Søkeresultater

  1. Jato Link

    Formel: optimalisert vrakplyndring

    Ohoi! Logga på TW i 5 minutter etter noen år pause og la merke til at noe som heter "vrakplyndring" er ei greie nå. Ble nysgjerrig på hva det var, så jeg forska litt på det, leste noen fine innlegg på ymse TW-forum og lekte meg litt med noe matte og litt tall og sånt. Resultatet ser dere her, et...
  2. Jato Link

    Pestilence søker...

    stamme sugardaddy som kan sende meg ressurser i bytte mot... vi kan bli enige om noe ;) Ta kontakt, ikke nøl! Sammen skal vi lage noe klissete søl.
  3. Jato Link

    Gråbyer galore

    Til info er gråbyhavet avlyst. Ha en fin spillopplevelse, mvh Innogames™
  4. Jato Link

    TW-Champions v25 - runde 3

    Hallo! Det er på tide å finne ut hvem som suger minst i TW på v25, gjennom Den Beste Måten Å Bedømme Skills På, nemlig popularitetskonkurransen TW-Champions™. Generell informasjon: Jeg har tatt med de 64 øverst rangerte spillerne, slik at vi får litt variasjon i hvilke stammer som er...
  5. Jato Link

    TW-Champions v25 - runde 2.5

    Hallo! Det er på tide å finne ut hvem som suger minst i TW på v25, gjennom Den Beste Måten Å Bedømme Skills På, nemlig popularitetskonkurransen TW-Champions™. Generell informasjon: Jeg har tatt med de 64 øverst rangerte spillerne, slik at vi får litt variasjon i hvilke stammer som er...
  6. Jato Link

    TW-Champions v25 - runde 2

    Hallo! Det er på tide å finne ut hvem som suger minst i TW på v25, gjennom Den Beste Måten Å Bedømme Skills På, nemlig popularitetskonkurransen TW-Champions™. Generell informasjon: Jeg har tatt med de 64 øverst rangerte spillerne, slik at vi får litt variasjon i hvilke stammer som er...
  7. Jato Link

    TW-Champions v25 - diskusjonstråd

    Hallo! Det er på tide å finne ut hvem som suger minst i TW på v25, gjennom Den Beste Måten Å Bedømme Skills På, nemlig popularitetskonkurransen TW-Champions™. Dette er diskusjonstråden, hvor diskusjon og ikke minst krangling om irrelevante ting som hvem som gjorde hva på for eksempel v18 kan...
  8. Jato Link

    TW-Champions v25 - runde 1

    Hallo! Det er på tide å finne ut hvem som suger minst i TW på v25, gjennom Den Beste Måten Å Bedømme Skills På, nemlig popularitetskonkurransen TW-Champions™. Generell informasjon: Jeg har tatt med de 64 øverst rangerte spillerne, slik at vi får litt variasjon i hvilke stammer som er...
  9. Jato Link

    Dobbeltagenter og dobbeltmoral

    Ohoi v24! På tide med litt drrrama. F / D / Origin / Term / $$$ har gjennom stort sett hele v24 vært mildt sagt negative til LF / MO sin bruk av spionasje for å vinne verden 24. Stikkord som "feigt" og "urettferdig" har kontinuerlig preget debatten på v24, som regel rettet mot MO, fra $$$ (jeg...
  10. Jato Link

    Ufrivillig internadling - Quote fra FinalBarrage

    Under følger et åpent brev fra FinalBarrage, rettet mot Robb Stark, Kan Vi Ikke Være Venner og de det ellers måtte angå. Spilleren har spurt meg om å legge ut brevet på hans vegne. - Jato Link. Så, kan starte med en kjapp oppsummering. Jeg ble natt til fredag, 29.01.16 ufrivillig internadlet...
  11. Jato Link

    Angrepsplanlegger: TWAAP

    Under følger en kopi av en tråd jeg laget på v18 for å presentere TWAAP, som er en angrepsplanlegger utviklet av KingDhawal fra TW.net. Hans originale forumtråd kan dere finne her!. Nedlastning av programmet kan dere finne her og Adobe Air (som også kreves) finner dere her. Okei gudd. Da bare...
  12. Jato Link

    Tribal Wars for Syria

    Hallo godtfolk! I disse dager suger situasjonen i Syria noe skikkelig mye. Som dere sikkert alle har fått med dere er landet rammet av en svært brutal borgerkrig, hvor Syriske opprørsstyrker kjemper mot regimet. Borgerkrig er kjent som en av de mest brutale typer krig for sivilbefolkningen...
  13. Jato Link

    HP18 skypechat

    Link <-- Trykk!
  14. Jato Link

    Prisutdelinger

    Wops, det viser seg at nicehunter allerede har laget en slik tråd som dette. Denne kan slettes. Prøver et skarve forsøk å få litt liv... Mest respekterte spiller 1: 2: Favorittspiller 1: 2: Ukens beste sosiale bidragsyter (skype/PnP/forum) 1: 2: Mest "hatet" spiller 1: 2: Spilleren...
  15. Jato Link

    Hvor mange adels bør jeg sende på HP16?

    Hallo barn! Som dere sikkert har fått med dere, går lojaliteten fra 17 til 31 på HP16 (wtf Dakapo?). Da blir det naturlig å spørre seg hvor mange adelsmenn man må sende i toget sitt for å ha best mulig sjanse for å ta byen uten å ende opp med å adle seg selv. Vel, jeg har som vanlig svaret...
  16. Jato Link

    BUG: Man kan aktivere PK og KA uten PP og uten å ha 5 byer...

    Hallo! Jeg satt på hytta og kjedet meg (det regner) i dag, og tuklet litt rundt i Dragonfly, som jeg av og til gjør, da jeg mer eller mindre tilfeldig *host host* fant en svær bug! Kodingen for premiumpoeng er nemlig ikke låst, noe som medfører at man med litt know-how kan aktivere PK og KA...
  17. Jato Link

    Nedstemt/ikke mulig Mulig å avgi samme svar flere ganger på IG avstemninger

    Hola! Jeg la nettopp merke til at det på ingame avstemninger på stammeforumet ikke går an å svare samme alternativ flere ganger, selv om det er åpnet for at en konto kan stemme flere ganger. Så vidt jeg vet er vel tanken bak å kunne stemme flere ganger at hver dual på kontoen skal kunne...
  18. Jato Link

    MILFs with the munchies!

    Hallo hallo hallo hallo hallo verden 20! Jeg har det travelt og har ikke tid til å skrive en lang krigserklæring. Tilgi meg mine synder. Det er lørdag, og lørdag betyr helg. Det er helg, og helg betyr fest. Det er fest, og fest betyr weed. Det er weed, og weed betyr munchies. Vi vil ha mat...
  19. Jato Link

    FA Dodge

    FA Dodge Flere backtime-triks, bitches Av Jato Link «Så slik kan man altså enkelt dodge en backtime. Alt du trenger er helt middels ferdigheter i å sende adelstog, og et snev av intelligens, så vil aldri backtimes plage deg igjen... ...Unntatt når du kun har 1 by. Da er du screwed» - Jato...
  20. Jato Link

    Hva tror vi vinnerkravet blir?

    Jeg holder en knapp på skatter. Kanskje 8 skatter, og at hver spiller i stammen må holde 1 skatt?
Topp