Søkeresultater

  1. V1 lagt ned?

    Bahh, ser at jeg posta dette feil sted, men det spiller jo ingen rolle siden V1 er lagt ned, ingen følger med og IB/WIC vant V1:p
  2. V1 lagt ned?

    EYY! Skjer ikke noe her jo?;-) Alle har tydeligvis innsett hvordan dette ender?:) :D Filler`n, når jeg stikker innom for første gang på 1 år, så har det ikke skjedd en dritt?;-) Ingen som er sure på hverandre, inget hat? Hmm..da ramler jeg tilbake til godstolen. Snakkes om et år:p
  3. God jul og godt nytt år

    Da er gammer`n inne for første gang på ca 12 måneder og ønsker spesielt stammemedlemmer, men også fiender en riktig god jul og et godt nytt år! Ingen propaganda, ingen hets, kun et oppriktig ønske om at alle får en hyggelig høytid. Dette spillet hadde vært jævlig kjedelig, om alle var like...
  4. Ny Konto

    Sorry, 2 år skulle det være ja. Tida går så fort for oss som er blitt så gamle;-)
  5. Ny Konto

    Tja, for min egen del synes jeg det er forskjell på å ta over en konto i samme stamme som det man var i før man gav blaffen, enn det å ta over en konto i en stamme som tidligere var fiende. Disse har jeg svært liten respekt for. Å krige mot tidligere venner forteller alt om personen som har...
  6. Hva skjedde nå?

    Hehehehe, irriterer meg at jeg nedprioriterer tiden her inne....dette er jo faktisk ganske så artig:D
  7. julepause diskuter

    Du vil kunne angripe forlatte eller barbarlandsbyer, men ikke andre spillere. Det stemmer jo ikke med det du sier Brann?
  8. julepause diskuter

    Takk Glitter. Frustrasjonen steg til uvante høyder så langt inni pyntingen av juletreet;-) God jul!
  9. julepause diskuter

    Som erfaren TW-spiller, men fersk her på forumet, må jeg bare si at dette virker noe uprofesjonelt. "Noen" bestemmer svært så bestemt som moderatorer med tanke på å holde seg til topic o.l., mens svar på spørsmål som innvirker på samtlige spillere, er det visst umulig å få. Hvis det er slik at...
  10. julepause diskuter

    21 12 08 20:13 Det vil bli en julepause! :) den vil være fra 23. desember klokken 12 til 26. desember klokken 12. Det er også en liten nyttårspause fra 31.desember klokken 12 til 1 januar klokken 12. Denne pausen vil innebære at du kan logge deg inn på kontoen din. Du vil kunne angripe...
  11. julepause diskuter

    ps nikita ; vil med forholdsvis stor sannsynlighet tippe at tutta var en ØRLITE grann ironisk i sitt innlegg..:eek:
  12. julepause diskuter

    Hehe, nice skrevet tutte!:D Jepp Glitter, måtte krype til korset...det refereres til stadighet fra forumet både på msn og stammeforumene, og da er det jo greit å vite hva som rører seg blant dere hardcore spillerne:)...
  13. julepause diskuter

    Uten å dra dette for langt; det er mange som feirer jul i Norge, og noen som ikke gjør det. Jeg tenker ; 1) Hvordan feirer dere egentlig jul, dere som ikke har tid til å logge dere på iløpet av 14 dagers juleferie? Da har det ikke lenger noe med julefeiringen å gjøre, men en unnskyldning for...
  14. julepause diskuter

    Ja, det kan jeg være enig i, men jeg ser heller ikke helt vitsen med legge alt på is i ei uke fordi det er jul. Er vel strengt tatt ferie for 90% av spillerne, og handler dette om respekt for religion eller tradisjoner, burde man vel strengt tatt ikke involvere seg i et slikt spill i...
  15. julepause diskuter

    Latterlig spørsmål og meningsløs diskusjon, er det krig, så er det krig! La det eventuelt gjelde som under første og andre verdenskrig ; pause på 24 timer for å gi hverandre et glass akevitt før vi dreper hverandre igjen..
Topp