Søkeresultater

  1. Milepæl

    O:H første stammen 1 mill
  2. Hjelp!

    Forumet mitt har plutselig blitt på ENGELSK! Hjelp?!
  3. Besvart Handelspost - Premiumbytte (Dakapo)

    Hei, på jakt etter ett entydig svar, spør jeg nå TW-samfunnet og Dakapo om grunnleggende info ang. handelspostene. Blir det hvert døgn, på omtrent samme tidspunkt hver gang, fylt på 25% av maksimum kapasitet i hvert kontinent? Eller blir de bare fordelt mellom kontinentene, som er ganske...
  4. Uendelig morsom ting

    Ett hotell har uendelig mange rom, og uendelig mange gjester. En dag kommer det en kunde som ønsker seg ett rom. Kan hotelleieren skaffe ham ett rom, og hvordan?
  5. Dynamisk gruppe

    Hei vil ha enda ett alternativ til dynamiske grupper der jeg kan lage grupper med byer som har minst x antall bygninger i kø ( eller ikke har det for den saks skyld). Dette hadde gjort bygging uten KA mye lettere å håper dere i IG klarer å gjennomføre dette.
  6. Skriv noe om mordien over

    Hei. tittelen sier nesten alt. Skal stå brukeren, ikke mordien.
  7. Inkludere adels på Forespørsel-siden

    Hei, jeg foreslår at adels blir en tropp man kan forespørre på Forespørsel-fanen i samlingsplassen. Ikke fordi man skal deffe med adels, men at forespørselsiden er ganske bra å bruke til å sjekke hvor lang tid enheter fra byer i nærheten bruker til denne byen.En annen måte man kan gjøre dette...
  8. Topp 25 - Spillere

    Viktig med en slik liste også :)
  9. V20 - Spørsmålsrunde

    Same shit u know how it rooll! På en skala frå 1-10 hvor lei seg er Sindre nå?
  10. Dakapo må gå

    ༼ つ ◕_◕ ༽つ kick dakapo or we riot ༼ つ ◕_◕ ༽つ
  11. Besvart Hei

    Må man betale toll på premiumpoeng om man tar med seg premiumpoeng fra USA til Norge?
  12. ༼ つ ◕_◕ ༽つ Remove no-haul or we riot! ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    ༼ つ ◕_◕ ༽つ Remove no-haul or we riot! ༼ つ ◕_◕ ༽つ
  13. Faktabørsen

    Fakta at denne verdenen slår alle rekorder! På hvilken måte får du velge selv.
  14. Snill mot slem

    Hei liker telleleker Vi starter på 500. Blir vi først til 0, vinner snill, men blir vi først 1000, vinner slem. Du kan telle begge veier 499
  15. Tell til 50 før en mod svarer

    Hei, jeg fant en kul lek på polsk forum (eneste jeg forstod der, da tall er internasjonale). Det vil si at vi (vanlige brukere), skal telle til 50 før en mod svarer. Jeg tror leken vil være mest utfordrende om vi sir slik at man kun kan poste en gang, også må noen andre før du kan poste igjen...
  16. Besvart Lagre pakker i aka.

    Hei, jeg har nå ett relevant spørsmål til v17. Jeg (og ( no)en venn(er)) har nå fått akademi på v17, og lurer da på essensielle ting. F.eks. lurer vi på om det vil være mulig å lagre pakker i akademiet, også lage adels i en annen by. Lurer på dette da det 1:ikke finnes en knapp for det enda...
  17. Nedstemt/ikke mulig Landsbynotater i FA

    Hei, jeg irriterer meg nå over å ha slettet speiderrapporter fra byer som er spiket for fjerde gang, fordi jeg ikke ser troppene i selve FA. Det jeg ønsker, er noe av det samme som på kartet, der du kan se landsbynotater ved siden av landsbyen, OM du har skrevet noe der. Om jeg da for...
  18. El Clasico

    Da er det duket for El clasico igjen på lørdag kl 22:00 mellom Real Madrid og Barcelona. Real er på heimebane i "Løvens hule" Barcelona har vunnet el clasico 61 ganger. 30 ganger har det blitt uavgjort og Real Madrid har vunnet 68 ganger. Stjernegalleri som Ronaldo,Kaka,Messi,Xavi,Casillas...
  19. Hvem synest

    Synest du at det er idiotisk med kirke på v5?
  20. Har på...

    He på følelsen av at claimlister snart er i historiebøkene, men eg veit ikkje heilt koffor. Kan det ha nokke med at et claimsystem kjem i v6.0?
Topp