Faktabørs

Blueskills

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Den sak vet jeg dessverre ingenting om, da jeg ikke er blandet. Jeg bare brøt inn med det faktum at det hender at man ikke klarer å dra utnytte av de troppene man dreper.



Så lenge man ikke spiller bash trenger man tropper for å drepe motstanderens tropper for å enten ta hans byer og få poeng eller katapultisere han til å miste poeng. I det store stykket er det om å gjøre å få mest poeng som er meningen. Poeng kan drepe ting som selvtillit. Om jeg ligger soleklart på rank 1 er det enkelte som ville gått på mindre spillere, men med mere tropper, og selv bli "drept" (wasntme)

true story (yes)
 

DeletedUser

Guest
Mhm, vi hadde store problemer med å ta han ut. Tror jeg kanskje mista et HELT nuke tilsammen:frown:
 

DeletedUser

Guest
Oh, siden dere begge har så fine avatarer, synd hvordan det gikk med manu da :awesome:
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Æsj og usj, skulle gjerne vært med på adlingsfesten der nede, altså. Er jo umulig å ta dere igjen når det ikke finnes gode targets i nabolaget.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Fakta er at jeg har tidenes beste timede nuke og adelstog mot meg fra liverpoljerdk

Kode:
Nuke --> Tidspunkt for ankomst: 15.05.12 23:34:33:872 fra liverpoljerdk
AM --> Tidspunkt for ankomst: 16.05.12 00:58:28:346 fra liverpoljerdk
AM --> Tidspunkt for ankomst: 16.05.12 00:58:28:678 fra liverpoljerdk
AM --> Tidspunkt for ankomst: 16.05.12 00:58:29:80 fra liverpoljerdk

(wasntme)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Må bare beklage det der på vegne av min danske dual og meg selv. Jeg sov elegant gjennom alarmen, og Jacob våknet noe tilfeldig opp og fikk sendt toget fra iPaden sin eller noe. Nukes gidder vi ikke å time uansett - den forrige byeieren hadde ikke noe annet valg enn å snipe. Så får vi se hva du gjør, da...
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg stacker. :Neutral:

Og når det er sagt så hadde forrige byeier nok til å ta ut et fult nuke/deres adelstog.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det kan jeg vanskelig tenke meg. Og selvfølgelig stacker du ;) Tar jo ikke sjansen på noe annet. Det kan jo fort bli en flau affære.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Må bare beklage det der på vegne av min danske dual og meg selv. Jeg sov elegant gjennom alarmen, og Jacob våknet noe tilfeldig opp og fikk sendt toget fra iPaden sin eller noe. Nukes gidder vi ikke å time uansett - den forrige byeieren hadde ikke noe annet valg enn å snipe. Så får vi se hva du gjør, da...

Umulig å sende så raskt tog på ipad.. Så han hadde nok pc.
Sorry bro, your dual is bæd (nerd)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det begynner og bli skralt med deff oss team FBC, donasjoner tas imot med takk, og eventuelle andre godiser.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Hvis du prøver å utfordre meg til å gjøre noe annet så vil det ikke fungere da jeg har null respekt for deg grunnet måten du forlot WySoSe.


Fakta er, at dette med "null respekt" ka tolkes på mange måter og i mange rettninger.
 
Topp