Den store verdenskrigen

Status
Stengt for ytterligere svar.

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har dere tatt mange byer fra disse spillerne?Ettersom du synes vi gjør dette for å få bedre statistikker?
Nei,en forklaring kommer vel om noen dager,men jeg kan berolige dere med at vi har ingen indre stridigheter i stammen.

forklaringen kan komme når som helst, sitter nemlig på den selv :D
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
er ikke derfor, dem sier nok det selv når dem har en kunngjøring over hva som skjer, men sitter som sagt på hele forklaringen
 

DeletedUser

Guest
er ikke derfor, dem sier nok det selv når dem har en kunngjøring over hva som skjer, men sitter som sagt på hele forklaringen

Ooooh, tøff du da.

Granpa; ser fram til kunngjøringen da, ser det ut til ^^
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
har den på post, så kan legge den ut nå om du vil det granpa så slipper dere å gjøre det:D
 

DeletedUser

Guest
har den på post, så kan legge den ut nå om du vil det granpa så slipper dere å gjøre det:D

Enten så legger du den ut, eller så gjør du det ikke. Ingen bryr seg om du vet det eller ikke, sålenge du holder det for degselv.
 

DeletedUser

Guest
Har dere tatt mange byer fra disse spillerne?Ettersom du synes vi gjør dette for å få bedre statistikker?
Nei,en forklaring kommer vel om noen dager,men jeg kan berolige dere med at vi har ingen indre stridigheter i stammen.

Stiller meg godt bak det granpa har skrevet her.
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ja dere får si det, jeg har egentlig ikke noe med dette så holder meg utenfor for nå
 

DeletedUser

Guest
hva har skjedd med leenok?:p

rakk å sende av gårde 2 nuke men så fikk jeg beskjed om at han er sperret?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kan du si meg hvem dere skal angripe nå?
Nei, noen ting blir gjort bak låste dører! :p
 

DeletedUser

Guest
jeg angreiper sirill robinhetta, leenok og power cat nå er det din tur;););)
 

DeletedUser

Guest
FXXK IT !!!
Sheyt altså -at det skal bli så mye sånt som skal avgjöre - for mye folk som slutter og for mye folk som lever på DRIIITprat.
 

DeletedUser

Guest
Leenok fikk straffa han fortjente, rett og slett. Klart det skal avgjøre når han åpenbart jukser. Holder man på med urent spill, så fortjener man å straffes.
 

DeletedUser

Guest
Men hele halve Romer-riket da ? er jo alle stammer som holder på et eller annet hele tiden virker det som, det er det som er så synd, om vi fikk spille i fred vi som er voksne nok til å spille som man skal og som klarer å skrive to setninger og argumenter..er så mye "feil folk" her inne altså..HUFF.
tror forrestenn det med leenok er en missforståelse som han som tok over konton til haffe har klart å forvrenge da han fikk sparken fra BIRKI så det ordner seg nok..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp