10 Beste Stammer Gjennom Tidene

DeletedUser

Guest
Blir litt vanskelig for meg å si så mye om de stammene som ikke eksisterer nå, men av de nåværende stammene så er det tre som skiller seg ut.

Elite har vel vært på toppen lenge og leder fortsatt ganske overlegent. Inntil noen vipper de ned fra tronen vil jeg si at de er den beste stammen på V2.no. AriCa virker også som en knallsterk stamme, og er det noen som klarer å ta Elite ned fra tronen, så er det dem.

-Rome- er den siste stammen jeg vil velge å si noe om. Knallsterk stamme med et veldig bra samhold, og mange gode spillere. De har holdt seg lenge, og de fortsette å være i toppen i lang tid fremover.
 
Reaksjonspoeng
1
-Rome- er den siste stammen jeg vil velge å si noe om. Knallsterk stamme med et veldig bra samhold, og mange gode spillere. De har holdt seg lenge, og de fortsette å være i toppen i lang tid fremover.

Jeg har selv vært og tittet på Rome forumet og det er en gjeng sauer som Granpa og Runinter prøver å holde styr på. De har holdt seg lenge, ja, men tror ikke det er p.g.a samhold og samarbeid.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
oh man, hva skjer med dagens kvalitetsposter:confused:

1. Elite
Har arbeidet seg til tops rimelig tidlig i starten og holdt seg der siden. Har hatt mange forskjellige medlemmer hos seg. Noen bedre enn andre, men i en helhet har Elite gjort den beste jobben på serveren og tror ingen stammer kan overgå Elite uten en total disband av Elite.

2. LAW m/ LAW69
Under Ex-con's har vokset til å være en stamme som viser progressjon og intensitet. Tror denne stammen er en av de som har bevist sine kvalifikasjoner mer enn andre. Spesielt ved krigserklæringen fra OIM som da fikk hjelp av -Rome- for å ta ut LAW m/fam. Vil nok bli en av de siste om ikke stor inaktivitet og disband skjer.

3. Yamato m/ ~SW~ og D-Yato
Denne stammen var en av de som klatret jevnt med Elite, men falt tilslutt for inaktivitet iforhold til Elite og startet å falle etter. Etter en stund ville dem forsøke å gjøre v2 litt mer spennende ved å krige mot sine allierte Elite, men tapte denne krigen da planene ble gjennomskuet. Fremdeles en av de beste stammene v2 har hatt og var synd dem gjorde slik dem gjorde. Hadde ikke krigen mot Elite startet ville nok dem fremdeles ligget på #2 plass på rangeringen og hatt østen av kartet. Hadde dem også kriget mot DISA-E istedet for Elite ville dem tatt igjen mye av Elites forsprang ved å ta over sitt eget kontinent.

4. -V-
Vampire Elders var en stamme som startet opp samtidig med Elite i k54 og viste tidlig at dem var gode. På lik linje med Elite gikk disse 2 stammene opp til #1 og #2. Derimot så begge stammene at kontinentet ikke var stort nok for begge og når kommunikasjon ble mindre valgte Elite å krige mot -V-. Denne stammen hadde nok vært blant topp 3-5 fremdeles hadde ikke krigen blitt utført, men derimot ville ikke Elite hatt sin nåværende store ledelse heller.

5. TW
Dette var da en stamme som imponerte med å tape en krig, men igjen klarte dem å klatre opp til #10 igjen. Dem tapte "fair and square" mot Yamato, men viste gang på gang at dem var en av de største kampene Yamato fikk møte gjennom v2. Synd flesteparten sluttet v2 etterhvert (men det har jo jeg og gjort x)

6. KJ
Er nok en av de tøffeste stammene som fantes på v2, men stresset med så få medlemmer mot størrelsen av motstand tok på tilslutt. Gjorde et godt løp, men desverre var dem for få.

7. ERROR
Disse ble da mislikt av flesteparten pga deres arrogante holdninger, men de kunne spillet. De endte da også opp med å tape, noe som ikke var så imponerende =P. Tror inaktivitet er den offisielle avslutningen, men jeg har min tro på at dem tapte spillere på adling og juks også (husker ikke alle poster på forumet =)

8. NoVi m/ NuVi og N0Vi
Denne stammen klarte da å konspirere et plott mot Elite rundt om 10mill poengstadiet. De fikk med seg NoVi, N0Vi, Ninjaz og -Rome- m/fam, men NuVi (nå OIM) fikk da IAP med Elite ettersom dem ikke likte denne planen. Hadde Ninjaz ikke hatt så mye å gjøre med RoEm og -Rome- vært litt mer slagkraftige så kunne den alliansen ha eliminert Elite, men Elite var mer resiliente enn dem og gikk ut med seieren. Det å ha tatt #1 plassen ved merging og rekruttering for så gå i krig med Elite (datidens tidligere #1) og gav en god kamp til å begynne med er imponerende.

9. RoEm
Har kommet seg igjennom verdenen med mye inaktivitet og de aktive forlot for stammer som Elite, men har kommet tilbake med nye aktive spillere og går oppover rankene litt etter litt. Imponerende =)

10. -Rome- m/fam =10+ stammer
-Rome- er da et interessant mysterium, etter å ha tapt krigen mot Elite og Yamato så klorte dem seg fast i utkanten av verdenen. De har rimelig få imponerende spillere, men lederskapet til Runinter og Granpa (tror jeg) må være bra hvis alle blir værende. Dem har aldri blitt helt utslettet av sine fiender, men til gjengjeld så driver dem aktiv rekruttering og merging hele veien for å opprettholde poengene.


Jeje, dette var da min liste og litt info om hvorfor jeg mener dem fortjener en plass på pallen.

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
1. Domini var den beste sttammen av alle. ;)

2. Så jeg vil påføre at jeg er imponert over tidligere ~SW~, det var virkelig en god stamme selvom jeg ikke var i den.

3. Elite, er klart den største stammen på V2, og med den beste ledern av alle. :D

4. NoVi, ganske god stamme hadde noe problemer med spionnarse..

5. AriCa, veldig god finde, men ganske redde for vann? :p

6. AS, bedre kjent som de største pinglene på V2, diplomati listen dems var vel 2 meter lang bare på IAP, kan tenke meg hvordan allianse listen så ut. ;p
Men endelig har dem fått baller nok til å adle noe av Elite. ^^,

7. Ro-p, under stammen til Domini, gode tider det. ^^,

8. LAW, veldig vellykket stamme, dem har en god leder! ;)

9. TW, de som tapte krigen mot ~SW~, likevel litt gode de. ^^,

10. Yamato, sånn ca vellykket stamme, da tilfeldigvis "irl" livet til Zanmato gjore at han måtte oppløse stammen, sånn ble AriCa dannet. :p
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
1

7. ERROR
Disse ble da mislikt av flesteparten pga deres arrogante holdninger, men de kunne spillet. De endte da også opp med å tape, noe som ikke var så imponerende =P. Tror inaktivitet er den offisielle avslutningen, men jeg har min tro på at dem tapte spillere på adling og juks også (husker ikke alle poster på forumet =)~

Juks? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg kjenner fingrene verker etter å komme med mine egne meninger rundt disse rangeringene. Men merk dere at jeg forholder meg rolig og tilbakelent;-)

Tror dessuten ikke at man trenger å ramse opp 10 stammer, det vil iallefall jeg få problemer med å gjøre, for verden 2 har ikke hatt så mange gode stammer. Dessverre.



Ahh, klarte ikke holde meg lengre! AriCa ble på en måte til nettopp på grunn av oppløsningen til Yamato. Men den helt korrekte grunnen var faktisk den inaktiviteten som mot slutten av Yamato's karriere regjerte.

Derfor fikk bl.a jeg lyst til å samle de som fortsatt ønsket å satse her i verden 2, pluss andre av våre naboer og venner. Resultatet av det ble AriCa. Det arbeidet var påbegynt før Yamato ble oppløst. I følge TWstats så dannet jeg AriCa to sekunder etter at Yamato ble oppløst. Så rask er selv ikke jeg til å samle folk og danne en ny stamme;-)

Rett skal være rett.

Jeg verker fortsatt etter å skrive noe rundt noen av de andre bedømningene her. Er noen som får kreditt for suksess f.eks, der hvor jeg ikke helt klarer å se den suksessen..
Men jeg skal ikke starte en ny stor diskusjon nå... :-D
 

DeletedUser

Guest
Får ikke sove på grunn av varmen, så får smokke på en personlig menings liste her også. Er nok noen som er ganske så uenig, men det tåler vi;)

1. Yamato
- En av de aller største aristokratene i V2 sin historie. Har i lang tid satt farge på serveren og sett veldig mange forskjellige kriger. En stamme som bygget opp alt fra bunnen, stein for stein. Startet som 7 drømmende nabbs. Jeg var en av de mest erfarene med 3 måneder bak meg fra V1. Var heldig med rekrutteringen og det ble til en gjeng som utvekslet ideer og det lille av erfaring. Yamato skapte grunnlaget for veldig mange nye spillere, til å bli klassespillere den dag i dag, det var etter mye vilje og hardt arbeid. Hadde også et liberalsk demokratisystem som ikke var så godt utbredd av blandt andre stammer. Mener fremdeles at krigen mot Elite hadde sett helt anderledes ut om Originale Mithrandir, HexNuts og Vifle hadde vært mer aktiv og ikke hatt så mye pes med IRL som de hadde da. Men innaktivitet ble til slutt et faktum og resten er historie.

2. AriCa
- Sett en enorm innsatsvilje, ny motivasjon og en imponerende oppreisning på kort tid. Utrolig OD-poeng de har fått, til tross for at stammen er relativt ung. At de går til krig mot Elite å utfordrer tronen dems. Det vitner modighet. Shanks82 har virkelig vokst seg og blitt en veldig god leder, andre spillere som var i Yamato som har tatt enda et steg og blitt virkelige gode spillere. Også lagd merke til andre fjes som også har vokst seg med oppgavene. Virker som AriCa bygger på mye av de gamle Yamato styresettet. En fin ting.

3. TW
- En stamme som har vist for hele V2 hvor mye det vil si å ha motivasjon, jobbe for noe de tror på og tar et bytap av en stammefrende like hardt som et tap av egen by. Utrolig sammarbeidsvilje og seighet som bare er til å ta hatten av. Synd lederne sluttet og stammen forsvant. For jeg er sikker på at om TW gikk inn for det, så hadde de aldri forsvunnet og gang på gang havnet på topp-10 igjen. Enorme defensive ferdigheter på samtlige av medlemmene. Å krige mot 3 større stammer enn seg selv, bare en ting å si det til "you got big cojones."

4. Elite
- Dem har nesten alltid vært størst i poeng. Og vunnet samtlige kriger de har vært i. Er sikkert mange som rister på hue at jeg ikke plasserer dem øverst. Vel, en av grunnene er at dette var allerede veteraner fra V1 når stammen ble stiftet, en hardbarka pre-made stamme. Synes det er mye mer sjarmerende med de som bygde seg opp i V2 karrieremessig. Liker heller ikke noen av virkemidlene som de har tatt i bruk, eller arrogansen til et par folk som har vært i stammen. For å være helt ærlig, det har vært en del nabbs i Elite. Samtidig så har, har de hatt noen av TW.No Norges beste spillere, det skal ikke bli fratatt. Alt i alt, de troner V2 og derfor skal de ha kreditt for det.(Prøvde å ikke bli for personlig nå:p)

5. -Rome-
- Det tokk lang tid før denne stammen har fått den respekten de har fortjent. Endelig har de fått det. På grunn av en iherdig innsats mot fiender større enn dem selv, i urimelige tider. De er utrolig seige, kanskje de seigeste av alle. Men selvsagt, styret så mange understammer i perioder er ikke bra. Også vært kjent for masserekruttering og gråbyadling, som helder ikke er en populæritets skaper. Men seigheten deres og høy sammarbeidsevne gjør denne stammen til en av de beste som har vært i V2.

6. OIM
- En viljesterk og dyktig leder holder stammen sammen. Synes de har gjort det bra mot LAW, men fremdeles er den krigen ganske åpen og er den mest spennende krigen som er på V2 nå. Stammeideologien ser spennende ut og de får + i boken for at de løsrev seg fra Novi systemet, med fare for å få begge de 2 stammene mot seg. Sammarbeid og innsatsvilje er høy.

7. LAW
- Også gjort det helt greit i stillingskrigen som har pågått mot OIM. En handlingsterk leder har bygget opp denne stammen, som etterhvert har gjort en veldig god innsats i V2. Samarbidsvilje er høy og medlemmene jobber hardt for hverandre. Sidestilt stamme med OIM, men setter de har hatt en ekstra stamme i ganske lange tider.

7 -SW-
- Hadde ikke lang levetid, men var en meget habil stamme med relativt få medlemmer med høyt snitt i ferdigheter. Sammarbeidet bra og visste stor spillerforståelse. Dannet grunnlaget for den mer robuste stammen AriCa hvor mange av gamle -SW- befinner seg. Og nå med mye mer erfaring.

9 WAR
- Mange av dere som husker stammen WAR Machine? En stamme man kan kalle for ganske ancient. Var med helt fra starten av og var med til ca 500.000 poengs stadiumet. Denne stammen satte virkelig Polen på kartet;)
Var i sin tid blandt de aller mest aggressive. Var litt varriert i stammen, fra nabbs til ekstremt gode. Husker godt de som var veldig gode der, hvor hissige på grøten de egentlig var. Veldig synd at stammen ikke levde lenger enn den gjorde. Hadde et virkelig høyt potensial og kunne hatt flere medlemmer på topp-20 i lang, lang tid.

10. DT
- Dream Team, en gjeng hardbarka veteraner fra V1. Var en ancient underdog stamme fra starten av V2. Denne stammen beviste for mange at kvalitet alltid vinner over kvantitet. De var 20 medlemmer som sto imot oppmot 200 spillere fra DNY-familien som hadde masserekruttert seg til topps. Og det enda bedre er at... DT begynte å adle dem etterhvert og folk flyktet ut av DNY. Meget synd at mange av spillerne var opptatt med en stor krig på V1 og stammen ble derfor etterhvert innaktiv, oppløst og de gjennværende medlemene joinet Elite.



Og nå er det natta for min del...
 

DeletedUser

Guest
Shanks82, riktignok i ølmodus (men desto mer ærlig) i BOLD:)

Får ikke sove på grunn av varmen, så får smokke på en personlig menings liste her også. Er nok noen som er ganske så uenig, men det tåler vi;)

Jeg har nettopp jaget hjem de siste personene fra nachspiel, nettopp fordi jeg skulle sjekke TW;-) Jeg sa selvfølgelig ikke det, men ble plutselig veeeeeldig trøtt:p

1. Yamato
- En av de aller største aristokratene i V2 sin historie. Har i lang tid satt farge på serveren og sett veldig mange forskjellige kriger. En stamme som bygget opp alt fra bunnen, stein for stein. Startet som 7 drømmende nabbs. Jeg var en av de mest erfarene med 3 måneder bak meg fra V1. Var heldig med rekrutteringen og det ble til en gjeng som utvekslet ideer og det lille av erfaring. Yamato skapte grunnlaget for veldig mange nye spillere, til å bli klassespillere den dag i dag, det var etter mye vilje og hardt arbeid. Hadde også et liberalsk demokratisystem som ikke var så godt utbredd av blandt andre stammer. Mener fremdeles at krigen mot Elite hadde sett helt anderledes ut om Originale Mithrandir, HexNuts og Vifle hadde vært mer aktiv og ikke hatt så mye pes med IRL som de hadde da. Men innaktivitet ble til slutt et faktum og resten er historie.

Yamato setter jeg også på toppen. Litt fordi jeg har "vokst opp" under dem, men også fordi jeg rett og slett er imponert over det de fikk utrettet her i verden 2. Begynner å nærme seg 4 mnd siden oppløselsen, men fremdeles er minnet om Yamato godt printet i enhver sjel her på serveren. Og det er nok ikke uten grunn - å miste Yamato skapte en viss ubalanse som muligens neppe vil gjenopprettes.

Var ikke klar over denne mangelen på erfaring som du viser til, Zanmato, men det vitner om mulighetene som fremdeles finnes i på denne serveren. Jeg er oppriktig stolt over å ha vært en liten del av dette dynastiet!


2. AriCa
- Sett en enorm innsatsvilje, ny motivasjon og en imponerende oppreisning på kort tid. Utrolig OD-poeng de har fått, til tross for at stammen er relativt ung. At de går til krig mot Elite å utfordrer tronen dems. Det vitner modighet. Shanks82 har virkelig vokst seg og blitt en veldig god leder, andre spillere som var i Yamato som har tatt enda et steg og blitt virkelige gode spillere. Også lagd merke til andre fjes som også har vokst seg med oppgavene. Virker som AriCa bygger på mye av de gamle Yamato styresettet. En fin ting.

Vi har forsøkt å følge opp hvor Yamato sluttet. Selv om det blir litt som å hoppe etter Wirkola, så vil jeg gi kreditt til de som har valgt å komme inn i The Aristocats. Utgangspunktet var begredelig hvor hele Elite var ute etter restene av Yamato, men samlet stod alle som hadde interesse av å satse videre på denne serveren, og det foreløpige resultat er nettopp AriCa.

Vi blir av svært mange på denne serveren betraktet som en del av det nye Yamato-dynastiet, men sannheten er at dette kun er deler av understammen deres. Selv om fortiden til deler av våre medlemmer tilhørte Yamato, noe som bidro til at vi ikke hadde annet valg rent diplomatisk enn å ta avstand til Elite, så håper jeg at den nye generasjonen av v2-spillere har evne til å se hvor mange av oss som faktisk var en del av det Japanske dynastiet, og slik at dere faktisk kan se hvor mange som en gang var i Yamato. Men jeg blir stolt av sammenligningen, selv om jeg ber leserne ikke trekke for mange sammenligninger, da majoriteten av våre spillere faktisk ikke hadde noe med Yamato å gjøre.

Rent statistisk så har AriCa på alle mulige måter tatt opp kampen med Elite. Og ifølge skjema så har AriCa vist seg å være verdige motstandere, hvor de eneste mangler faktisk er anerkjennelse.


3. TW
- En stamme som har vist for hele V2 hvor mye det vil si å ha motivasjon, jobbe for noe de tror på og tar et bytap av en stammefrende like hardt som et tap av egen by. Utrolig sammarbeidsvilje og seighet som bare er til å ta hatten av. Synd lederne sluttet og stammen forsvant. For jeg er sikker på at om TW gikk inn for det, så hadde de aldri forsvunnet og gang på gang havnet på topp-10 igjen. Enorme defensive ferdigheter på samtlige av medlemmene. Å krige mot 3 større stammer enn seg selv, bare en ting å si det til "you got big cojones."

The Wolfs fikk jeg, som en del av ~SW~ledelsen, stifte bekjennskap til. I min periode var det dessverre, for The Wolfs, bare et spørsmål om tid før de bukket under. Men samholdet og engasjementet innad i The Wolfs var beundringsverdig. Jeg håper bare vi i AriCa kan bli like utholdende om vi skulle havne i samme situasjon.

4. Elite
- Dem har nesten alltid vært størst i poeng. Og vunnet samtlige kriger de har vært i. Er sikkert mange som rister på hue at jeg ikke plasserer dem øverst. Vel, en av grunnene er at dette var allerede veteraner fra V1 når stammen ble stiftet, en hardbarka pre-made stamme. Synes det er mye mer sjarmerende med de som bygde seg opp i V2 karrieremessig. Liker heller ikke noen av virkemidlene som de har tatt i bruk, eller arrogansen til et par folk som har vært i stammen. For å være helt ærlig, det har vært en del nabbs i Elite. Samtidig så har, har de hatt noen av TW.No Norges beste spillere, det skal ikke bli fratatt. Alt i alt, de troner V2 og derfor skal de ha kreditt for det.(Prøvde å ikke bli for personlig nå:p)

Elite er elite, og de har ledet denne serveren siden tidenes morgen. Forhåpentligvis vil verden 2's spillere se viktigheten ved å spille på leder (stammen), da den siste tidens krigføring fra [AS] og AriCas side tydelig viser at denne stammen faktisk kan temmes. De er nok ikke så elite som navnet tilsier, og muligheten for å gå seirende ut av denne serveren fremdeles bør være et realistisk mål for enhver stamme på topp 10. Tidens tann har båret frukter, og Elites regjering gjør at flere og flere velger å stå opp mot dem.

Er ikke mange ukene siden Elite bikket 1200 tapte byer. Antallet er i dag 1700. AriCa f.eks lå 3000 byer bak Elite i april. I mai var dette antallet redusert til 2500. Idag er det ytterligere redusert til ca. 2000 byer..
.

5. -Rome-
- Det tokk lang tid før denne stammen har fått den respekten de har fortjent. Endelig har de fått det. På grunn av en iherdig innsats mot fiender større enn dem selv, i urimelige tider. De er utrolig seige, kanskje de seigeste av alle. Men selvsagt, styret så mange understammer i perioder er ikke bra. Også vært kjent for masserekruttering og gråbyadling, som helder ikke er en populæritets skaper. Men seigheten deres og høy sammarbeidsevne gjør denne stammen til en av de beste som har vært i V2.


Med fare for å snakke om ting jeg egentlig ikke er ordentlig kjent med, begir jeg meg nå ut på et slags beundringsinnlegg angående -Rome-. Denne stammen har fått smake den sure pisk i månedsvis, men fremdeles står denne stammen standhaftig, og dette på tross av mislykket propaganda fra LAW's side. Tenk at LAW den dag i dag fremdeles skryter av krigen deres mot -Rome-. Jeg ber leserne sjekke facts, slik at -Rome- på den måten kan få den anerkjennelse dem etterhvert begynner å opparbeide seg (velfortjent).


6. OIM
- En viljesterk og dyktig leder holder stammen sammen. Synes de har gjort det bra mot LAW, men fremdeles er den krigen ganske åpen og er den mest spennende krigen som er på V2 nå. Stammeideologien ser spennende ut og de får + i boken for at de løsrev seg fra Novi systemet, med fare for å få begge de 2 stammene mot seg. Sammarbeid og innsatsvilje er høy.

Er faktisk litt usikker på hvem som styrer skuta i OIM... Men selv etter å ha sett filmen "Drager & Demoner", så kommer denne stammen positivt ut. OIM skal få kreditt for en dristig løsrivelse, men kritikk for en dårlig start på krigen mot LAW. kriswin, om hun fremdeles styrer skuta, burde få en større anerkjennelse for hennes navigering av stammen.

7. LAW
- Også gjort det helt greit i stillingskrigen som har pågått mot OIM. En handlingsterk leder har bygget opp denne stammen, som etterhvert har gjort en veldig god innsats i V2. Samarbidsvilje er høy og medlemmene jobber hardt for hverandre. Sidestilt stamme med OIM, men setter de har hatt en ekstra stamme i ganske lange tider.

Statistisk sett så kommer LAW sterkest ut av krigen mot OIM, men jeg vil ikke legge skjul på at jeg stiller spørsmålstegn ved at den opprinnelige lederen (Ex-con) får så mye respekt. Når krigen brøt ut så trakk han seg som leder, og det vitner, i mine øyne, ikke om en sterk og innflytelsesfull hertug. Winja, på sin side, virker å holde fortet, så det gjenstår å se om LAW lever opp til det ryktet de tydelig ønsker å skape...

7 -SW-
- Hadde ikke lang levetid, men var en meget habil stamme med relativt få medlemmer med høyt snitt i ferdigheter. Sammarbeidet bra og visste stor spillerforståelse. Dannet grunnlaget for den mer robuste stammen AriCa hvor mange av gamle -SW- befinner seg. Og nå med mye mer erfaring.

AriCa er på sett og vis et oppgradert ~SW~. Lille ~SW~, med sin korte levetid, opplevde ingen tap på slagmarken. Bør nok nevnes at ~SW~ hadde mektige AriCa bak seg, men det har heller aldri ~SW~ lagt skjul på..

9 WAR
- Mange av dere som husker stammen WAR Machine? En stamme man kan kalle for ganske ancient. Var med helt fra starten av og var med til ca 500.000 poengs stadiumet. Denne stammen satte virkelig Polen på kartet;)
Var i sin tid blandt de aller mest aggressive. Var litt varriert i stammen, fra nabbs til ekstremt gode. Husker godt de som var veldig gode der, hvor hissige på grøten de egentlig var. Veldig synd at stammen ikke levde lenger enn den gjorde. Hadde et virkelig høyt potensial og kunne hatt flere medlemmer på topp-20 i lang, lang tid.

Jeg har ikke kjennskap til denne stammen utfra at jeg skjønner den rollen de en gang spilte. Selv om det var i den tidlige fasen av v2, så gjør det ikke dem mindre viktige.. ;-)

10. DT
- Dream Team, en gjeng hardbarka veteraner fra V1. Var en ancient underdog stamme fra starten av V2. Denne stammen beviste for mange at kvalitet alltid vinner over kvantitet. De var 20 medlemmer som sto imot oppmot 200 spillere fra DNY-familien som hadde masserekruttert seg til topps. Og det enda bedre er at... DT begynte å adle dem etterhvert og folk flyktet ut av DNY. Meget synd at mange av spillerne var opptatt med en stor krig på V1 og stammen ble derfor etterhvert innaktiv, oppløst og de gjennværende medlemene joinet Elite.

Enda en stamme jeg ikke har kjennskap til whatsoever. Men jeg vil allikevel gi dem kreditt for å utgjøre en forskjell på denne serveren.
 
Sist redigert av en moderator:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
1. Domini var den beste sttammen av alle. ;)

2. Så jeg vil påføre at jeg er imponert over tidligere ~SW~, det var virkelig en god stamme selvom jeg ikke var i den.

3. Elite, er klart den største stammen på V2, og med den beste ledern av alle. :D

4. NoVi, ganske god stamme hadde noe problemer med spionnarse..

5. AriCa, veldig god finde, men ganske redde for vann? :p

6. AS, bedre kjent som de største pinglene på V2, diplomati listen dems var vel 2 meter lang bare på IAP, kan tenke meg hvordan allianse listen så ut. ;p
Men endelig har dem fått baller nok til å adle noe av Elite. ^^,

7. Ro-p, under stammen til Domini, gode tider det. ^^,

8. LAW, veldig vellykket stamme, dem har en god leder! ;)

9. TW, de som tapte krigen mot ~SW~, likevel litt gode de. ^^,

10. Yamato, sånn ca vellykket stamme, da tilfeldigvis "irl" livet til Zanmato gjore at han måtte oppløse stammen, sånn ble AriCa dannet. :p

9. TW, de som tapte krigen mot ~SW~, likevel litt gode de. ^^,
Det fikk ikke jeg med meg, mistenker at faktisk det er oppspinn.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Shanks82, riktignok i ølmodus (men desto mer ærlig) i BOLD:)

jeg skal ikke forsøke å ødelegge tråden til Shaman, med tanke på at han og klarte å opprettholde seg unna propaganda mot stammer generelt.

Shanks82, dette er en liste for Ros og personlige meninger, ikke propagandatråd mot Elite. Vennligst hold dette utenfor her. Jeg har besvart dine tolkninger av situasjonen før og jeg kan alltids gjøre det igjen, men denne gangen ved min respekt til Zanmato skal jeg ikke ødelegge denne tråden med propaganda krig.

Jeg vil bare nevne til deg at det er direkte leit ihvertfall fra min side å se du bruker slike muligheter
 

DeletedUser

Guest
jeg skal ikke forsøke å ødelegge tråden til Shaman, med tanke på at han og klarte å opprettholde seg unna propaganda mot stammer generelt.

Shanks82, dette er en liste for Ros og personlige meninger, ikke propagandatråd mot Elite. Vennligst hold dette utenfor her. Jeg har besvart dine tolkninger av situasjonen før og jeg kan alltids gjøre det igjen, men denne gangen ved min respekt til Zanmato skal jeg ikke ødelegge denne tråden med propaganda krig.

Jeg vil bare nevne til deg at det er direkte leit ihvertfall fra min side å se du bruker slike muligheter

Må si meg enig her, ikke første gang vi ser dette.. Alle mulige topicer ser vi det samme.
Men ontopic!
 

DeletedUser

Guest
Viser til hva dette forumet faktisk heter; Politikk og Propaganda. Men det er sant som du sier, det var ikke så bra å "ødelegge" Shaman sin tråd.
Men nå som du har poengtert dette, så blir vel kanskje ikke skaden så altfor stor.


PS: Og når du skrev det du skrev, Jazcan, så fikk du også inn litt propaganda fra deres side;-)
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
1
Nå hadde jeg skrevet et langt og fint innlegg men jeg klarte å lukke fanen. GRRRRR
alright, jeg summerer opp det viktigste
Elite eier, AriCa er gode til å krige, Yamato var gode men bedrev teit propaganda, LAW har gode medlemmer, OIM har god ledelse men mange dårlige medlemmer, -Rome- er en gjeng sengevætere og Granpa + Runinter som prøver å holde stammen sammen, Hugs ruler.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nå hadde jeg skrevet et langt og fint innlegg men jeg klarte å lukke fanen. GRRRRR
alright, jeg summerer opp det viktigste
Elite eier, AriCa er gode til å krige, Yamato var gode men bedrev teit propaganda, LAW har gode medlemmer, OIM har god ledelse men mange dårlige medlemmer, -Rome- er en gjeng sengevætere og Granpa + Runinter som prøver å holde stammen sammen, Hugs ruler.

Jeg klarte ikke å ta den der helt seriøst:D
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Nå hadde jeg skrevet et langt og fint innlegg men jeg klarte å lukke fanen. GRRRRR
alright, jeg summerer opp det viktigste
Elite eier, AriCa er gode til å krige, Yamato var gode men bedrev teit propaganda, LAW har gode medlemmer, OIM har god ledelse men mange dårlige medlemmer, -Rome- er en gjeng sengevætere og Granpa + Runinter som prøver å holde stammen sammen, Hugs ruler.

Jeg er enig med Zanmato her, skulle dette være seriøst? :p


Viser til hva dette forumet faktisk heter; Politikk og Propaganda. Men det er sant som du sier, det var ikke så bra å "ødelegge" Shaman sin tråd.
Men nå som du har poengtert dette, så blir vel kanskje ikke skaden så altfor stor.

PS: Og når du skrev det du skrev, Jazcan, så fikk du også inn litt propaganda fra deres side;-)
Som "jeg" har skrevet før: jeg spiller ikke v2 :p så er veldig vanskelig for meg å gjøre propaganda for eller imot noen, derimot jeg er veldig flink til å henge meg på de sidene som ikke svarer for seg. Feks: Yakuza vs BoS propaganda tråd i v3, hvor jeg da motargumenterte Yakuza for BoS.

Zanmato: call me, will yah? i wants a hugz @ V3 =D
 
Topp