Beste tw-spiller på .no

DeletedUser

Guest
Capitan22 har jo en del ferdigheter.
bgm75 har jo også noe
Grimlock
xandor er jo relativt i forsvaret
RUAB god leder
Lloyd Banks (Rickard)
Kjell55

grunnet lite info om fiender velger jeg og ikke nevne dem her
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Av de jeg har spilt med/mot er dette helt klart de beste.

Alive35
Zippymaster
BGM65
Jayz
Brann2006
magic dude
Grimlock
Ex-con
Chaosisalex

Kunne nemt flere, men de holder ikke ett så ekstremt nivå som disse
 

DeletedUser

Guest
Begynner å bli en ganske lang liste med spillere jeg har spilt med, og å sette disse opp mot hverandre er veldig vanskelig. men av de bedre jeg har spilt med og mot kan man nevne.

Grimlock (kommer ikke utenom mikkel når man skal nevne spillere som har gjort .no til det det er)
Glitter (mange har en mening om henne, men hun kunne spillet...)
Ex-Con (Are var en maskin på sitt beste)
Dommola (Ola er også en av de absolutt bedre jeg har fått æren av å oppleve her)
Mumle Gåsegg (Mumle hadde et system på tingene jeg ikke har sett noen være i nærheten av)
Maria (Dama var et unikum. Usikker på om hun spilte noen verdener etter v4, men hadde veldig høyt nivå på det hun bedrev)
Mijael (Tine er bare rå)
Murmel (Utviklet seg fra å være en god def-spiller til å bli tilnærmet komplett)
Wynja (Anita var også rå når hun gadd)
Hansemann (Hanse må med... rett og slett)
JayZ/King of the Rim (John var en type spiller alle stammer lengter etter. En som ALDRI gav opp)
Robert (man må bare like Robert)
Tom (Egentlig det samme, selv om jeg faktisk ennå ikke har sett hva Tom kan av deffing. Hans "angrep er beste forsvar strategi" gir stadig like gode resultater)
Chrk1 (Den staheten og aktivitetsnivået denne spilleren hadde på v2 i sin tid fortjener å nevnes)

Er sikkert mange flere jeg kunne nevnt... men det var de jeg kom på i farta
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Grimlock (kommer ikke utenom mikkel når man skal nevne spillere som har gjort .no til det det er)

Grimlock, ingen over ingen ved siden av! Han burde virkelig vunnet V1 champion konken over meg! Muhaha.

Hansemann (Hanse må med... rett og slett)
J
Awww :)

Burde kansje vært på lista selv Spir, vanvittig utholdenhet (noe som kansje er det viktigste i TW)!

Gamle b/p funka ;)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Tror det hadde vært kult å kjøre en TW-champion her ja.
Noen som har en oversikt over hvor mange navn vi trenger?

Kan kaste ut noen navn til mens jeg først er i gang.

Ganondorf
Zanmato
Eazh
Pinhead
chrk1
Gurimalla
BenReddik
Hansemann
Wynja
Spiralis
sir pio

Samtidig vil jeg også nominere Renegade90 til prisen for verste TW-spiller i historia.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
siden dette er for å kåre den beste spilleren burde det kjøres en større tw champion en dem normale på 32/64 :p men hvem vil holde tw champion ? :mehe:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Kanke ha TW champion uten å ha med Vegz og Tor! Utrolig sterk kombo, de knuste varanior08 så det sang og pushet videre. Trur selv Tom ville hatt problemer med dem om de hadde fortsatte.
 

DeletedUser

Guest
2-4-8-16-32-64-128

Disse tallene er alternativer for et cupspill.
 

DeletedUser

Guest
Er ikke ofte jeg skriver på det offentlige forumet, men når jeg ramla over denne så er det noen jeg føler jeg må nevne :)

Fra V2 og V3:

Vifle, meget hyggelig kar som jeg først ble kjent med i V3, men spilte en kort stund sammen med han på V2
Lofotlam, samme som over
HexNuts, samme som over
Felles for disse 3 var at de både skapte liv og rør både internt i stammen men også i propagandaforumet man hadde den gang, dyktig i spillet var dem og. Ingen tvil der :)

kenn93x, en dyktig og hyggelig spiller og ikke minst en som jeg savner å diskutere med :D
Felagund, en som jeg fikk som nabo etterhvert på V2 og var den som tok meg i skole :)
Nemesis, samme som over. Begge to fantastiske spillere.
Shaman Matozan, meget hyggelig og dyktig kar.
Geronimo, dette var vel den spilleren som imponerte meg mest i V3, hjelpsom, dyktig og ikke minst en hyggelig spiller.

Kunne helt sikkert nevnt flere, men da hadde man aldri blidt ferdig :p
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Vet ikke om de er best totalt, men Cleo/Runinter bør være med på listen. De sendte konsekvent 2minutters adelstog og gadd ikke sende fakes, men likevel ledet de v5 en evighet.
Croatoan / soulhunter var til tider sinnsyke til å forsvare seg.
Ellers er veldig mange nevnt fra før.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg vet ikke helt om det er jeg som er ute å kjører her, eller om det var noe spesielt med v5 og adelstog, men 2 minutters adelstog er ikke så veldig bra, vel? Mulig jeg tolket setningen feil.

Poenget er vel at de ledet v5 selv om de aldri sendte fakes og sendte konsekvent crappy tog.
 

DeletedUser

Guest
Mange fine navn her ;) må bare rett og slett si meg enig i så godt som alt :p Må vel også legge til at benja på sitt beste holder et usedvanlig godt nivå, og det er over tid. Håper å få se en cup her... Det ville blitt utrolig tøft.

Jeg kan ta på meg et slik ansvar, men da blir det ikke syke statistikker, bare helt enkelt system ;)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Mange fine navn her ;) må bare rett og slett si meg enig i så godt som alt :p Må vel også legge til at benja på sitt beste holder et usedvanlig godt nivå, og det er over tid. Håper å få se en cup her... Det ville blitt utrolig tøft.

Jeg kan ta på meg et slik ansvar, men da blir det ikke syke statistikker, bare helt enkelt system ;)


Personlig vil ikke jeg måle dem på sitt beste, bedre å måle dem på sitt verste, da det er det som er kritisk.
 

DeletedUser

Guest
Mange fine forslag her, kan jo adde ett par til som ihvertfall burde snuse på topp 10. Det skal nevnes at noen av disse kanskje ikke er så godt likt, heller ikke av meg..Men, man må se forbi det ;)

Pål og simon
Zippymaster, dere kan gjerne hate på han som person, men fyren kan spille

Fra v4 har vi jo en haug med folk som mestrer/mestret spillet veldig bra, uheldigvis har v4 blitt en veldig intern verden så ingen andre enn de som spilte v4 vet hva slags skills som egentlig ligger her: Unknown solider, henry (I mine øyne en spiller alle burde respektere), grimlock, vigdis, Sylphida, wali (tror det var det han het), ram77.

Tror de fleste andre er nevnt, evt må det være hvalen og sjefen fra v2.

-Sunny
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
- Are - Den spilleren med høyest toppnivå på .no, vil jeg påstå. Verre når aktiviteten svinger.

- Runinter
- Granpa
- Cleo
- Zippy
- Robert
- Torquemada

For å nevne noen.
 
Topp