Faktabørs

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at ORH suste elegant forbi SUP på rankingen......Man får vel da gratulerer. Fakta er og at medlemmene i SUP jubler, de er lei av, å jakte på mindre stammer!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Da sier jeg takk for meg, og denne gangen forhåpentligvis for godt :)

Nå skal jeg holde kontoen i livet på v1, før jeg pakker kofferten, plasserer tøflene under senga og tar hatten min å går!

Ønsker dere alle lykke til videre i overskuelig framtidig! En skal aldri si aldri, men det er hvertfall lenge til dere ser meg igjen.

MyTH - you go girl! Dere er utvilsomt den beste stammen. Kan ikke tenke meg at de andre stammene kan måle seg i erfaring, kunnskap og spillere!

mvh
Scar
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Fakta er at Hvalen har hatt en fenomen fremgang siste uken med underkant av 500k poeng. Ikke verst. (støttes)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Hvalen har hatt en fenomen fremgang siste uken med underkant av 500k poeng. Ikke verst. (støttes)

Fakta er at Hvalen hadde en vekst på 19 % imens jeg har hatt en vekst på 24 %. Kan jeg også få støtte? (hug)
 

DeletedUser

Guest
Du har hatt en vekst på 27,21 % :rolleyes: Nå er min vekst den siste uka på litt over 30 % etter at TW Stats ble oppdatert (happy)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Fakta er at Tom eier dere alle. Med en ODA på over 25 mill, ligger han 13 mill foran nr 2. *Bøyer meg i støvet*
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Da er det vell ikke bare oss han eier? :mehe: Neste MyTH-spiller er jo enda lenger bak...
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hehe.. hvordan du definerer "dere", må jo være opp til deg :) ..og hvem som tar det til seg, får være opp til hver enkelt :p
Bøyer meg i støvet gjør jeg uansett
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hehe.. hvordan du definerer "dere", må jo være opp til deg :) ..og hvem som tar det til seg, får være opp til hver enkelt :p
Bøyer meg i støvet gjør jeg uansett

Ikke tid til sånt vas, sope støv kan vi gjøre etter vi har kasta ut ORH og 20 søppelet fra V14 ;-).

Fakta at folk er ganske stille.
 

sirjspwinalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ikke tid til sånt vas, sope støv kan vi gjøre etter vi har kasta ut ORH og 20 søppelet fra V14 ;-).

Fakta at folk er ganske stille.

Fakta er at du må jekkes ned litt! Hvordan kan du si at vi er søppel? Ingen ting som tyder på at vi er lett match for deg.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Fakta er at du må jekkes ned litt! Hvordan kan du si at vi er søppel? Ingen ting som tyder på at vi er lett match for deg.

Nei, ikke senk meg lavere, da tar jeg nedpå hver eneste homp på veiene her i Norge. Hvordan jeg kan si at dere er søppel? Veeel, det blir jo så klart veldig subjektivt fra meg, men når samtlige av spillerene deres gir seg under press (Lamb, Melis, Virkz (og en del tidligere spillere som fini) ) så vil jeg definere det som søppel. Fylle har vel også sluttet, og akkurat Simen tror jeg ikke dere finner en god erstatter for uansett hvor mye dere måtte lete, for han er veldig god (samme med Olvedn på den offensive delen).

Fakta at helgen nærmer seg!
 
Topp