon så du skal få litt plus men ingame har du ikke imponert noen. Kjenner ikke til forumnavnet ditt, men hvis du vil endre på dette så får du snart en front mot meg, make the best of it.

21. King Mufasa
omfg mo og moa. To av favoritt folka mine i hele tw samfunnet, sier alltid no morsomt og mener at jeg er spesiel og har mad skillz så elsker dem tilbake. Moa er en gjenganger og mo er akkurat som moa bare uten minus a så elsker mo også. Begge to har oppstartskillz og mæd mengde pp, pass dokker for mo og moa i på v23 sier æ bare.

22. etriuss14
Etriuss og Syrogen, kjemper nære fronten og kudos til dere for det selv om dere ikke har møtt på så mye enda. Keep it going.

23. toggie
Skal ærlig innrømme at jeg var skeptisk til toggie ettersom han er en fast JFFer, men han motbeviste meg og toggie er kjempe ålreit og hjelpsom. Uten han ville jeg ikke ha hatt en like vellyket aksjon og jeg syns du er en flott nabo.

24. kolp
Høres også litt ut som en pokemon så pluss til deg også. Andremann til to landsbygder men har falt litt tilbake. Har vært svært offensiv og har drept massevis av troops og bidratt bra i krigen. Enda en PMS spiller jeg har greit med respekt for, ikke pga skillz men pågangsmot.

25. Eirik Raude
Sist men ikke minst, min gode, snille nabo. Snakker litt sammen og du er en kjernekar. God oppstartspiller men har mye som skjer med jobb og irl og det forstår jeg fult ut. At du holder deg topp 25 er veldig bra i seg selv. Vært en viktig nøkkel i deffing til front en god periode og sier sjeldent nei om du spør han om noe.


Dette har vært en svært objektiv liste, men det er vel egentlig alle så ikke drep meg og gjerne gi meg litt pp fordi jeg skrev liste, klokka er fuckings tre på natta hva driver jeg med?











.....
34. Torkilds Disipler
aa1261bf6bd80a0c2f36af9569c71dce.png

lord ellerno?
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hvor spiller kabel95? Og hvor kommer alt dette hatet mot meg ifra vet ikke hvem du er engang XD
 
Topp