Søkeresultater

  1. Forslag til reklameplasser for .no?

    Hei TW-teamet! Jeg har spillt TW siden NO04, den siste rettferdige verdenen. Det var når alle premium funksjonene tok helt av at spillere begynte å falle fra. Det er helt hinsides hvor mye PP enkeltspillere har brukt for å fremskynde sin egen suverenitet. Funksjoner som halvering av byggetid og...
  2. Noen fra V4 her?

    Er her jeg også. Spilte tidlig på V4. Var først med i RAW og senere med i EASY. Gav meg på 1,9mill P.
  3. V13 - Oxcyder

    OG adle (V9) :P
  4. Faktabørsen

    Til deg Lord savyer så skal du være litt forsiktig med å ytre meninger og karakterisere andre spillere. Da du var med i Forte må du ha vært den spilleren som skrek mest etter støtte! Jeg møtte veggen i adlingsforsøk med ganske kraftige angrep. Og når Forte raknet, ble du med i DN, for å få...
  5. Faktabørsen

    Hvis du sier det så, McBitch :P Lord sayver, good game!
  6. Faktabørsen

    Vel, nå vet jeg hvordan det føles å være McBitch, hihihi :D And, btw... Det var etter 3 nukes. Nederlag: Ja Flaut: Nei
  7. TOP 20 Stamme and spillers

    Vel, nå har det seg slik at det var UN som ble kontaktet av RD (Sickofarmer) og ikke omvendt. Og mens vi er inne på emnet, kan jeg jo også nevne at det var en melding med frekk og arrogant undertone. Her er sitat: Hvorfor i all verden skulle ledelsen i UN gå med på noe slikt? Helt ut av...
  8. TOP 20 Stamme and spillers

    Jeg ble også forundret over rottmanns kommentar om vinglete diplomati.
  9. Epicki gratulerer RTS

    Nå er vel ikke du den spilleren som bør skrive først om flykningstatuser og stemple andre spillere som flykinger. Du kan veldig fort fremstå som både eplekjekk og ignorant. Det er tross alt din forrige stammeleder du så sårt har behov for å rakke litt ned på. Den samme stammelederen som tok...
  10. NATO oppløst!

    Da var tiden kommet for å løse opp NATO. Tusen takk til alle som gjorde NATO til V6 stamme #1! Mvh. Oxcyder
  11. Epicki vs nato

    Ilojalitet er når en spiller forlater stammen med en gang det blir litt motstand eller vanskelig.
  12. NATOs fall?

    Ja, må prøve å se det humoristiske i det! Ellers er det bare å pakke sammen :P
  13. NATOs fall?

    Vel, samtlige spillere som har forlatt NATO i det siste, har aldri skrevet PM til meg om sine missnøyer. Hvordan skal jeg som hertug klare å gjøre ting bedre for medlemmene, når jeg ikke får feedback. Ser plutselig i internt forum at spillere takker for seg. Å være hertug i en stamme skulle...
  14. NATOs fall?

    Dette er da ett spill! Og det skal være morsomt å spille. Det er ikke morsomt når stammen du er medlem i, og ikke minst er hertug i taper medlemmer. Ville bare dele litt fakta med alle dere andre der ute i V6.
  15. NATOs fall?

    NATOs ledere har klart å bygge opp en kjempegod stamme, som har kriget og adlet seg til toppen av verden 6. Vi har beholdt førsteplassen over en lang tid, og har vært veldig attraktive for stammesøkere. Det har i den siste tiden vist seg at NATO har vært sammensatt av veldig forskjellige...
  16. EPICKI vs V6

    Uetiske Epicki. Som hertug i NATO vil jeg uttale meg her, men skal ikke skrive så mye. Det finnes to spillemåter for å beseire en stamme: 1. Adle motstanderne 2. Rekruttere motstanderne NATO har klart å holde toppen på verden 6 ganske lenge, ved hovedsakelig kun å adle fienden. NATO...
  17. Topp20 spillere

    Ja, det var en skjebnesvanger natt da Heksa me gode reflexa og Daywalker fra IyDz! rotta seg sammen om å ta hertugen av NATO. Takk og lov for støtte og sniping, dette er noe NATO virkelig kan! Mista jo ALT jeg hadde av defftropper den gang. Var dessuten veldig innestengt en mnd. tid i påvente...
  18. Selvforsvar

    Gråbyer ja... Selv har jeg vel adlet 4 gråbyer, og er ikke flau over det. Første byen jeg adlet var en gråby, den andre var en IyDz! spiller som ble grå under angrepene, 3 og 4 er bonuslandsbyer inni clusteret mitt, mens jeg bygde opp offensivene mine fikk jeg plutselig veldig mange adelsmenn...
  19. 200:200 klubben

    Dårlig med oppdateringer her?
  20. Ryktebørsen

    Det ryktes at rekruttering av tidligere Yamato spillere blir en krigserklæring mot NATO...
Topp