Nylig innhold av Zagzag

  1. Zagzag

    Ryktebørs

    Nå var det vell navnet som ble en stor krangel om når det var snakk om at BoL, RNG og HFO skulle merge for litt siden. Men seriøst, med somme navnoppfinnere som det der så mener jeg at man ikke kan klandre spillerne i BoL for å ville beholde navne sitt :gjeip: Edit; Glemte vist ett lykke til...
  2. Zagzag

    Backstabbing i BOL-regi

    Tror nok du finne arroganse i de aller fleste stammer jeg da og ikke bare i BoL. Men det er vell øye som ser der også, man lukker somregen øynene og ørene for egen stamme, og tråkker hardt ned på andre stammer, selv om stammen deres er akkurat likens :Smil:
  3. Zagzag

    Backstabbing i BOL-regi

    BK er jo ikke i HFO lengre da, så ser jo ikke akkurat hvordan han er deres problem... Om du da ikke mente at dere også nå skal beynne å adle fra han?? I så fall... stakkars BK, da synes jeg litt synd på fyren. (nod) - Denne posten blir vell helt på jorde feil nå som BK er tilbake i HFO :p
  4. Zagzag

    Backstabbing i BOL-regi

    Har du seriøst så lite troa på deg selv og dine ferdigheter at du må få inn noen som vet hva de gjør?? :forvirra:
  5. Zagzag

    Backstabbing i BOL-regi

    -Bol og HFO hadde en avtale som de brøt... -BoL og RNG har ingen avtale angående gråbyer etter som jeg vet, og de har foresten ikke noe med dette å gjøre... -Og jeg vil ikke kalle 2-300+ byer for litt og om han hadde fått fortsette ville vell det tallet vært 3 ganger så høyt nå, vi hadde som...
  6. Zagzag

    Backstabbing i BOL-regi

    Siden dere i H.F.O er så smarte og gode som dere selv sier at dere er, så burde dere jo ha funnet en løsning på BK problemet lenge før det ble noen krig ut av det... Men nå har jeg, en ussel fotsoldat i BoL funnet løsningen, muligens litt for sent da... H.F.O ville at BK skulle være størst...
  7. Zagzag

    Ryktebørs

    Tro kan man gjøre i kirka, her i gården går vi etter fakta ;) Og liker foresten ikke hester heller, i alle fall ikke høye... ponnier er min stil... slipper å slå meg så mye når jeg faller av :)
  8. Zagzag

    Statestikk over krigen

    Man kunne like godt bare satt BoL vs BK da... får samme staten :p For BoL og H..F.O er offesielt ikke i krig, ikke sånn det er nå i alle fall...
  9. Zagzag

    Ryktebørs

    Det sier seg at en god latter forlenger livet... etter å ha lest dette kommer jeg vist til å leve en god del lengre :D Og angående mitt forige innlegge får du snakke med din kjære leder... han som sprer sånne forferdelige rykter :eek:
  10. Zagzag

    Ryktebørs

    Det går rykter om at H.F.O er i en dyp dialog med WIC om å skifte side i denne krigen etter hva som har skjedd de siste dagene... Det ville jo vært hysterisk morsomt om det ligger noe sannhet i det. For det ville ikke bare bety at de dolker sine allierte RNG i ryggen, men de vil også forsikre...
  11. Zagzag

    Ryktebørs

    Meninger ja, men det jeg skrev var vell litt mer i katogorien informasjon. Du vet vell forskjellen regner jeg med? :) Men om du vil høre min mening om saken så er den veldig enkel. Jeg mener at du ville si og gjøre hva som helst for å holde førsteplassen, så å skylde på at Glitter lurer deg i...
  12. Zagzag

    Ryktebørs

    Du tror litt vell mye om deg selv nå BK, vist du fagtisk tror at Glitter sa det der bare for å kunne få angripe akkurat deg :P En del av saken er basert på en samtale mellom bgm og Glitter hvor hun sier at om hun slutter(noe hun vurderte der og da) så ville trolig flere av de største i BoL...
  13. Zagzag

    Ryktebørs

    Jeg skjønner jo det da vettu... tror jeg.. :hmm: Hadde det vært seriøst snakk hadde det vell kanskje her debatt-hjørne eller noe?? :P Liker bare å skrive jeg :mehe:
  14. Zagzag

    Ryktebørs

    Skål ja... og jeg tror ikke BoL behandler H.F.O noe dåligere enn de behandler oss... :D
  15. Zagzag

    Ryktebørs

    Ja det ryktes at Glitter er en smart person og roten til alt ondt her i verden... Men du må ikke gi henne mer kredit enn hun fortjener nå... BK kan takke seg selv for at han mister byer til BoL, han hadde muligheten til å forhindre det og det samme hadde ledelsen i H.F.O Men de valgte heller...
Topp