Nylig innhold av galmann3

  1. Ryktebørsen

    Haha, vet egentlig ikke om påstanden min var riktig. Det er bare mitt perspektiv. :cool:
  2. Faktabørsen

    Vet dette er gamelt, prøvde egentlig ikke å peke finger, men det gjorde jeg, sorry. Men jeg har litt innsikt. Før h*n ga bortbyene sine skulle jeg kanksje ta over kontoe på grunnlag av opplevelsene hennes/hannes (husker ikke eindoms hankjønn pronomen i farta.) Så jeg sa dette på grunnlag av...
  3. Ryktebørsen

    Syns ikke det er galt i å ta inn duals som har adlet deg før. Det er bare et tegn på at han (diskutabelt) er bedre like god/bedre som/enn orginalen. :)
  4. Faktabørsen

    Er helt enig med deg der! Det blir for dumt når folk ikke respekterer eller behandler hverandre bra i dette spillet. Det er laget for å ha det gøy. Man skal ikke føle seg uvelkommen! Skal prøve å ikke skjelle dere for mye ut. Men kan ikke respektere en stamme som får en flott spiller til å...
  5. Ryktebørsen

    Det ryktet kan bekreftes, derfor er det ikke lenger et rykte men det er fakta.. (kyss)
  6. Faktabørsen

    Man kunne vist litt mer respekt mot dem en å si at de er rotter da.. (rofl)
  7. Faktabørsen

    fakta er at jeg gleder meg til v17 og håper den blir stor, på størelse med v1. Men det er ønsketekning..
  8. Ryktebørsen

    Ryktes at jeg lurer på om trinity fikk sitt brukernavn fra serien dexter?
  9. Faktabørsen

    Fakta er at det er utrolig lite aktivitet på forum! Ingen å snakke med :(
  10. Prisutdeling v16

    Mest respekterte spiller 1 Axelz (Utrolig mange gode spillere på kontoen nå!) 2 RUAB (dessidert beste spiller på .no når det kommer til deff) Favoritt spiller 1 Axelz 2 RUAB Ukens beste PnP / forumposter 1 agentsicer47 2 Happybucket Mest "hatet" spiller: Elsker alle :)) 1 2 Spilleren med...
  11. Ryktebørsen

    jaja, men poenget er at man kan bruke nuks mye mer effektivt.
  12. Ryktebørsen

    Jeg er RuabIKnow :) fra v13. Nå spiller jeg sammen med orginale Balle Klorin på kontoen hans på v16. (Hadde skrevet hvem jeg er "under" meldingen, som mange har som automatisk innstilling, men ikke hvordan jeg gjør det :) Vet jeg ikke er god nok til å klage på ham, men han har mistet utrolig...
  13. Faktabørsen

    Fakta er at Bacardi Razz har riktig, de kom ikke så veldig sent, og selv om de kom sent vil de per definisjon ha vunnet uten noen diplomatiske forbindelser. I denne saken er jeg (faktisk) objektiv siden jeg ikke har kjempe forhold til blomst (de vant via et feigt knep) siden jeg spilte mot dem...
  14. Ryktebørsen

    ryktes at golden ressurection viser utrolig skuffende ferdigheter når det kommer til off..(giggle)
  15. Faktabørsen

    Fakta er at blomst fra v13 kom dere i forkjøpet (happy)
Topp