Topp 10 spillere

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Nå er det virkelig på tide med en ny topp 25 liste her på v22. Så her kommer den. Den er skrevet utifra mine synspunkter og hva jeg har erfart fra de forskjellige kontoene så vennligst respekter det.

Enjoy!



(star) (star) (star) 1 Eru Iluvatar PMS 549.580 (star) (star) (star)

Har tatt over rank 1. fra DON og de har greid og holdt den i en uke fra i dag. Jevnt og fin vekst med enorme farme muligheter som de tydeligvis utnytter til det maximale. Farmet over 100 mil ressurser og har tatt dagens raner hele 60 dager. Det er ganske imponerende likevel om de er 4-5 spillere på kontoen.
Ligger dog helt på andre siden av verden enn hva det fienden gjør og ligger derfor i safesonene. De har allikevel hatt noe å bryne seg på takket være Mo i Moa. To fantastiske spillere bare for å nevne det.
Om denne kontoen skal komme i front, så må de rett og slett gjøre drastiske tiltak for slik som det er nå kommer det til å ta litt tid før de er i front. KoD må isåfall adle bort alle de andre PMS spillerne.


(star) (star) 2 DON slask PMS 521.763 (star) (star)

Selveste DONslask. Skal helt ærlig si at jeg ikke vet om han spiller solo eller om det er flere på denne kontoen. Hvis du spiller solo DON så er det en syk prestasjon, likevel om du har brukt mye pp så krever det fryktelig mye aktivitet og skills å være der du er.
Han ligger egentlig ikke i front, men han har tatt initiativ og er på vei i front noe som vi i KoD bør være litt obs på.


(star) 3 Djinn PMS 386.921 (star)

Da har vi selveste sjefen sjøl da. Magnar, Steffen og Groot ser det ut som spiller her. Har ikke peiling på hvem Steffen og Groot er, men har fått diskutert en god del med Magnar de siste dagene. Noe som jeg selvfølgelig setter pris på.
Dette er også en konto som i hovedsak ikke ligger i front, men det ser ut som denne kontoen også har tenkt å komme seg i front i fremtiden. Noe som jeg ser frem til.


4 Fsensitivity KoD 275.501

Det var virkelig på tiden med en KoD spiller nå, og såklart er det sjefen sjøl som tar ansvar. Hadde jo vært helt fryktelig om topp 5 hadde besttåt av bare PMS spillere. Christian er en fryktelig bra leder, han tar ansvar, han er aktiv, han beskytter medlemmene sine og han er trønder.
Men christian greier ikke alt alene. Der kommer Stian inn. En helt syk fyr egentlig, ingen i KoD skjønner noe av hva han snakker om. Han er bare alt for avansert for normale menesker.


5 trustie PMS 272.572

Akkurat nå er jeg ikke helt sikker på hvem som sitter her. Sondre og Peter? Sondre er for all del en veldig god TW spiller, han har skillsa og uten tvil aktiviteten. Men bruker som regel å ramle av har jeg fått inntrykk av. Peter dog vet jeg ingenting om.
Trustie er en konto i nord som har hatt litt å bryne seg på, men det er nok store sjanser for at du får enda mer å bryne deg på i nærmeste fremtid. Tror dog han irritere seg litt over at han feilet med å ta byen Morten tok inne i clusteret hans i går kveld.


6 heskey KoD 236.469

Sindre og Kjetil spiller her. Sindre er bedre kjent som Mary Kay fra v18 og Kjetil vet jeg ikke hvor har spilt før faktisk. Alikevell så er det kjetil som har imponert meg mest, han er veldig aktiv og har samtidig veldig gode ferdigheter, skjønner godt at MK vil spille med deg.
Sindre derrimot er mer enn god nok han også, samtidig er han smart. Noe som kommer godt med i planlegging av aksjoner.
Skal også sies at de har hatt den nest beste veksten på v22 de siste dagene, så creeds for det.


7 Ekans. KoD 230.388

Her har vi beistet selv. Kom fra Hol og hadde ikke peiling på hvem han var. Men Morten har vist seg å være en veldig god TW spiller. Har imponert dag etter dag, og kommer til å gi trustie en vanskelig fremtid i nord.
Har en finfin vekst i nord og har adla mange fiendebyer på den tiden han har vært i stammen.


8 The Mountain PMS 223.825

Vet ikke noe særlig om han her gitt. Vet at han har sendt tog etter tog og nuke etter nuke i stacka på Torkilds kontoen. Gjør meg ikke noe om han fortsetter med det, men for din egen del så bør du finne på noe annet.
Denne kontoen har faktisk 9700 i gj. pr. landby noe som er ganske spesielt så tidlig i gamet. Kanskje det er fordi han ikke får adlet noe av Torkild?


9 Spoonman KoD 214.003

Her har du min konto, skal ikke si så mye om meg men er flere på kontoen. Først så har vi Martin & Thomas. De startet kontoen og de har spilt på den siden starten, og det er de som skal ha æren for hva Spoonman kontoen har gjort foreløpig. Men i den siste tiden har de fått inn en god del forsterkninger. Først kom Kristian inn. For dere som ikke vet hvem han er så spilte han på Lexington sammen med Axelz og Henrik på v18. Så kom jeg inn noen dager etter han, og nå har jaggu meg Niko og Jokke også kommet inn. Ja, vi er flere spiller på kontoen enn å Eru Iluvatar nå i know....


10 Hexx PMS 201.092

Enda en PMS spiller jeg vet fryktelig lite om, ganske samme som The Mountain egentlig. Sender tog etter tog og nuke etter nuke i stacksa til Torkilds kontoen. Ellers lurer jeg fryktelig på hvem som spiller her. Noen som kan fortelle meg?


11 Kolp PMS 184.313

Nylig innadlet noen, det forklarer nok poengsummen. Likevell nr. 2 til å erobre 1 by, så har tydeligvis vært i toppen tidligere i spillet. Vet ikke hvem som spiller her, men er sikkert mer enn 1 siden den nylig har innadlet en konto.
Kontoen ligger plassert langt nord og det er fine vekstmuligheter for denne kontoen.


12 Houdini 2016 PMS 183.029

Sander og ??? Sander er iallfall en grei spiller, tidligere Sander.hag..
Kontoen ligger i front mot feks. Spoonman og Torkilds Dispiler.


13 master knight KoD 169.906

Vet lite om denne kontoen til at den er i min egen stamme, unnskyldningen er nok at denne kontoen også kom i forbindelse med HOL.
Har litt spredte byer, men siden de ligger i safesonen har det egentlig veldig lite og si. Har dog noen få byer i front så er muligheter for å utvikle seg raskt samtidig som det er muligheter for å krige med fienden.


14 Vaffelmann PMS 162.991

Vet lite om denne kontoen også, men den ligger nærme 1 av byene til Mo i Moa så be ware. Ellers har han Eru Iluvatar som sin nærmeste nabo og på den andre siden RUAB sin stamme.


15 Whaletin PMS 152.182

Vet ikke hvem som spiller her heller. Ligger langt sør og begynner å danne en liten front mot Heskey. Blir spennende og se hvordan denne fronten kommer til å utvikle seg fremmover, og ønsker dge lykke til.



16 Superman KoD 145.282

Dani og Mads er en av .no beste duo'er. Er helt sykt at de greier å farme like mye som Eru Iluvatar når de bare har 21 byer oog ligger midt inne i core. De er også dødelig farlige i front, synes nesten synd til de som har front mot de, og de funker veldig fint som et skjold for Fsensitivity.


17 birken PMS 142.824

Hva skal man si? Største pp brukeren på .no good job


18 SkyLine PMS 141.212

Ukjent konto, vet ikke hvem som spiller her men siden jeg har front mot han vet jeg litt om han allikevel. Har merkelig mye speidere, og er veldig forsiktig med å adle fiende byer.


19 abel95 PMS 140.334


Kabel95? Haha, har absolutt null peiling på hvem dette er. Ligger litt nord for core.


20 Legacy KoD 139.397

Samme som master knight.



21 varanior08 PMS 128.581


Her spiller det tre stykker om jeg ikke tar helt feil. Har bevist seg for å være hakke vassere enn både Houdini og skyline, så blir spennende og se hvordan disse 3 gjøre de i front fremmover.


22 R3borns KoD 125.788

Ligger ikke i front, og tar det med ro. Flink støttespiller som er god å ha.


23 etriuss14 KoD 114.874

Samme som han over, flink støttespiller som alltid hjelper til. Ligger fint plasser så han kjapt kan deffe opp fronten i core, så viktig spiller likevel om han kanskje ikke er den som ligger øverst på ranken.

24 Eirik Raude KoD 114.384

Nok en KoD spiller som ligger i safesonen. Som de to før, enda en flink støttespiller.


25 LordRalphLauren PMS 111.812

Eneste i HOL som gikk til PMS og ikke KoD. Vet ikke mye om deg heller, men du har tatt noen få byer av tidligere HOL spillere i nord.
 
Sist redigert av en moderator:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fin liste.

Ja abel95 var den eneste fra We som gikk til PMS resten av WE er idag borte igjen henter vi bare en spiller fra tidligere alliert. Blir spennende og se hvordan det ender denne gangen. (kan si at både abel95 (tidligere leder av We) å lord (satt i ledelsen i HOl) valgte PMS grunnet samarbeid. LOrd har samarbeid mye med kolp osv oppi nord og dem ønsket og forsette det ^^
 

DeletedUser

Guest
16 Superman KoD 145.282

Dani og Mads er en av .no beste duo'er. Er helt sykt at de greier å farme like mye som Eru Iluvatar når de bare har 21 byer oog ligger midt inne i core. De er også dødelig farlige i front, synes nesten synd til de som har front mot de, og de funker veldig fint som et skjold for Fsensitivity.
Skal ikke ta noe bort fra Supermann, da de sikkert er flinke å farme. Men å si at de farmer like mye som Eru blir vel feil, da de ikke akkurat gjør det...

Ellers veldig fin liste, pluss i boka!
 
Topp