Søkeresultater

  1. Torquemada

    Topp 25 - Spillere

    Siden det nå har kommet en ny oppdatering som har endret topp 20 til topp 25, føler jeg jo nesten at vi må endre vårt oppsett på lister. Derfor introduserer jeg herved min variant av topp 25: Slik jeg ser det, er det som oftest kun topp 10 som er verdt å skrive litt lengre om, og jeg velger...
  2. Torquemada

    Ryktebørs

    Denne liker jeg ikke like mye, men okei.
  3. Torquemada

    Faktabørs

    Jeg liker sånne tråder.
  4. Torquemada

    Selvoppdaterende kart - V14

    Stammedominanse Spillerdominanse Topp 15 - Stammer Topp 15 - Spillere Topp 15 adlere - Stammer Raskeste adlere - Spillere Høyest gjennomsnitt - Stammer Topp 15 ODa - Spillere
  5. Torquemada

    Duplikat Forbedring av "Landsbyinformasjon"

    Per dags dato kan man trykke inn på en landsby, og se en oversikt over de siste rapportene på denne landsbyen. Dette er veldig praktisk, da de ofte kan komme veldig spredt, og det ville vært vanskelig å holde effektiv oversikt over rapportene ellers. (Man kan søke med koordinater i rapporter...
  6. Torquemada

    Videresendt, Inno Ny Dagens medalje

    Vi har medalje for antall ganger du sender farmengrep, og vi har medalje for antall ganger du adler landsbyer i løpet av en dag. Plyndrer og Stormakt. Vi har også medalje for hvor mye du raner i løpet av en dag, men vi har ikke en medalje for hvor mye du øker i poeng hver dag. Jeg synes det...
  7. Torquemada

    Tiden etter Utøya 22.07

    God kveld, natt or whatever. Noen av dere har kanskje fått med dere at jeg er medlem i AUF, og var på Utøya den 22.07 i år. Dette er også grunnen til at jeg følte behovet for å legge opp ganske tidlig etter mitt comeback som da var på v8 og v9(?). Hukommelsen er ikke den samme som den var før...
  8. Torquemada

    TW i dag.

    Hvordan står det til her i luken? Sender dere mange adelstog i uken? Hehe. :) Fra spøk til alvor (hvis det kan kalles det). Hvordan er tilstanden på Verden 2 for tiden? Skjer det overhodet noe der mer? Har alt av nevneverdige kriger dødt ut, eller kjempes det fortsatt om å "vinne" verdenen...
  9. Torquemada

    Elite - 10.000 byer

    Da vil jeg gratulere alle i Elite med en fantastisk innsats den siste tiden, grunnet dette, har Elite nå kommet opp til en totalsum på over 10.000 byer! Og flere skal det bli! ;)
  10. Torquemada

    Domini går til krig

    Domini erklærer herved krig mot ~TDK~, og deres respektive stammefamilie. Dersom en krigserklæring mot våre allierte finner sted sitter vi ikke bare og ser på. Det tolereres overhodet ikke, og vi vil sørge for at stammen deres forsvinner fra denne serveren for godt. Det kan trygt sies at...
  11. Torquemada

    Topp 20 Spillere @ OD-angrep

    Motstandere Bekjempet - Som angriper Rank Navn Beseiret 1 Gussi 21,33 Mio. 2 Rustung 19,07 Mio. 3 chrk1 17,19 Mio. 4 gurimalla 16,10 Mio. 5 orcofpain 15,91 Mio. 6 Woia 15,84 Mio. 7 Balakot 14,67 Mio. 8 Ganondorf 14,42 Mio. 9 SoulFood 12,99 Mio. 10 granpa...
  12. Torquemada

    Berserk stamme

    Starter opp en riktig vikingstamme "BERSERK" i verden 3. Søker psykotiske massemordere som medlemmer. Er du spesielt blodtørstig kan du også bli stammeleder :) Vikingene hyllet de STERKE menn, og foraktet de svake, dvs. at man hogget ned de svake, og skålte med de sterke, og denne regelen...
  13. Torquemada

    Om invitasjoner

    Det var en som ved et uhell slettet sin invitasjon, og nå får jeg denne meldingen når jeg sender ny invitasjon: XX vil ikke ha en invitasjon! Dette er da for dumt, og bør endres, eller vil det gå å sende invitasjon senere en gang?
  14. Torquemada

    Serverproblemer

    2 adelsangrep har forsvunnet i løse luften... og, nei, de er ikke blitt nedkjempet, faktisk er paladinen "på vei tilbake". I går var det også noe merkelig ved at en by jeg hadde angrepet, plutselig endret navn og eier mens troppene var på vei tilbake. Denne feilen rettet seg opp raskt da, så...
  15. Torquemada

    Kartfeil

    Nå synes jeg denne kartfeilen har vart lenge uten at noen har tatt tak i det. Når man klikker på en by (TWSTAT) så kommer det ingen info whatever :mad:
  16. Torquemada

    verden 2 nedlagt?

    Mangler valg å logge inn på verden 2...
  17. Torquemada

    Dominikanerordenen søker villfarne i wasteland

    Har du blitt adlet, og måtte starte på nytt? Er du en synder som har blitt bannet? Er du bare nybegynner som søker en stamme? Frykt ikke mer, dine synder vil bli tilgitt og dørene til himmelriket bli åpnet på dommens dag. Dominikanerordenen søker korsfarere som skal rense jorden for...
Topp