Faktabørs

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
av en eller annen grunn så vinner bare tranxz når jeg er på hans lag! :O
speedmatchene, Hp2 =)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Av en eller annen grunn så går det alltid bra med stammene jeg er i...

V7 - Snipe
V8 - 3.14
V9 - DN
V10 - P0k3
HP3 - DN
 

DeletedUser

Guest
zippy, ikke klag på å ikke få nok motstand når dere som er i DN er en samling av de beste fra osloM og High (stort sett).
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Nesten alle var stammeløse og kom fra Why so Serious så vi har vert i 1 stamme fra start til slutt.
 

DeletedUser

Guest
Wracked vil bare ha lojale medlemmer så jeg vet ikke om du blir godt motatt (Lipssealed)

Lojale medlemmer? De vet jo ikke hvem som er lojale eller ikke... De ser bare etterpoengene til forskjellige spillere. De er ikke noe bedre en DN, ikke at jeg ikke er glad det er ihvertfall noen som ser ut til å greie å gi dem litt motstand. Men de kommer ikke til å rekrutere de som er nødvendig for dem. kanskje noen som styrker Clusteret dems?

Husk at mange av medlemmene var lojale! Helt til ledelsen ditchet dem og det ble kaos. Hva forventer man av medlemene da? At de blir i stammen mens lederen og de noen av de beste spillerene stikker?

Tenk dere litt om, og rekruter noen av de få lojale spillere rundt clusteret deres Wracked, før det er forseint!
 

DeletedUser

Guest
DN är långt ifrån det största hotet.

Ni är instabila, utsprida och illojala. Dom tre egenskaperna brukar inte vara någon vidare kombination.

Dessutom har jag aldrig spelat mot en norsk spelare som varit tillräkligt bra för att ställa till problem.
 

DeletedUser

Guest
DN är långt ifrån det största hotet.

Ni är instabila, utsprida och illojala. Dom tre egenskaperna brukar inte vara någon vidare kombination.

Dessutom har jag aldrig spelat mot en norsk spelare som varit tillräkligt bra för att ställa till problem.

må jo bare le av deg , hva er det du har oppnådd som er så mye og skryte av . du ligger ikke akkuratt så bra ann på hp3 heller . så om vi er dårlige hva er du da :D ?
 
Topp