Faktabørs

DeletedUser

Guest
begge deler.

Jeg kjenner ikke så mange som er oppe hver natt til klokka tre for og se etter incs.
 

DeletedUser

Guest
Er det bare jeg som oppfatter dette som syting fra j4f sin side? Skolen eller ikke, ingen kan være aktive 24/7. Syklov tok byene. Når han gjorde det har ingenting med saken og gjøre!

Jeg forklarte bare hvorfor i jeg klarte å tape byer til syklov.. Kanke bare slutte å trolle :)? Alle her sier at jeg syter så mye, det fins seriøst ikke syting.. DET ER ET SPILL, og jeg bryr meg egentlig ikke så sykt mye om det. Jeg sier bare mine meninger og opplyser folk om hvorfor det skjer.
 

DeletedUser

Guest
begge deler.

Jeg kjenner ikke så mange som er oppe hver natt til klokka tre for og se etter incs.

Nå kjenner du en til ;) Bare at jeg ikke ser etter ink, men sørger for at de jeg ikke liker blir nødt til og se etter det :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg forklarte bare hvorfor i jeg klarte å tape byer til syklov.. Kanke bare slutte å trolle :)? Alle her sier at jeg syter så mye, det fins seriøst ikke syting.. DET ER ET SPILL, og jeg bryr meg egentlig ikke så sykt mye om det. Jeg sier bare mine meninger og opplyser folk om hvorfor det skjer.

I og med at det er så mange som mister byer til meg etterhvert, burde vi ikke ha en egen tråd for dette? Så kunne ALLE kommet på forumet og forklart hvordan de greide å miste byer til meg. Ikke bare blir det like interessant lesning som ukjent spiller sine forklaringer, men også interessant info om når spillere ikke er online. Ukjent spiller pleier f eks å legge seg kl 8-9 om morgenen lørdag, så da er det ett bra tidspunkt å kjøre på:) Så kunne ett slikt forum vært noe å tenke på?
 

DeletedUser

Guest
Du har jo mistet ledelsen til runinter:D

Hvis du klarer og ta han igjen så skal jeg gledelig lage en tråd til deg.
 

DeletedUser

Guest
Du har jo mistet ledelsen til runinter:D

Hvis du klarer og ta han igjen så skal jeg gledelig lage en tråd til deg.

Joda, men runinter tar jo ikke byer fra folk som klager over det. Han er en godgutt som kun tar byer fra folk som ikke har noe imot det. Og dermed får han jo heller ingen klager
 

DeletedUser

Guest
Joda, men runinter tar jo ikke byer fra folk som klager over det. Han er en godgutt som kun tar byer fra folk som ikke har noe imot det. Og dermed får han jo heller ingen klager

Jeg klager, men samtidig klager jeg ikke :> Jeg bare påpeker at den eneste gangen du egentlig klarer å ta byer fra meg er når du sender når jeg ikke er der fordi du sitter med i ML midt i clusteret mitt. Så stacker du dem med andres støtte etter på. Hvor er min stamme ^^?
 

DeletedUser

Guest
Det er en del av spillet j4f, live whit it...
Det heter tross alt tribalwars :eek:
 

DeletedUser

Guest
Alle har tidspunkt der man er sårbare for angrep. Det er en del av spillet :)

Btw syklov, runinter har faktisk også adla av Just4fun :p
 

DeletedUser

Guest
Alle har tidspunkt der man er sårbare for angrep. Det er en del av spillet :)

Btw syklov, runinter har faktisk også adla av Just4fun :p

:mad: det var urettferdig^^ han tok meg når begge prøvde å adle gråbyene til kløvervaselin :>
 

DeletedUser

Guest
:mad: det var urettferdig^^ han tok meg når begge prøvde å adle gråbyene til kløvervaselin :>

hehe. jeg visste det var en grunn til at det var noen fiendtlige angrep av runinter sammen med resten. Men jeg skal ikke være for stor i kjeften... for -NB- har latt det regne nukes og kattapulter over meg i flere dager nå, og runinter har vært av den aktive typen mot meg:) Det er slitsomt å sitte hele dagen og bare bygge:(
 

DeletedUser

Guest
hehe. jeg visste det var en grunn til at det var noen fiendtlige angrep av runinter sammen med resten. Men jeg skal ikke være for stor i kjeften... for -NB- har latt det regne nukes og kattapulter over meg i flere dager nå, og runinter har vært av den aktive typen mot meg:) Det er slitsomt å sitte hele dagen og bare bygge:(

hehe, ja slik er det å endelig få noen angrep på seg:) det e litt deilig sånn sett, men litt stressomt også.


viss eg ikke husker feil, så ønsket du angrep på deg? eller var det reisverket?:)

uansett, så virker det som du har gjort det sånn passe god på stattestikken.. 1.8 mill od-d gått opp:)
 

DeletedUser

Guest
Nåja. Vet nå ikke helt om syklov er spesielt happy for den ODD'en der. Mange tropper har blitt tapt også, i tillegg til bygninger :p
 

DeletedUser

Guest
hehe, mulig det:) men en krig uten noe tap, hadde bare vært kjedelig;)
 

DeletedUser

Guest
ja, og det er ikke verst å få odd når jeg dodger det meste. Desverre er jeg også vekke fra pc'en innimellom, og da får jeg odd helt uforvarende:)
Og jeg vet ikke om jeg har ropt høyt etter innkommende, men det gøy å få vist litt skills på forsvar også, og ikke bare angrep.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Syns du er flink jeg Syklov ;)

Kanskje vi sees på krigsstien en dag! :)

Syklov har hatt det rimelig tøft den siste tiden. jeg har selv landet noen brukbare i byene hans. men han er da ikke den eneste fra L-13 som har hatt innkommende.
adlingstakten av nye byer til L-13 har nesten stoppet opp. og det viser at de har andre ting og tenke på nå for tiden.
 

DeletedUser

Guest
ja,sist uke var den på sånn ca 130,Nå er den bare på ca 124.Det er jo helt sinnsykt.

Men, så kan det jo hende jeg er helt på bærtur da.
 
Topp