10 Beste Stammer Gjennom Tidene

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det har vært mange store og sterke stammer opp igjennom V2`s historie.

Hvem mener dere er de største, og hvorfor?

--------------------------------------------------
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det er nok Elite som er den største stammen i v2s historie. ingen over og ingen ved siden:)

(håper at det snart vil komme en stamme som kan slå dem... blir så ensformig å se elite på topp hele tiden.)
 

DeletedUser

Guest
.

arica kommer nok til å få en mye høyere odd, nå som elite angriper med full styrke.:D
 

DeletedUser

Guest
Elite er nok den største stammen som noen gang har utmerket seg i verden 2 og fremdeles eksisterer. -Rome- er også en stamme som har gjort sine saker bra, tross all motgang.

Av ikke-eksisterende stammer så bør Yamato og The Wolfs nevnes.

Av mindre stammer mener jeg ~SW~ (Samurai Warriors) gjorde sine saker godt. Men ~SW~ eksisterte ikke lenge nok til å virkelig gjøre den store impacten.

Kanskje AriCa en gang kan bli blant de 10 beste, men det de (vi) ikke enda..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1. Elite Universe
2. Yamato
3. -Rome-
4. Nordic Vikings
5.The Wolfs
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
De 10 beste... det kan bli vanskelig og nevne. men med de som jeg har hatt kontakt med er det:
LAW: i den tiden da Ex-con var utnevnt til sjef, mens Edvard var i stammen. da var det i overkant gøy der.

ELITE: vært størst siden tidenes morgen. og kommer sikkert til og forbli der siden det er ingen tilfeldigheter i det de foretar seg.

KJ: en stamme som vi tilslutt tok musa på. det var et utrolig og vanvittig prosjekt de startet. men de hadde baller store som kokkosnøtter.

-ROME-: har en del medlemmer som fortjener min dypeste respekt. og noen som jeg ikke respekterer i det hele tatt. men i sum er det sikkert en bra stamme siden de som er dyktig enda er der.
men det er lite på dette forumet fra dem.

YAMATO: var sikkert en veldig bra stamme inntil bossen oppløste stammen. nå var jo bossen medlem i LAW en stund, etter den episoden, under et annet navn og jeg fikk et MEGET godt intrykk av ham.
 
Topp