10 Beste Stammer Gjennom Tidene

DeletedUser

Guest
Beste stammen i v2 er uten tvil RoEm, overlevde vs Ninjaz, overlevde inaktiviteten etter at Elite tok 20 største folka våre ''sånn at samarbeidet vårt kan bli bedre'' Meh.., + de lærer opp medlemmer, tar ikke bare inn folk som har mye points, men det beste av alt er at de er s lojale at du ikke blir kicka om du blir adla bort.

Kudos til RoEm
Vært en fornøyelse å spille med dere :)
 

DeletedUser

Guest
Meningen var ikke propaganda, men jeg lå kun ut min personlige liste. Prøve å få gjengen på on topic igjen. Men nå står vi her (igjen) med umulige shanks. Og du sier du ikke ødlegger forumet?

Anyways, masserekkrutering og massestammer er da to helt forskjellige ting?
En massestamme er etter min mening en stamme med over 65 medlemmerm, og dere har nesten 70.

Alle stammer har da vell nøkkelspillere? Ofte er lederen av en stamme en nøkkelspiller. De meste aktive og de som angriper og sender støtte kan også kalles nøkkelspillere. Mens de som er mer på ''stand by'' ville jeg ikke kalt nøkkelspillere?

Kom deg ontopic nå, og slutt med denne propagandaen din.

Jeg skrev muligens off topic, men svarte bare deg og Jazcan.
OK, hadde ikke hørt uttrykket massestamme før, men hvis det betyr at man har over 65 medlemmer, så er vel AriCa en "massestamme"... :p

Du er like ille som meg, så det hjelper deg fint lite å projisere slik du selv opptrer over på meg.
Dessuten diskuterer vi fortsatt stammer, så jeg er ikke hinsides off topic.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Da får også jeg legge inn en liten en ;-).

1. Yamato - Såklart måtte det bli Yamato. Suverene medlemmer, og en genial, omtenksom men ikke minst strategisk leder. Yamato vil forbli i minnet mitt til TW karieren min er over. Førsteplassen har dem ærlig fortjent fra å bygge seg opp fra ingenting til å bli så store. Synd at det endte som det gjorde, men for meg har aldri Yamato tapt noen krig.

2. AriCa - Kjenner mange ifra stammen som har gamet mange verdner med meg, og som jeg vet er veldig erfarene. Med Shanks ved roret, og en solid ledelse under seg så gir jeg dem en klar andre plass. Måten dem tar opp kampen om V2 igjen er heroisk. Skikkelig stå-på vilje, dere vil nok nå toppen en dag viss det fortsetter. Gogogo!

3. Elite - Har aldri hatt sansen for Elite, og det er noen grunner til det. Spillestil, holdning og holdninger på forumet. Noen ganger syns jeg det blir for arrogant og egoistiske handlinger fra den siden, men ikke fra alle. Noen har guts og står på som bare det, samt å klart og holde førsteplassen så lenge på ODT og poeng, derfor klarer dere en tredjeplass hos meg.

4. ~SW~ - Ah, gode gamle tider. Husker godt hvordan dem styrte på mot restene fra TW stammen. Hadde en god ledelse og bra organisert forum, og fikk gjennomført en del gode ting.

5. MPX - Haha, ja dette var en skikkelig kosestamme. Nesten som tribalhugs. Hadde en god tid sammen med min lille snik-venn fra V1, men var faktisk veldig gøy. Liten utfordring dessverre, men alikevel så gikk det fremover. Få medlemmer, mange targets og få allierte. Gøy at det av og til kan vere fritt-frem med byer å ta av.

6. TWS - Var en av stammene jeg hadde litt sans for. Selje82 som sto for roret der til alt gikk skeis og nedenom. Var en fin erfaring til tross for mye krangling både frem og tilbake, men er vel sånn det skal vere, hehe :).



Vel, jeg hadde ikke mer enn det, dessverre. Mesteparten er stammer som har tatt kvelden, men greitt å få det ut nå. Var så off-topic style alt, så tror ikke det forværret saken så mye, hehe. Og shanks, viss du vil kommentere meg, så kan du bare gjøre det ;-). Jeg skal nok overleve (i forhold til visse andre :rolleyes: ).
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Hei!

Som en av grunnleggerne for NoVi familien føler jeg meg virkelig stolt av at stammen vår er husket, selv om den ble borte tidlig i spillet.

Det gjorde at jeg fikk en veldig god følelse igjennom kroppen, og føle at jeg var en suskessfull leder, som vil bli husket. Ihvertfall det lederen jobbet for, om ikke lederen selv blir husket.
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hei!

Som en av grunnleggerne for NoVi familien føler jeg meg virkelig stolt av at stammen vår er husket, selv om den ble borte tidlig i spillet.

Det gjorde at jeg fikk en veldig god følelse igjennom kroppen, og føle at jeg var en suskessfull leder, som vil bli husket. Ihvertfall det lederen jobbet for, om ikke lederen selv blir husket.

Du gjore en stor jobb, du er husket!
 

super mario

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
bump..?

KJ: en stamme som vi tilslutt tok musa på. det var et utrolig og vanvittig prosjekt de startet. men de hadde baller store som kokkosnøtter.




6. KJ
Er nok en av de tøffeste stammene som fantes på v2, men stresset med så få medlemmer mot størrelsen av motstand tok på tilslutt. Gjorde et godt løp, men desverre var dem for få.

~Jazcan~

Gøy å se at et par fremdeles husker KJ. Men utfallet av at KJ tapte er en stamme som er meget sterk og sentral i dagens kriger; LAW. Er i dag medlem av den stammen, som jeg er ganske stolt av å være medlem av. Dog, tiden i KJ var en av de gøyeste tidene gjennom TW for min del. Propaganden vår rocka!
 

DeletedUser

Guest
bump..?






Gøy å se at et par fremdeles husker KJ. Men utfallet av at KJ tapte er en stamme som er meget sterk og sentral i dagens kriger; LAW. Er i dag medlem av den stammen, som jeg er ganske stolt av å være medlem av. Dog, tiden i KJ var en av de gøyeste tidene gjennom TW for min del. Propaganden vår rocka!

I den tidligere fasen av verden 2 så er jeg sikker på at KJ utgjorde en forskjell, men det er interessant å se hvor ubetydelig deres statistikk er av dagens standard... :p
 

super mario

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vil påstå vi utgjorde en forskjell på den tiden, men sammenlignet med dagens statistikker er de vel latterlige.

Var vel 500k(4 spillere med 99.9% av poengene+ 4 spillere med poengsum rundt 1-3k) mot LAW på 3-5 mill. Rimmet også et par spillere som forlot LAW av ren frykt for oss. Disse tapene er ikke medregnet i statistikkene vi hadde. :p
 
Topp