Søkeresultater

  1. nuppe

    Faktabørsen

    Saklig personangrep, men nehei, jeg bare booster muren for å knuse x antall nukes du sender uten rams.. B<
  2. nuppe

    TW-Champion v11 - FINALE!!

    Chaosisalex vs cleo - Håkon har det i kjeften, hu andre har det i hodet :)
  3. nuppe

    TW-Champion v11 - Qualifying Round

    01 Jazcan vs Siljeen - Fordi Jazcan slo på kjipærn til meg når jeg ville til BNP :crybaby: :crybaby: :grin: 02 Amstaff vs Soppyknight - Ammy ftw 03 Morten84 vs Tonjepus - Tonje er ikke noe pus. Morten er alright (star) 04 Sir Crazy vs Unite - Crazy madskillz lzm, neh. 05...
  4. nuppe

    Rate spilleren over!

    Lews Therin Telamon Poeng - 7/10 I forhold til OD kunne du hatt mer poeng, men tatt i betraktning at du har mistet relativt mye poeng for så å bygge deg opp igjen, får du en snill 7er. OD - 3/10 Her er det lite action. Får vel sende noen nukes på deg, så du får litt balanse mellom OD og...
  5. nuppe

    Prisutdelinger

    Mest respekterte spillere 1 born to kill [24/7] - God kar, med bred kompetanse. 2 Murmel [KA] - Kombinert nabo og fiende, som stadig holder presset oppe. GLHF! Favoritt spillere 1 Henry001 [24/7] - Svært bra jobb imot samtlige motstandere! 2 Bling [KA] - En beinhard veteran som...
  6. nuppe

    Rate spilleren over

    Blir man mindre angrepet har man bedre mulighet å gro - å relativ til andre stats, trekker den ned 1.
  7. nuppe

    Rate spilleren over

    Almighty, ratings. Poeng: :rolleyes: 10/10 OD: Tydelig at det spilles offensivt, meget pen ODA, men kunne gjerne vært mer ODD. 09/10 Område: Uryddig cluster, men velbygde byer og fin plassering for en så aktiv spiller, passelig midt i suppa. 10/10 Stamme: AREA. Stolt bekjent av et fåtall...
  8. nuppe

    Spørsmålsrunde!

    Hvem spammer mest av folka på V9? :p
  9. nuppe

    Top 20 stammer

    {S} :cool: Stainless
  10. nuppe

    Signatur-rating

    10/10, enkelt og greit :)
  11. nuppe

    Rank World II

    Jeg startet i K66, men måtte rømme. Rømte selvfølgelig til K47, hvor AriCa nå står meget sterkt :rolleyes: Du har ikke peiling på hvem jeg er, Depend, men jeg vet du fortjener en vote :) Prøver å være hyggelig mot en gammel "kjenning", Jatorst. Du trenger ikke påpeke hvor random jeg er, for...
  12. nuppe

    Rank World II

    Er det misnøye med valgene mine? Forum har aldri helt vært min greie, men prøver fortsatt å holde meg oppdatert. Det faller jo på sin egen urimelighet at jeg ikke har særlig innsikt i generell aktivitet, holdning, folkeskikk, og omtale, når det er dette jeg gjør, mens dere skriver...
  13. nuppe

    Rank World II

    Mest respekterte aktive spillere: 1. Brow 2. Glitter 3. SuperLangbein Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller): 1. Lord Ollis 2. Bling 3. TheCleaner Favorittspillere: 1. GuitarFreak 2. DarkMoon 3. Paalodin Beste diplomater: 1. LittleNewbie 2. nuppe 3...
  14. nuppe

    APC vs NS dag for dag

    Rimelig stram wire, men enkelt og greit :)
  15. nuppe

    APC vs NS dag for dag

    Jeg forstår hvor vanvittig viktig det er for dere å flexe stoltheten fra #1 plass, men. . . . Visse utskudd fra AriCa har dårlig oppførsel og lager bråk, men vi har alle våre svin på skauen, og dem ligger fremdeles på første plass. Samtidig tar visse utskudd fra motsatt side (slik som meg...
  16. nuppe

    APC vs NS dag for dag

    Kan dere ikke bare avgjøre dette in-game? Få ut litt sinne ;)
  17. nuppe

    APC vs NS dag for dag

    Helt korrekt. Å lykke til med det :)
  18. nuppe

    APC vs NS dag for dag

    I teorien har AriCa gjort det meget bra. Men sett fra min, og mange andre sin side, ser generell framgang klin umulig ut. Derfor velger flere og flere å slette seg, i stedet for å iverksette noe motangrep. For AriCa er det piece 'o cake. For opprørerne ser det mørkt ut. Og for resten er...
  19. nuppe

    :d:d:d:d

    :d:d:d:d
  20. nuppe

    mIRC

    mIRC er helt gratis. Man får info om hvordan man kan betale, men det er ikke et must :) Den orginale klienten kan være nokså vanskelig å sette seg inn i hvis man aldri har vært borti noe lignende, men det er utallige andre, enklere klienter. Når man først har fått det i fingrene er det ingen...
Topp