Faktabørs

DeletedUser

Guest
Fakta at -T-H- planlegger et regjeringsvalg grunnet mistillit til henholdsvis Tony Stark og The Attack King. Naturligvis nekter Tony Stark å gå med på å "gå av" og begrunner dette med at han blant annet har "skulket skolen" for stammen. Det ble ramset opp mange grunner for hvorfor Stark skulle gå av, alle omhandlet ubeslutsomhet og egenskaper som beskildrer en dårlig leder. The Attack King ønskes med hode på påle grunnet inaktivitet som leder.

- THspiller som ikke orker stort mer.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg mener å lage en ny forumbruker for dette budskapet er feil av flere årsaker:

1: -T-H- lederskapet tar det ikke seriøst, fordi du lett kan være en i f.eks min stamme som bare vil lage kvalm.
2: Slikt budskap generelt har liten, eller ingen, verdi når det kommer annonymt.
3: Strengt tatt, om man ser bort ifra underholdningsverdien for oss utenforstående, så burde dette blitt tatt opp innad.

Konklusjon:
Grow a pair og si det du mener, MED ditt riktige nick/navn. Enten her, eller på ingame forum. (Men igjen, for underholdningsverdien sin skyld, helst her ;) )
 

DeletedUser

Guest
Fakta at -T-H- planlegger et regjeringsvalg grunnet mistillit til henholdsvis Tony Stark og The Attack King. Naturligvis nekter Tony Stark å gå med på å "gå av" og begrunner dette med at han blant annet har "skulket skolen" for stammen. Det ble ramset opp mange grunner for hvorfor Stark skulle gå av, alle omhandlet ubeslutsomhet og egenskaper som beskildrer en dårlig leder. The Attack King ønskes med hode på påle grunnet inaktivitet som leder.

- THspiller som ikke orker stort mer.

haha... denne kunne like gjerne vært på siden til sannhetsserum :D

-miss
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fakta at -T-H- planlegger et regjeringsvalg grunnet mistillit til henholdsvis Tony Stark og The Attack King. Naturligvis nekter Tony Stark å gå med på å "gå av" og begrunner dette med at han blant annet har "skulket skolen" for stammen. Det ble ramset opp mange grunner for hvorfor Stark skulle gå av, alle omhandlet ubeslutsomhet og egenskaper som beskildrer en dårlig leder. The Attack King ønskes med hode på påle grunnet inaktivitet som leder.

- THspiller som ikke orker stort mer.

Fakta er at dette ikke er meg, selv om noen kanskje tror det (har ikke noe imot -T-H- som stamme, kun reaksjoner mot Sondre).
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ser ikke helt greia, er ingen lov som sier at man må ha folkeskikk, og ingen regler på hva folkeskikk er heller.

Kenn93x: Hvordan kan du påstå dette uten å ha spilt med meg? Jeg har mange fiender, naturlig nok :awesome:, men jeg har også venner ;)

Jeg har spilt både mot og med deg. Dommen over hvordan du er som spiller/leder er fremdeles den samme.


Sondre slutter? O: Ye, sånn går det når man ikke får så mye makt man vil ha :p.
 

PsychoInstant

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Fakta er at sondre er en liten jævel som kan gjøre det mest hatefulle mot andre. Han er en sviker, og har null intelligens utenfor TW (ikke at han har det på TW heller da) Han er hjernedød og kan godt død.

- Jævla god spiller i -T-H-
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fakta er at sondre er en liten jævel som kan gjøre det mest hatefulle mot andre. Han er en sviker, og har null intelligens utenfor TW (ikke at han har det på TW heller da) Han er hjernedød og kan godt død.

Til dels enig, og skjønner frustrasjonen utrolig godt. Men synes du kan fjerne det siste ordet.
 

DeletedUser

Guest
FAKTA er at vi på mrnoob gjir oss. Alt for mye tid går med på dette spillet, og lederen gjør ikke det bedre. TAKK
 

DeletedUser

Guest
Dere måtte bare bruke litt penger på å fjerne punktumet bak mr før dere ga dere?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
FAKTA er at vi på mrnoob gjir oss. Alt for mye tid går med på dette spillet, og lederen gjør ikke det bedre. TAKK
"FAKTA er at vi på mrnoob gir oss, da vi er tomme for tropper, og forventer å kunne flyte gjennom spillet uten noe som helst troppetap."

Men seriøst, dere i -T-H- som klager på lederen deres. Dette burde dere visst, i alle fall dere som har spilt på .no før, og leser litt på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Fakta at det merges fælt i TH for tiden! Tony Stark skal ikke slutte! Han skal nemlig merges inn på kontoen luapix. Min store frykt er at han vil fortsette som hertug derfra ved at han gir luapixkontoen hertugprivs når han forlater stammen.

Merge nummer 2 blir mellom cod-waw og Coon.

Og Redswan, jeg har ingen planer om å komme ut med min identitet. Har det for gøy med å sabotere den forbanna amøbestammen jeg på underlig vis havnet i. Dessuten har vi et tannløst sannhetsserum for tiden som kun kommer med uinteressant oppgulp.
 
Topp