10 Beste Stammer Gjennom Tidene

DeletedUser

Guest
Nå som jeg ikke lenger er i elite, kan jeg si hva jeg vil :D

--------------------------------------------------------------------------

LAW - Liker godt denne stammen. De har/hadde (er ikke helt sikker på hvem som styrer nå) en god ledelse. Liker hvordan de holder på, i skyggen til elite - på en måte. Tror elite hadde slitt om det ikke hadde vært for disse tøffingene.

Elite - har ligget på topp så lenge jeg kan huske. Men føler de har tapt seg veldig i det siste etter alle de gode profilene har slutta. Mange middelmådige spillere der nå, iforhold til tidligere. Mye pointwhoring blant et par spillere.

Arica - liker hvordan de har vokst seg opp i det siste. hvordan de ut utfordrer elite.. men syntes de gjør det dårlig på forumet, de virker så bitre på elite. :p

Yamato - mye mas og tjas fra denne gjengen.. Er så sykt lei av hvordan de har whinet på forumet.. Men de hadde mange gode spillere (in game) - det skal de ha.

-Rome- - Må si meg imponert over hvordan de har holdt ut mot elite og de andre som har kriget mot dem. Hører lite fra dem ellers. :/


- kommer ikke på andre stammer i atm
 

DeletedUser

Guest
1. Nå som jeg ikke lenger er i elite, kan jeg si hva jeg vil :D

--------------------------------------------------------------------------

2. Arica - liker hvordan de har vokst seg opp i det siste. hvordan de ut utfordrer elite.. men syntes de gjør det dårlig på forumet, de virker så bitre på elite. :p

3. Yamato - mye mas og tjas fra denne gjengen.. Er så sykt lei av hvordan de har whinet på forumet.. Men de hadde mange gode spillere (in game) - det skal de ha.

1. Mulig du er ute av Elite, men du er nok svært påvirket av ditt tidligere forhold til nettopp Elite. Slik som jeg er påvirket av hvilken side jeg tilhører. Forskjellen derimot, slik jeg ser det, er at jeg er tydelig på dette. Mens andre, ikke nødvendigvis du, tydelig viser sin misnøye ved mine uttalelser. Skal forklare dette nærmere, men vil her vise til undersøkelsen min lengre ned hvor det kommer frem at majoriteten av leserne "holder" med Elite.

Hvordan jeg kommer frem til dette er muligens ikke riktig.. Men sannheten er så enkel som at Elite faktisk har gjort det best her i verden 2, og har egentlig gjort det siden dag 1. De som stemmer, stemmer egentlig på den siden de holder med. Skulle man virkelig ha stemt på den beste stammen, så burde oppslutningen vært 100% i Elites favør.

2. Takker for det første du poster her. Nei, jeg tar ikke æren for dette, men siden jeg er et medlem av Aristokattene, så er jeg fornøyd med at du ser det slik. For det er en utfordrer til Elite jeg vil AriCa skal være. At "vi" gjør det dårlig på forumet kan ha flere årsaker. For det første vet jeg at de fleste synes jeg gjør det dårlig her inne... Men jeg skriver bare som et vanlig medlem av AriCa her inne, og det understreker jeg nesten i annenhver post. Så når du skriver at "vi" virker bitre på Elite, så er det vel egentlig meg du mener. Og jeg kan si det som sant er; jeg er på ingen måte bitter. Jeg anerkjenner Elites prestasjoner her inne, men jeg forsøker å vise leserne at de kan nedkjempes. Og som vi ser i spillverdenen så mister Elite daglig mange byer. Jeg sier ikke at dette er et resultat av propagandaen min, men kanskje flere får øynene opp for viktigheten ved å spiller på den stammen som leder..?

3. Jeg var ikke aktiv leser av dette forumet i Yamatos tid. Og det er mulig de har whinet, men i dette innlegget ditt så sutrer jo også du når du sier at du er så sykt lei deres sutring;-)


--------------------------------------------------------------------------
Og når alt dette er sagt, så har forumet hatt seg noen tamme perioder. Jeg synes at du og resten av leserne som klager på meg, heller burde være glad for litt høylytte diskusjoner. Blir rett og slett for dumt at man konstant skal høre en side av sakene..
 

DeletedUser

Guest
Shanks.. dette er personlige meninger, da kan du ikke kommentere alle som sier noe om AriCa.
du har gjort det en gang før også, påtide å la andre snakke nå ?
 

DeletedUser

Guest
Shanks.. dette er personlige meninger, da kan du ikke kommentere alle som sier noe om AriCa.
du har gjort det en gang før også, påtide å la andre snakke nå ?

Dette er de "10 beste stammer gjennom tidene". Jeg skulle derimot ikke ha kommentert i Shamans liste som går på direkte personlige meninger.

Men jeg trenger ikke legge inn min kommentar hver gang jeg er uenig. Men følte jeg kom med noe nytt her, for det er (LES: min undersøkelse) tilhengere av Elite som i hovedsak fremmer sin mening her i det offentlige forumet.
 

DeletedUser

Guest
Okei, forresten, du trenger ikke å sitere vær gang ;O
Tror alle sjønner hva du mener og hvem du snakker til ;)
 

DeletedUser

Guest
Dette er da vell personlige meninger dette shanks.

Jo, men det må da være lov til å legge inn mine personlige meninger rundt de andre sine? Jeg går jo ikke akkurat off topic (forutenom hver gang jeg må forklare til bl.a. deg hva jeg holder på med).
 

DeletedUser

Guest
nei, fordi det ser ut som om det er bare du som har riktig og alle andre har feil når du gjør det. man må kunne si noe uten at noen(du) skal kommentere det.
og vær så, vær så snill og slutt med den siteringa, når ingen har sagt noe på 10 min så er det ikke vits å sitere noe som står rett over.
 

DeletedUser

Guest
jeg syns det er fint med siteringa til shanks, da er det lettere og lese og skjønne hva folk svarer på. Og selv om det står rett under så kan det hende at folk skjønner samenhengen bedre da:D
 

DeletedUser

Guest
jeg syns det er fint med siteringa til shanks, da er det lettere og lese og skjønne hva folk svarer på. Og selv om det står rett under så kan det hende at folk skjønner samenhengen bedre da:D

Skjønner sammenhengen utmerket:)
 

DeletedUser

Guest
nei, fordi det ser ut som om det er bare du som har riktig og alle andre har feil når du gjør det. man må kunne si noe uten at noen(du) skal kommentere det.
og vær så, vær så snill og slutt med den siteringa, når ingen har sagt noe på 10 min så er det ikke vits å sitere noe som står rett over.

Jeg bruker sitat av flere grunner enn bare å vise hva jeg svarer på og hvem jeg svarer til. Jeg snakker ikke som mange andre her på forumet, ved å si at jeg forteller den ene sannhet. Jeg skriver jo at det jeg skriver er min egen personlige mening.

Når noen skriver at AriCa virker bitter, og de fleste av dere mener jeg er den eneste fra AriCa som skriver her, så er det en selvfølge at jeg gir svar på tiltale.
 

DeletedUser

Guest
ja men folk som ikke leser inpå her 10 ganger om dagen, syns det fint at folk har med sittatet for å skjønne hva han svarer på:D
 

DeletedUser

Guest
Yamato - mye mas og tjas fra denne gjengen.. Er så sykt lei av hvordan de har whinet på forumet..

Jeg kan fortsette... Hva har de maset og tjaset om? Hvordan har de da "whinet"? Ikke bare begynn en diskusjon uten å begrunne dine argumenter. Vil du ikke diskutere dette, så får du heller la være å ta opp slike saker.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, nå har vi spamma ned denne tråden nok, syntes du ikke ?
Jeg syntes bare den siteringa er litt irriterne noen ganger, og det er min personlige mening. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jaja, nå har vi spamma ned denne tråden nok, syntes du ikke ?
Jeg syntes bare den siteringa er litt irriterne noen ganger, og det er min personlige mening. ;)

Ja, men dette er ikke en diskusjon om sitering av poster. Dette dreier seg om stammer. Så før du klager på at tråden går off topic, så bør du ta en titt på det du selv skriver.

Kan du vennligst si din personlige mening om det som diskuteres. Skal du skrive om hvilken blomster du personlig liker best, så får du opprette en egen tråd om dette.
 

DeletedUser

Guest
Jo, men det må da være lov til å legge inn mine personlige meninger rundt de andre sine? Jeg går jo ikke akkurat off topic (forutenom hver gang jeg må forklare til bl.a. deg hva jeg holder på med).

Vi har alle hørt dine meninger. La nå andre få dele sine meniger, uten at du trenger å kommentere dem..
 

DeletedUser

Guest
Vi har alle hørt dine meninger. La nå andre få dele sine meniger, uten at du trenger å kommentere dem..

Hvor blir det av diskusjonen hvis man ikke kan svare på det som man leser? Hvis man velger å skrive her, så må man være forberedt på å bli stilt i et kritisk lys.

Slik jeg opplevde forumet før jeg begynte å bli en aktiv bruker, så var det nettopp dette som var sjargongen i de siste månedene etter Yamatos oppløselse. På tide at noen svarer her. Kommer man med en påstand, så må man forvente reaksjoner på den.

Jeg kommenterer det jeg vil, ødelegger jeg tråden på noen måte, så regner jeg å høre fra teamet. Ikke deg Luxury. Det som virkelig får denne tråden off topic er nettopp sutring fra bl.a. deg.
 

DeletedUser

Guest
Ja, men dette er ikke en diskusjon om sitering av poster. Dette dreier seg om stammer. Så før du klager på at tråden går off topic, så bør du ta en titt på det du skriver.

Ehe? Dette dreier seg om persnonlige meninger OM Stammer.
Trur du må lese emne før du snakker, og jeg er lei av at du skal sitere ALT andre skriver.
det går jo ikke an å si en dritt her uten at du skal blande deg inn, akuratt nå vedder jeg på at det kommer en laaang post fra deg som siterer denne, der du prøver å beskytte deg selv, og til slutt sier du litt om Elite også masse posetivt om AriCa.. som du alltid gjør.
 

DeletedUser

Guest
Kan du vennligst si din personlige mening om det som diskuteres. Skal du skrive om hvilken blomster du personlig liker best, så får du opprette en egen tråd om dette.

hva F*** ? og du snakker om å gå off-topic?
det går jo ikke ann å snakke til deg, 100% bedre snakke til en vegg.
Det eneste du sier er en masse bullshit som ingen bryr seg om.
 

DeletedUser

Guest
Ehe? Dette dreier seg om persnonlige meninger OM Stammer.
Trur du må lese emne før du snakker, og jeg er lei av at du skal sitere ALT andre skriver.
det går jo ikke an å si en dritt her uten at du skal blande deg inn, akuratt nå vedder jeg på at det kommer en laaang post fra deg som siterer denne, der du prøver å beskytte deg selv, og til slutt sier du litt om Elite også masse posetivt om AriCa.. som du alltid gjør.

Hehe. Du fikk rett på siteringen. Men dette er et diskusjonsforum. Det man skriver her, bør man være forberedt på å forsvare. Så enkelt er det i mine øyne. Og hvor vanskelig trenger vi å gjøre dette.

Sier det bare først som sist, det er ikke jeg som har gått off topic her.
 
Topp