Faktabørs

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Fakta er at Mount And Blade 1 viser ny enorm fremgang med 572k siste 7 dagene. Imponerende aktivitet her :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Eller denne?.

@Olvedn

Så klart adler han mange gråbyer. Han prøvde seg jo på oss i MyTH, men fant tydeligvis ut ganske raskt at det var nyttesløs med hans "ferdigheter". Så gråbyer it is, du vet, man må jo legge seg på "linjer" man selv kan håndtere. (yes)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
De som prøver å hevde seg selv som gode krigere ved å adle gråbyer, får stryk av meg. Hvem som helst kan klare å adle grått..såe..
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Uheldigvis så er gråbyer en del av spillet, så kan umulig endre på all BB adlingen. :hmm:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Helt klart.. men man behøver ikke framheve spillere som ekstremt gode når de vokser på gråbyer.. er det som blir så søkt.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Du får lese 2 ganger hva jeg skriver da, så du forstår innholdet bedre. Er ikke det dette handler om olvedn..men å heve spillere opp på en pidestall som ikke finnes. Du blir ikke god spiller av å adle grått. Det gjør deg ikke til en spiller verd å beundre.. Er det jeg vil til livs..
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Nei, men jeg ville bare peke fram at du og utnytta gråbyene en stund. Samt ja! Men Elias prøver jo bare øke moralen og prøve holde ORH aktiv.
 
Topp