10 Beste Stammer Gjennom Tidene

Reaksjonspoeng
3
Djizes folks...

Hvis Shansk mener at Elite er en bedriten stamme som sprer dumme rykter, så må vel han få lov til å mene det uten at dere skal hakke løs på han?

Dere sier jo selv at dette er en tråd hvor man sier sin personlige mening, og da er det vanlig å synes at stammen du kriger mot er noe dritt.

Alle dere Elite-diltere kan gå å legge seg:cool:
 

DeletedUser

Guest
hva F*** ? og du snakker om å gå off-topic?
det går jo ikke ann å snakke til deg, 100% bedre snakke til en vegg.
Det eneste du sier er en masse bullshit som ingen bryr seg om.

Tydelig bryr du deg om dette.

Hør her: Du klager over at jeg skal fremme min mening om alt som er. Ja, jeg er aktiv her og har mye på hjertet. Men jeg gikk ikke off topic, det gjorde deriblant du, når du valgte å klage på at jeg alltid skal ha en mening i alt som postes her.

Du klager bl.a. på siteringen min. Det er OFF TOPIC det. Ønsker du å diskutere sitering, så kan du jo opprette en egen tråd hvor du lufter dine tanker om dette. Dette er som du allerede har sagt, en tråd om våre meninger rundt stammene i verden 2. Og det er det jeg har skrevet om - helt til jeg ble avbrutt og måtte skrive mange innlegg hvor jeg forsvarer min sitering mot deg.
 

DeletedUser

Guest
Du må da skjønne at det de skriver er deres egne personlige meniger. Ville tro dette emnet ble laget for at brukerene skulle si hvem de synes er/var den beste på V2. Ikke for at du skal si at det er feil, og skrive en laaaaang tekst om hvorfor det er feil. Det er da hans egen mening, og ingen meniger er feile. Skjønner ikke hvorfor du ikke kan skjønne at dette emnet er til å dele sine personlige meninger om stammene. Vi har hørt din mening, send ''ballen'' videre nå.

Hør på deg selv da shanks; ''Hvis man velger å skrive her, så må man være forberedt på å bli stilt i et kritisk lys.''
Dette er bare helt idiotisk, skal ikke en person få lov til å si sin personlig menig uten at han eller hun skal bli stilt i et kritisk lys? Latterlig..

''Kommer man med en påstand, så må man forvente reaksjoner på den.''
Ja, klart det. Men påstand og personlig mening er to helt forskjellige ting.
Xano mente selv at Yamato whinet på forumet, det er ingen påstand, det er en mening.

Du ødlegge en tråd? Nah, aldri skjedd før :p
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det eneste som er off-topic nå er folk som klager på at dem andre siterer og sier sin mening rundt ting. Viss dere ikke tåler det, så ta og dra dere ut fra forumet. Dere som ødelegger tråden, ikke shanks. Er forskjellsbehandling viss dere skal få kommentere ting og ikke han, eller? Her skal man dele tanker om hvem som er best/har vert best på V2, ikke sitater og ikke spam. Så viss dere ikke har noe bedre å si, så ver vennlige og stfu.

Når jeg ser så er postene til Shanks mye bedre oppbygd en mesteparten av dem andre, og er dermed enklere og lese. Han gir også et bra innblikk, og viser til hva han mener med en gang. Så serr, jeg ser ikke problemet folkens.
 

DeletedUser

Guest
Se her dette er akuratt dette jeg mener. du skal F*** meg alltid ha rett og ingen andre for sagt en Dritt. men nå gidder jeg ikke å sitte her lenger og snakke til en som ikke kan snakke til folk. du får sitte foran PC'n hele sommern og kommentere alt på forumet, mens normalle folk er ute.

jeg var ferdig etter den første posten jeg, men du klarer vist ikke å holde deg unna.

Forresten denne er til shanks
 

DeletedUser

Guest
Shanks82 goes bold.

Du må da skjønne at det de skriver er deres egne personlige meniger. Ville tro dette emnet ble laget for at brukerene skulle si hvem de synes er/var den beste på V2. Ikke for at du skal si at det er feil, og skrive en laaaaang tekst om hvorfor det er feil. Det er da hans egen mening, og ingen meniger er feile. Skjønner ikke hvorfor du ikke kan skjønne at dette emnet er til å dele sine personlige meninger om stammene. Vi har hørt din mening, send ''ballen'' videre nå.

Ja, det skjønner jeg. Men jeg må da få lov til å si min mening om deres mening? Jeg stiller f.eks spørsmålstegn når enormt mange fronter f.eks LAWs prestasjoner her i verden 2. Jeg er ikke imponert. Samme med at Ex-con hylles som en leder av rang. Jeg har store problemer med å se hva han virkelig har oppnådd annet enn å faktisk ha vært leder der, trekke seg når det ble krig, og nå komme tilbake i form av en annen konto (Pinhead). Og når han i tillegg til dette skryter uhemmet av sine prestasjoner, så lurer jeg på hva det er han forsøker å overbevise oss om. Ikke minst seg selv... Ja, tenker bl.a. på brevet han sendte hele AriCa.

Jeg sier ikke at andres meninger er feilaktige, men jeg stiller spørsmålstegn ved dem. Og det har jeg min fulle rett til å gjøre.


Hør på deg selv da shanks; ''Hvis man velger å skrive her, så må man være forberedt på å bli stilt i et kritisk lys.''
Dette er bare helt idiotisk, skal ikke en person få lov til å si sin personlig menig uten at han eller hun skal bli stilt i et kritisk lys? Latterlig..

Ja, selvfølgelig må man være forberedt på å svare på det man skriver. Altså at noen, som f.eks. jeg, er kritisk til det som blir skrevet. Ikke at jeg nødvendigvis kommer med det rette og den eneste sannhet. Alt jeg poster her inne, må jeg jo som regel forsvare etterpå. Så hvorfor skal det være annerledes når andre poster?

''Kommer man med en påstand, så må man forvente reaksjoner på den.''
Ja, klart det. Men påstand og personlig mening er to helt forskjellige ting.
Xano mente selv at Yamato whinet på forumet, det er ingen påstand, det er en mening.

Høres mer ut som en påstand spør du meg. Så når en spiller velger å skrive dette, så vil jeg jo gjerne vite mer. Spesifikt. Hva blir det whinet om f.eks? Det finner jeg naturlig å lure på. Det blir jo det samme som når dere sier at jeg er anti Elite. Og at det er propaganda. Når den som mente at Yamato whinet på forumet skrev det han/hun gjorde, så satte han/hun Yamato i et dårlig lys. Da er det virkelig på sin plass å argumentere for dette. Iallefall vente seg reaksjoner.

Du ødlegge en tråd? Nah, aldri skjedd før :p

Spar meg for sarkasmen din, jeg har en gang tidligere blitt bannet, så den straffen har jeg "sonet". Vil du dvele om dette så får du ta det med teamet.
 

DeletedUser

Guest
Post lister og prat gjerne om det uten å ødelegge tråden med whining over at folk siterer eller hvem som ødelegger hva. Enten går vi tilbake til Topic før tråden blir stengt.

Måtte leke litt Mod, klarte ikke å dy meg...
 

DeletedUser

Guest
Se her dette er akuratt dette jeg mener. du skal F*** meg alltid ha rett og ingen andre for sagt en Dritt. men nå gidder jeg ikke å sitte her lenger og snakke til en som ikke kan snakke til folk. du får sitte foran PC'n hele sommern og kommentere alt på forumet, mens normalle folk er ute.

jeg var ferdig etter den første posten jeg, men du klarer vist ikke å holde deg unna.

Forresten denne er til shanks

Jeg sier på ingen måte at jeg har monopol på sannheten. Jeg håper flere kommer på banen og fremmer sin egen mening her, ikke bare spillere som deg, Lord savyer. Synd du oppfatter det sånn at jeg ikke kan snakke med folk, det håper jeg virkelig at jeg klarer. Men jeg er villig til å forbedre meg på dette altså, men da må du komme med flere konkrete tilfeller og ikke bare skrive at jeg er unormal og kun sitter foran PC'en hele sommeren.

Du har ingen anelse om hvem jeg er. Så før du poster mer om hvordan du tror jeg er, så kan du sende meg en mail ingame eller her, så kan jeg skrive noen ord om meg selv;-)
 

DeletedUser

Guest
1. Elite - Vært totalt overlegende i laaang tid. Knuser alt og alt i de felste ting. Mer enn dobbelt så mye ODT som andre plassen, og leder med ca 25mill poeng til de 40 best. Dessutten er topp 20 listen nærmest dominert av Elite spillere. Hele 14 Elite spillere befinner seg på topp 20.

2. Yamato - Stolte og loyale krigere, men mistet ca 50% av respekten min da de pluttselig forsvant :p God leder og gode spillere. En stamme å være stolt over.


3. AriCa - Massestamme. Utfordrer Elite, men de har kun noen få nøkkelspillere. Taes disse ut, taes AriCa ut. Driver med teit propaganda på forumet med en gang de får sjansen.

4. RoEm - Var gode før de beste reiste til Elite. Har aldri vært på toppen av V2, men synes de fortjener en tredje plass.. RoEm lærte meg opp og sendte meg siden til Elite :)


5. -Rome- - Sleipe og solide spillere. Holder seg enda, uansett hvor mye motgang de har fått. Har loyale spillere.

Dette var min personlige mening, hadde satt pris på om shanks kunne latt være å si at jeg tar feil eller sette spørsmålstegn ved mine egne meniger.
 

DeletedUser

Guest
Det var bedre...

Var mange ting å kommentere med den listen, men som sagt personlig. Så vi lar være;)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
lagde du den rankingen bare for å ikke bli bannet og tirre opp med masse offtopic??
SYnd denne tråden ble ødlagt, spesielt for dem som tok seg tid å laget rankinglister? bare trist nesten alt på forummet.
 

DeletedUser

Guest
Skal ikke stille spørsmålstegn eller si at den som skrev forrige liste på noen måte tar feil. Men i lys av de nye tankene som blir fremmet så får jeg lyst til å redigere på min tidligere liste.. ;-)

1. Elite - Har ledet, som tidligere sagt, verden 2 stortsett siden tidenes morgen. OD-t'en forteller også hvor knusende de har ledet den. Men det er viktig å få frem at stammen på 2. plass kun har eksistert litt i underkant av det hele verdenen har eksistert. Så skal man bedømme 1. og 2. plass, så må man ta utgangspunkt følgende dato: 26. feb 09. Ellers vil sammenligningen ikke være reell.

3. AriCa - Utfordrer til Elite, og hvert medlem av denne stammen er ikke viktigere enn det andre. Så hvis noen tror at ved å ta ut en stor spiller så vil AriCa falle, så tror jeg vedkommende som tror dette, tar feil. Noen kritiserer AriCa for å føre en lavmålt propaganda her i det offentlige forumet, men det er jo i hovedsak bare undertegnede som skriver her som beskyldes for det. Så da bør iallefall slike påstander forandres til et enkelt spillernavn;-) Noen kritiserer AriCa for å masserekruttere, jeg har vansker med å se at akkurat AriCa gjør det i noe særlig større grad en andre stammer..

-Shanks82
 

DeletedUser

Guest
Hvordan visste jeg at du kom til å kommentere meg? :p
Anyways, flere lister please :)
 

DeletedUser

Guest
2. Yamato - Stolte og loyale krigere, men mistet ca 50% av respekten min da de pluttselig forsvant :p God leder og gode spillere. En stamme å være stolt over.

Du er tydeligvis ikke så inn i den historien der. Orker ikke å ramse opp gammel shit nå. Men kan si at du hadde gjort akkurat det samme om du var i mine sko :)
 

DeletedUser

Guest
Du er tydeligvis ikke så inn i den historien der. Orker ikke å ramse opp gammel shit nå. Men kan si at du hadde gjort akkurat det samme om du var i mine sko :)

Jepp, husker kun åssen dere viste dere utenfor, ikke innenfor.
Husker det var noe tull innad stammen?
mimretid? :)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Beklager Zanmato, men må kommentere dette.

Shanks82, ja du har bevist dine meninger gang på gang. Det betyr ikke at du må fremheve disse overalt! Hvis du mener at alle "Elitedilterne" whiner osv, er det kanskje fordi du hiver inn propaganda mot Elite hvor enn du har sjangsen.

Luxury: Jeg er enig med shaman i at vi trenger ikke gå inn på diskusjoner rundt om Yamatos avslutning pga dette har allerede blitt diskutert flere ganger og kan bli funnet i andre topicer i forumet.

Shaman: jeg har på ingen måte noe imot det Shanks driver med, men dette var en tråd for personlige lister o.l. Greit å kommentere dem, men at han må rakke ned på diverse stammer med Propaganda og komentarene hans pga han vil nedverdige dem pga dem er fienden, er direkte latterlig.

Shanks82 mener han ikke ødelegger tråden, men ved å skape slike kommentarer så ber han direkte om å bli kommentert igjen, og dermed blir tråden ødelagt.
 

DeletedUser

Guest
Shanks82, ja du har bevist dine meninger gang på gang. Det betyr ikke at du må fremheve disse overalt! Hvis du mener at alle "Elitedilterne" whiner osv, er det kanskje fordi du hiver inn propaganda mot Elite hvor enn du har sjangsen.

Shanks82 mener han ikke ødelegger tråden, men ved å skape slike kommentarer så ber han direkte om å bli kommentert igjen, og dermed blir tråden ødelagt.

Ja, du sier at jeg, hvorhen det er mulig, forsøker å få inn propaganda... Men alt jeg gjør er jo å si min mening når andre kommer med sin propaganda...

Luxury skrev mye om AriCa som ikke stemmer, og på den måten skriver han for Elite. Selvfølgelig kommer jeg til å kommentere det. Enten får han legge beviser på sine påstander på bordet eller så får han la være å skrive noe som ikke har et snev av sannhet. Skulle det være noe jeg ikke kan argumentere for, så vil jeg holde tilbake mine meninger. Den dagen har riktig nok ikke kommet enda... Så det du sier jeg gjør, mener jeg Luxury gjør.

Jeg holder meg iallefall til stammene, og dermed on topic. Det er andre ting som har blitt tatt opp som har gjort at denne tråden har gått off topic.

Dette skrev Luxury:
3. AriCa - Massestamme. Utfordrer Elite, men de har kun noen få nøkkelspillere. Taes disse ut, taes AriCa ut. Driver med teit propaganda på forumet med en gang de får sjansen.

Er ikke det propaganda? Selvfølgelig kommer jeg til å svare på slike poster.
Nei, AriCa masserekruterer ikke noe særlig mer enn Elite.
Elite har tatt inn 7 spillere siden den 29. mai på tilsammen 7.300.000 poeng.
AriCa har tatt inn 10 spillere den samme perioden med tilsammen 4.650.000 poeng.

Hvem er våre nøkkelspillere? Sier ikke at han må bevise at dette er sant ved å ta ut noen av våre "nøkkelspillere". Jeg sier at enhver Aristokatt ikke er viktigere enn den andre.

"Teit" propaganda...? Muligens, men når du faktisk skriver "teit" propaganda så kan vel jeg si at din propaganda, Luxury, ikke er teit, men direkte feilslått og elendig.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Meningen var ikke propaganda, men jeg lå kun ut min personlige liste. Prøve å få gjengen på on topic igjen. Men nå står vi her (igjen) med umulige shanks. Og du sier du ikke ødlegger forumet?

Anyways, masserekkrutering og massestammer er da to helt forskjellige ting?
En massestamme er etter min mening en stamme med over 65 medlemmerm, og dere har nesten 70.

Alle stammer har da vell nøkkelspillere? Ofte er lederen av en stamme en nøkkelspiller. De meste aktive og de som angriper og sender støtte kan også kalles nøkkelspillere. Mens de som er mer på ''stand by'' ville jeg ikke kalt nøkkelspillere?

Kom deg ontopic nå, og slutt med denne propagandaen din.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp