Nolaw 30. Mai 2012 Haha, skjønte det var snakk om en simpel typo ja, men den var artig! Lame du redigerte det nå i etterkant, da kan jeg jo ikke bruke signaturen lenger!
Haha, skjønte det var snakk om en simpel typo ja, men den var artig! Lame du redigerte det nå i etterkant, da kan jeg jo ikke bruke signaturen lenger!
-Sondre- 18. Mai 2012 Har dere tenkt å få ut fingern, og dermed gjøre noe med script-forespørselen min? Takk!
snowfire 10. Apr 2012 Du kan Vær sånn bad boy mod O? Det passer veldig med den lilla seniormoderator som du har
snowfire 9. Apr 2012 har du minus rykte poeng :O ... du kan bare håpe på å forbedre deg som det sier selv O
erinor 31. Mar 2012 Hvordan greier du og være på så mange brukere samtilig. Du er jo nesten på alle nye besøkende til brukere.
Hvordan greier du og være på så mange brukere samtilig. Du er jo nesten på alle nye besøkende til brukere.
Spiralis 19. Feb 2012 Jeg vet at hver dag med meg er en fest Scar, men at jeg har bursdag hver dag var jo litt overdrevet. Holder med en 3-4 ganger i løpet av 1 år
Jeg vet at hver dag med meg er en fest Scar, men at jeg har bursdag hver dag var jo litt overdrevet. Holder med en 3-4 ganger i løpet av 1 år