Faktabørs

DeletedUser

Guest
Hehe, fint du ga deg tid til å søke opp dette. Men dette er en sammenfatning av generelle studier, og teller derfor ikke som spesifikt klinisk studie av emnet "Anti-sosial" Du ka iøvrig ikke stille noen som helst form for diagnose på en person, ut ifra enkelte episoder. Som er tilfellet her. Ingen her kjenner TC privat ( med enkelte unntak ), så alt dere ka si, er om dere liker han som spiller eller ei.

Fakta er at vi åpenbart burde opprette en tråd, hvor vi stiller psykologiske/psykiatriske diagnoser på hverandre......hehe, ku bli litt av en tråd det (rofl)

Så vidt jeg kan se er det jeg siterte en definisjon, brukt i diagnoser?

Selvfølgelig kan man ikke stille diagnoser over nettet. Men det er interessant hvor bra inntrykket jeg (og andre, vil jeg tro) har fått av TC matcher opp med den definisjonen.

Og nei, jeg kan si hva jeg mener om han som person. Måten man er på nettet er helt klart et aspekt ved personlighetene våre. Det gir kanskje ikke et helhetsinntrykk, men jeg har overhodet ikke et problem med å kategorisere noen som en komplett idiot over nettet - selv om denne personen utenfor nettet er aldri så snill mot hjemløse katter eller whatnot.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kan i kortversjon forsøke. Er vanligvis en ganske hyggelig person, men selv jeg har vel lov å reagere på ting jeg opplever som negativt. Eller er det forbeholdt deg Kenneth å si din mening til folk. Jeg hadde på det tidspunkt en ganske presis oppfattelse av ting som skete.
Jeg fikk en følelse av, at det ville oppstå problemer mellom enkelte av vore medlemmer, dette ble ignorert og ble betraktet som peanuts, jeg fikk desværre rett. Jeg hadde samtidig en fornemmelse, at det foregikk noe i ledelsen i Myth, ku ikke sette en finger på det, men noe var det.

Om du mener det er en akseptabel måte og reagere på, altså forlate sin egen stamme når man ikke får viljen sin, så står du ganske alene i den oppfatningen. Det beviser bare hvor barnslig og desperate enkelte folk er for å få viljen sin, og hva som vil være konsekvensen om man sier seg uenig/noe annet ble bestemt. Nå var det vel ikke akkurat adlingene vi snakket om når du forlot, Gert.. Vi snakket om problemet hvor SUP fikk hverken HoF eller PP når V14 var over, da vi sa nei til overgang for enkelte hos dere til stammen MyTH.

Det foregår alltid noe i MyTH ledelsen, da det er en av de mest aktive leddene i stammen MyTH.


Og du var ganske rask til å slette meg fra lederchatten ( din begrunnelse var at jeg var ute av sup ) selv om jeg kun var ute av stammen en kort stund, men du så åpenbart ingen grunn til å ta meg inn igjen, da jeg var tilbake som leder.

Forlater du en stamme, så representerer du den ikke lenger. Du gikk ut, jeg sparket deg. Rebell gikk ut, hun ble sparka på ræva ut. Jeg ante ikke at SUP ville ta deg tilbake som hertug, så at du hadde rettigheter i etterkant fikk jeg ikke info om. Du kunne jo kanskje tatt kontakt med de fra SUP som var der angående det? Eller er det en selvfølge at MyTH skal ta seg av absolutt alt, ja, til og med det som er SUP-relatert?

En annen ting som irriterte meg, og ennu mer her i ettertid. Du klandre TC for å fremstå som enehersker over sup. Men det har ene og alene ledelsen i Myth ansvaret for.....alle deres henvendelser gikk direkte til TC, sjeldent eller aldrig til meg. Vet jeg en kort periode var "inaktiv" men selv både før og etter var det samme prosedyre.
Jeg sutre ikke over, at dere ikke anså meg som leder, men peker på at dere gjorde avtaler med enkeltmedlemmer av ledelsen, avtaler som åpenbart ingen skjønte bæret av. At ingen skjønte avtalene ble jo så umerket bevist.

Haha, ja ikke sant? Nå har det seg faktisk sånn at jeg tok kontakt med enten NTU, Gamla eller Even før jeg tok kontakt med TC(nå er det vel vitterlig han som kontaktet meg, ikke the other way around). Om du kan ta deg tid til å se vedleggene mine i den forrige posten, så går det ganske klart frem at han fremhever seg som diktator for SUP. Benekt det som du vil, bildene er der, og de forteller en sann historie.

Nå kan du jo gjerne ta deg tiden til å kontakte både Gamla, NTU og Even angående avtaler som ble laget tidligere. Det ingen hemmelighet at du var en av de mest inaktive gjennom SUP sin historie på V14, alikevel fremhever du deg som leder og sutrer over manglende oppmerksomhet og kontakt fra oss i MyTH. Vi hadde også møter på skype om kveldene der det var representanter fra både SUP og MyTH.. Ja, du var vel faktisk med i de samtalene selv, men på grunn av aktivitetsnivået ditt så er det ikke rart at ting gjekk deg hus forbi.

Kan jeg få stille spørsmål rundt hvorfor Even(Creo) sluttet i ledelsen deres?
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Hadde ikkje tenkt å komentera detta noko meir, då eg ikkje spele lengre..

Det stemmer at du tok kontakt med meg Kenneth, men det var først den siste mnd eg kom inn i bildet i forhold til samarbeid mellom SUP og MyTh. Det Gert sikte til, er nok lengre tilbake i tid.

Eg valgte og å gi meg, då eg ikkje ville bruka meir av tida mi på noko så meiningslaust som eit nettspill der folk krangle på sandkassenivå.. Ja eg kan vera vrien å diksutera med, men kun dersom andre er vanskelige med meg. Men ein ting helde eg meg for god til, personangrep.

Det som er fakta i denna saka er at MyTh ikkje hadde vert der dei er i dag uten SUP sin deff.. HAF og PP drite eg i, det som betyr noko er korleis ein behandle sine allierte.. Og der har MyTh mykje å læra.. Mykje har vert bra, men når det drog seg til på slutten gjekk det i dass.. Det var enkelte i MyTh som gjorde at eg rett og slett mista spillegleden. Det var ikkje kjekt å spela lengre....

Kall det kanskje feigt å slutta når det bare er ein mnd igjen, men eg har faktisk meir fornuftige ting å bruka fritida mi på.
 

DeletedUser

Guest
Kenneth,det kler deg ikke å spre løgner (no)

Du har aldri sparka meg på rævva ut noen steder!!!!

[2/6/2014 9:07:27 PM] *** Rebells Last Game :p forlater gruppen ***
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Om du mener det er en akseptabel måte og reagere på, altså forlate sin egen stamme når man ikke får viljen sin, så står du ganske alene i den oppfatningen. Det beviser bare hvor barnslig og desperate enkelte folk er for å få viljen sin, og hva som vil være konsekvensen om man sier seg uenig/noe annet ble bestemt. Nå var det vel ikke akkurat adlingene vi snakket om når du forlot, Gert.. Vi snakket om problemet hvor SUP fikk hverken HoF eller PP når V14 var over, da vi sa nei til overgang for enkelte hos dere til stammen MyTH.

Er veldig usikker på hvor du har fra, at jeg forlot stammen fordi jeg ikke fikk min vilje. Jeg forlot for ikke å være en belastning for samarbeidet, og for ikke å være til bry for stammen. Hvilket jeg mente jeg var på det tidspunkt. Korrekt, på akkurat det tidspunkt var det om overgang for noen av våres medlemmer

Forlater du en stamme, så representerer du den ikke lenger. Du gikk ut, jeg sparket deg. Rebell gikk ut, hun ble sparka på ræva ut. Jeg ante ikke at SUP ville ta deg tilbake som hertug, så at du hadde rettigheter i etterkant fikk jeg ikke info om. Du kunne jo kanskje tatt kontakt med de fra SUP som var der angående det? Eller er det en selvfølge at MyTH skal ta seg av absolutt alt, ja, til og med det som er SUP-relatert?

Klart du ska kaste meg, når jeg ikke lengere var i stammen. Haha, jeg må le...du som vanligvis er informert om den minste detalje viste ikke at jeg var kommet tilbake som hertug. Jeg har ikke for vane å be noen om noe, så jeg tok det som en selvfølge at den som hadde kastet meg ville sende en innvit. Men samme det.

Haha, ja ikke sant? Nå har det seg faktisk sånn at jeg tok kontakt med enten NTU, Gamla eller Even før jeg tok kontakt med TC(nå er det vel vitterlig han som kontaktet meg, ikke the other way around). Om du kan ta deg tid til å se vedleggene mine i den forrige posten, så går det ganske klart frem at han fremhever seg som diktator for SUP. Benekt det som du vil, bildene er der, og de forteller en sann historie.


Har aldrig benektet at TC beskrev seg som diktator. Det jeg påpekte var, at dere i MyTH bekreftede denne status.

Nå kan du jo gjerne ta deg tiden til å kontakte både Gamla, NTU og Even angående avtaler som ble laget tidligere. Det ingen hemmelighet at du var en av de mest inaktive gjennom SUP sin historie på V14, alikevel fremhever du deg som leder og sutrer over manglende oppmerksomhet og kontakt fra oss i MyTH. Vi hadde også møter på skype om kveldene der det var representanter fra både SUP og MyTH.. Ja, du var vel faktisk med i de samtalene selv, men på grunn av aktivitetsnivået ditt så er det ikke rart at ting gjekk deg hus forbi.

Har ganske god kontakt med bla Gamla. Jeg har vist ikke på noe tidspunkt sagt, at jeg har vært den mest aktive på v14. Jeg fremhever meg ikke som leder, jeg fremlagde et fakta. Jeg sutre ikke over manglende oppmerksomhet, (er ikke spesielt oppmerksomhetsyk ) jeg tar bare til etterretning at jeg ikke ble kontaktet, når det oppstod problemer.
 
Sist redigert:

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Så vidt jeg kan se er det jeg siterte en definisjon, brukt i diagnoser?

Selvfølgelig kan man ikke stille diagnoser over nettet. Men det er interessant hvor bra inntrykket jeg (og andre, vil jeg tro) har fått av TC matcher opp med den definisjonen.

Og nei, jeg kan si hva jeg mener om han som person. Måten man er på nettet er helt klart et aspekt ved personlighetene våre. Det gir kanskje ikke et helhetsinntrykk, men jeg har overhodet ikke et problem med å kategorisere noen som en komplett idiot over nettet - selv om denne personen utenfor nettet er aldri så snill mot hjemløse katter eller whatnot.

Jepp, du siterer en definisjon, som er brukt i diagnoser. Men det er ikke en diagnose på personen TC. Og i nesten alle definisjoner vil du ku dra ut enkeltteser som vil passe på en bestemt person.

Nu vet både du og jeg, at de fleste her på spillet, tillegger seg attityder som ikke samsvarer med den virkelige person bak nicket. Jeg medgir at enkelte her er komplett "idioter" , men det betyr ikke at jeg vil gi vedkommende en diagnose ( som har utspring i den virkelige verden )
 

DeletedUser

Guest
Så artig at dokker sitt å diskutere mine personligheter osv, mens æ kose mæ med dama, go mat og spetakulære filmer i helga.

Æ har gjort mine feil og tabba æ, men æ e ferdig med dem. Og kommet et par hakk videre i livet.
Mens den ene verden og det ene spillet plutselig er ensbetydende med ALT som skjer både her og der.
Nei, dere får se om dere finner ut av det. Men dere driver med og kaste lys over hvor artig eller nedlatende uverdige eller hva det må være av de utspillene som var da sneen falt i fjor, eller nå.

Sant og si: V14, er over.

* Jeg gjorde det jeg mente var best for stammen.
* Deltok mens det var fiender og nedkjempe.
* Sluttet i samråd med min Dual, da det begynte og bli teit og diskutere bagateller.

End of story, end of Game.

Over til noe som er mye mer hyggelig. Og det er å gjøre min nyervervede elskling til en fullkommen lykkelig kvinne.
Mens dere som mener så mye, får mene hva dere vil. Det skjeller ikke meg, og gjør meg nevneverdig ingenting heller. For pengene må inn, regningene betales. Jobben utføres, og iblandt kose seg med den fritiden man har.

Jeg har møtt 2 handfulle mennesker som jeg har spilt med, her inne. Og de som har møtt meg, kjenner ikke igjen hetsen eller meg slik motstanderne forsøker og få meg til og fremstå.
Men, så er det bare propaganda da, og som vi alle vet. Propaganda må ikke nødvendivis være rett.

Takk for meg og min deltakelse for denne gang. MyTh og SUP, det var artig så lenge det varte.

All respekt for de som deltok i de aksjoner som var, mens det stod på. Skulle bare ønsket våre NUKER traff litt bedre, litt i forkant og på litt flere angrepsbyer osv.
Artig, var det ihvertfall og Stacke våre allierte, fort og gæli da det røynet på, tidligere i spillet.
Det er det det handler om, samarbeid. Samspill, Backe opp hverandre osv.

Ikke det evindige kjaset og maset om den ene eller dan andre byen. Den eller den grensa. Det blir for smålig for min del.

See you all Later, sometime.

PS. Var veldig hyggelig og bli kjent med deg: Torq, trivelig samtale osv.
Men som du sikkert forstod, så var arbeid og kjæreste blitt førstepri for min del.

MvH
TC- Aka Rottenikken
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Rotta: Jeg prøver å være høflig, men en gang i mellom må jeg også skrive rett fra levra ;) Dette har vært en fin verden, men jeg er lei av dramaqueens og kranglefanter. Er du ikke enig i at denne verden i stor grad har vært preget av dette? Heldigvis er disse i stort mindretall, og resten av spillerne er i stor grad voksne og høflige

Det var hyggelig spille med deg også. Trist at du la opp rett etter at vi ble naboer :(
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kenneth,det kler deg ikke å spre løgner (no)

Du har aldri sparka meg på rævva ut noen steder!!!!

[2/6/2014 9:07:27 PM] *** Rebells Last Game :p forlater gruppen ***

Beklager, jeg som blingset litt. Resultatet hadde blitt det samme før eller senere uansett, en spiller uten stamme får naturligvis ikke representere noen i ledersamtaler:).


Hadde ikkje tenkt å komentera detta noko meir, då eg ikkje spele lengre..

Det stemmer at du tok kontakt med meg Kenneth, men det var først den siste mnd eg kom inn i bildet i forhold til samarbeid mellom SUP og MyTh. Det Gert sikte til, er nok lengre tilbake i tid.

Eg valgte og å gi meg, då eg ikkje ville bruka meir av tida mi på noko så meiningslaust som eit nettspill der folk krangle på sandkassenivå.. Ja eg kan vera vrien å diksutera med, men kun dersom andre er vanskelige med meg. Men ein ting helde eg meg for god til, personangrep.

Det som er fakta i denna saka er at MyTh ikkje hadde vert der dei er i dag uten SUP sin deff.. HAF og PP drite eg i, det som betyr noko er korleis ein behandle sine allierte.. Og der har MyTh mykje å læra.. Mykje har vert bra, men når det drog seg til på slutten gjekk det i dass.. Det var enkelte i MyTh som gjorde at eg rett og slett mista spillegleden. Det var ikkje kjekt å spela lengre....

Kall det kanskje feigt å slutta når det bare er ein mnd igjen, men eg har faktisk meir fornuftige ting å bruka fritida mi på.

Den kontaktpersonen som ble benyttet mest både før og i etterkant av avtalen som ble dannet, var Even. Under selve samtalene der vi drøftet avtalen så var vel du også med (gruppesamtalene på Skype)(?). Hos oss i stammen MyTH så har ikke èn enkeltperson myndighet til å endre noe som helst, så akkurat hvem som kontaktet hvem betyr særdeles lite for oss. Kan selv bekrefte at Even var den jeg(!) hadde mest kontakt med fra SUP, men det er ene og alene fordi jeg ikke vil snakke om øl, pupper, tarmgass og annet med voksne folk(ungdomspreik ye).

Jeg tror ikke du kan klandre MyTH noe mer enn hva du kan klandre din egen stamme og ledelse, Gamla. Vi maset opptil flere ganger på og få i gang noe med SUP i den felles lederchatten, men det ble aldri tatt tak i fra deres side. Nå har jeg ikke noen konkret dato og henvise til, men jeg tror nok at begge sider vet veldig godt at vi fra MyTH har vært de med mest aktivitet/maset mest om møter før avtalen til slutt ble smidd, mye takket være at noen tok litt tak og representerte SUP. Jeg skjønner dog ikke helt hva du mener med "dårlig avslutning", var du ikke enig i den avtalen som dere fra SUP en gang i tiden sa dere enig i? Det hjelper lite og smile å si "Jaja, brabra" når en ting blir vedtatt, for så og snu helt rundt 1-2 uker senere og klage.. Tenke gjennom alle mulige scenario og diskutere frem noe før ting blir vedtatt er veldig viktig, både i politikken IRL og på TW.

Jeg synes du burde holde deg i SUP til V14 er over, eller la andre ta kontovakt for kontoen din. Vil ikke kalle det feigt, men skuffende.

Er veldig usikker på hvor du har fra, at jeg forlot stammen fordi jeg ikke fikk min vilje. Jeg forlot for ikke å være en belastning for samarbeidet, og for ikke å være til bry for stammen. Hvilket jeg mente jeg var på det tidspunkt. Korrekt, på akkurat det tidspunkt var det om overgang for noen av våres medlemmer

Jeg og du ble vel forsåvidt enige om et kart som senere ble den ferdige modellen. Ikke at det ble vedtatt oss i mellom, men vi kom vel til en enighet så sant jeg kan huske(kan ikke henvise til logg, ny maskin som ikke har eldre logg enn i slutten av feb). Så du mener at å forlate en stamme i stedet for og benytte ord når du er uenig er en forsvarlig måte man kan reagere på? I så fall så er vi sterkt uenige i akkurat den saken, da en sånn handling svekker egen stamme ekstremt(som du selv var hertug av) og ødelegger fundamentet veldig mye for nye samtaler med den allierte, noe vi ikke trengte mer av etter LG sine handlinger.

Klart du ska kaste meg, når jeg ikke lengere var i stammen. Haha, jeg må le...du som vanligvis er informert om den minste detalje viste ikke at jeg var kommet tilbake som hertug. Jeg har ikke for vane å be noen om noe, så jeg tok det som en selvfølge at den som hadde kastet meg ville sende en innvit. Men samme det.

Jeg har ikke hatt kjennskap til hva som har skjedd internt i SUP, og har heller ingen ønsker om å få utlevert informasjon rundt det heller, selv om jeg har uttrykt bekymring til både Even og Gamla angående måten DU og LG reagerte på, og hvordan medlemmene våre reagerte på de handlingene. Le i vei, jeg er ikke overhodet i SUP, og har ei heller rettigheter innenfor de grensene der, selv om du sterkt insinuerer til det.

Har aldrig benektet at TC beskrev seg som diktator. Det jeg påpekte var, at dere i MyTH bekreftede denne status.

Vel, det kommer ganske tydelig frem i samtalene med han. Jeg tror ikke det er behov for hverken min eller andre sin bekreftelse på det, da man kan trekke tydelige tegn fra akkurat det i samtalene med vedkommende. Ikke at det er noe negativt med diktatur, for all del, men det er jo absolutt en avgjørende faktor for hvem man vil ta kontakt, og diskusjonene rundt om man faktisk har en demokratisk ledelse.

La meg stille ett spørsmål - hvilket ledelsesoppsett hadde dere? Jeg trodde det var demokratisk oppsett med 3-4 representanter som ledelse.

Har ganske god kontakt med bla Gamla. Jeg har vist ikke på noe tidspunkt sagt, at jeg har vært den mest aktive på v14. Jeg fremhever meg ikke som leder, jeg fremlagde et fakta. Jeg sutre ikke over manglende oppmerksomhet, (er ikke spesielt oppmerksomhetsyk ) jeg tar bare til etterretning at jeg ikke ble kontaktet, når det oppstod problemer.

Jeg prøvde og kontakte deg opptil flere ganger, men på grunn av jobben din så var det ikke alltid at tidene våre var gunstige(ikke negativt ment). Vi fikk vel prata to ganger tror jeg, men thats it. Hos oss i MyTH så tok vi opp ting internt når dere fra SUP kom med forslag og annet, var det ikke tilsvarende for deres del også? Man tar jo gjerne opp en intern diskusjon sånn at man har lagt til rette for kravene sin egen stamme vil stille i en diskusjon..
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Like å skriva mykje du Kenneth :)

Veit ikkje om det har noko for seg å prøva å forklara, men..

Føle det blir ein masse bortforklaringar her, samt at alt som gjekk skeis var oss i SUP sin feil.. Sånn er det ikkje, det veit du og.

Eg var enig i avtalen, ingen tvil om det. Eg prøvde og å legga godviljen til når eit av MyTh sine medlemmer rett etterpå adle seg kloss på mine byar utan å ta kontakt med meg på forhånd. Er i utgangspunktet ei tålmodig sjel ser du.. Prøva å finna løysingar på ting samt gi det ein sjanse...

Det som vart dråpen for min del, var skittkastinga som vart her på forumet etter dei første gjekk grå.. Så nei, eg kjeme ikkje til å fullføra V14, ei heller la nokon ha kv på kontoen min.. Er glad for å sleppa å logga inn på TW.

Viktig å skilla mellom spillpersonen og RL personen bak nicka her..

Tenke gjennom alle mulige scenario og diskutere frem noe før ting blir vedtatt er veldig viktig, både i politikken IRL og på TW.

Vel, har ein fot i politikken og ser du ;)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Har alltid hatt respekt for deg Kenneth.....har stadig det.

Beklager at jeg ikke direkte svarer på ditt spørsmål, du vil sikkert oppfatte det som et tilbaketog, men er ikke det. Jeg orker bare ikke trekke denne diskusjonen videre, og tror neppe det vil interessere folk. Vi ser på tilbakelagte episoder med ganske forskjellige øyne, du har din opplevelse ( og den er muligens korrekt ) og jeg har min.

Jeg gratulerer MyTh med seiren som vil komme, og det var ikke ironisk ment.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Like å skriva mykje du Kenneth :)

Veit ikkje om det har noko for seg å prøva å forklara, men..

Føle det blir ein masse bortforklaringar her, samt at alt som gjekk skeis var oss i SUP sin feil.. Sånn er det ikkje, det veit du og.

Det jeg har lagt frem er ikke bortforklaringer, men besvarelser på spørsmål og konklusjoner. Jeg har vel aldri klandret SUP i noen større grad enn at dere burde fjernet Last Game kontoen lenge før ting eskalerte så mye. Ikke at det ble nevnt direkte, men leser man litt mellom linjene så går det jo ganske klart frem hvem jeg mener som burde bli stilt ansvarlig for at ting eskalerte. Jeg dyttet ikke over konklusjonen om at det bare var deres feil mtp resultatet, jeg har bare påpekt flere viktige punkt man må ta med før man gjør seg en siste konklusjon rundt hva som egentlig har skjedd, hvorfor ble det ikke gjort noe, and so on.. Om jeg skal være litt på spissen, så nevnte vel du at vi i MyTH hadde mye og lære? Hvor forsvant SUP, er de uskyldige?

Eg var enig i avtalen, ingen tvil om det. Eg prøvde og å legga godviljen til når eit av MyTh sine medlemmer rett etterpå adle seg kloss på mine byar utan å ta kontakt med meg på forhånd. Er i utgangspunktet ei tålmodig sjel ser du.. Prøva å finna løysingar på ting samt gi det ein sjanse...

Sambaulf adlet gråbyer i mitt cluster. Jeg tok kontakt og fikk ordnet opp på en grei måte. Han har også adlet røde byer i clusterene våre, men det er jo OK, for han er jo en alliert, og han har hjulpet meg tidligere. Sånn er hvordan jeg(og vi, som i ledelsen) såg for meg/oss at folk skulle løse eventuelle adling -og claimkonflikter.. Jeg antar du sikter til Bohic i innlegget ditt(?), men nå kan jeg vitterlig huske at dere fikk ordnet opp etter dere oppretta kontakt over PM? At ting ble adlet litt annerledes etter erobringsplanleggeren ble fjernet kan du jo klandre vedkommende som fjerna den.. Vi vet alle hvem det var....

Det som vart dråpen for min del, var skittkastinga som vart her på forumet etter dei første gjekk grå.. Så nei, eg kjeme ikkje til å fullføra V14, ei heller la nokon ha kv på kontoen min.. Er glad for å sleppa å logga inn på TW.

Skuffendes, men det er ditt valg. Vil ikke kalle det direkte drittkasting heller, for de som gikk grå fortjener ikke annet enn kritikk. Du er jo sikkert informert om det selv at før de slettet kontoene, så ble det sendt tog+ støtte mot diverse gråbyer i MyTH clusterene. Om de ville avslutte, hva var så hensikten med å provosere ytterligere for de forlatte stammemedlemmene sine, og skape problem for de i ettertid? Her snakker vi skikkelig voksen oppførsel av enkelte (mer spesifikt Røkken, fam med Rebell selv(?) ).

Viktig å skilla mellom spillpersonen og RL personen bak nicka her..

Ja, er nok sant det. Er tydelig at The Cleaner har lært litt siden V11, for jeg har enda til gode å få drapstrusler på facebook.

Tenke gjennom alle mulige scenario og diskutere frem noe før ting blir vedtatt er veldig viktig, både i politikken IRL og på TW.

Vel, har ein fot i politikken og ser du ;)




Har alltid hatt respekt for deg Kenneth.....har stadig det.

Beklager at jeg ikke direkte svarer på ditt spørsmål, du vil sikkert oppfatte det som et tilbaketog, men er ikke det. Jeg orker bare ikke trekke denne diskusjonen videre, og tror neppe det vil interessere folk. Vi ser på tilbakelagte episoder med ganske forskjellige øyne, du har din opplevelse ( og den er muligens korrekt ) og jeg har min.

Det er vel strengt tatt ikke nødvendig og påpeke noe mer, nei. De forskjellige versjonene er presentert, så får vel folk se selv hvem de mener har rett. Vi kan være uenige om ting uten og komme til en felles enighet. Folk er forskjellige, og man kan ikke leve i den bobblen hvor man tror at alle vil være enige til enhver tid, og gresset på bakken alltid er like grønt. Jeg respekterer deg og dine meninger, Gert, selv om vi er uenige. Som både jeg og du har påpekt, så har de forskjellige synene blitt presentert, og da er det strengt tatt ikke nødvendig med videre diskusjon oss i mellom da vi ikke vil nå noen som helst form for enighet.


“History is written by the victors.”

― Winston Churchill


Jeg gratulerer MyTh med seiren som vil komme, og det var ikke ironisk ment.

Ikke glem SUP, de er også med i mål ;-).
 

DeletedUser

Guest
Rotta: Jeg prøver å være høflig, men en gang i mellom må jeg også skrive rett fra levra ;) Dette har vært en fin verden, men jeg er lei av dramaqueens og kranglefanter. Er du ikke enig i at denne verden i stor grad har vært preget av dette? Heldigvis er disse i stort mindretall, og resten av spillerne er i stor grad voksne og høflige

Det var hyggelig spille med deg også. Trist at du la opp rett etter at vi ble naboer :(

Alt i orden det serru. No hard feelings.

Lykke til med slutten. Take Care.
 

DeletedUser

Guest
Ikke glem SUP, de er også med i mål ;-).

Det er flott.

Vil samtidig takke alle stammemedlemmer for den artige tiden vi hadde sammens.
Personlig synes jeg alt er mye morsommere i begynnelsen. Da er det litt mer intensitet, og mer tuftet på at man hjelper hverandre til og overleve. Den spenningen er til og ta og føle på.

Men no er det sol og sommer snart. Og takk for det.
 

DeletedUser

Guest
Så vidt jeg kan se er det jeg siterte en definisjon, brukt i diagnoser?

Selvfølgelig kan man ikke stille diagnoser over nettet. Men det er interessant hvor bra inntrykket jeg (og andre, vil jeg tro) har fått av TC matcher opp med den definisjonen.

Og nei, jeg kan si hva jeg mener om han som person. Måten man er på nettet er helt klart et aspekt ved personlighetene våre. Det gir kanskje ikke et helhetsinntrykk, men jeg har overhodet ikke et problem med å kategorisere noen som en komplett idiot over nettet - selv om denne personen utenfor nettet er aldri så snill mot hjemløse katter eller whatnot.

Håper du ikke har noe imot hjemløse katter da.
Men du tok meg på kornet der:

Har huset:
4 Hjemløse katter.
3 Hjemløse hunder.
5 Hjemløse mennesker.

Og vurdere sterkt og huse en hjemløs kanin. Men det får tiden vise.

Håper alt er bra eller bedrevder i leiren etter hvert, ikke kjekt og gå rundt med slik bitterhet og vonde tanker hele tiden.
Men god bedring.

TC
 

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Det er flott.

Vil samtidig takke alle stammemedlemmer for den artige tiden vi hadde sammens.
Personlig synes jeg alt er mye morsommere i begynnelsen. Da er det litt mer intensitet, og mer tuftet på at man hjelper hverandre til og overleve. Den spenningen er til og ta og føle på.

Men no er det sol og sommer snart. Og takk for det.

Helt enig, Sommern var best. Da var det motstand som ga motivasjon til og gjøre noe. De "gråbyene" som gjenstår skaper ikke den motivasjonen når det bare er og sende tog...
 

DeletedUser

Guest
Det er vel strengt tatt ikke nødvendig og påpeke noe mer, nei. De forskjellige versjonene er presentert, så får vel folk se selv hvem de mener har rett. Vi kan være uenige om ting uten og komme til en felles enighet. Folk er forskjellige, og man kan ikke leve i den bobblen hvor man tror at alle vil være enige til enhver tid, og gresset på bakken alltid er like grønt. Jeg respekterer deg og dine meninger, Gert, selv om vi er uenige. Som både jeg og du har påpekt, så har de forskjellige synene blitt presentert, og da er det strengt tatt ikke nødvendig med videre diskusjon oss i mellom da vi ikke vil nå noen som helst form for enighet.


“History is written by the victors.”

― Winston Churchill





Ikke glem SUP, de er også med i mål ;-).

And history isn`t always like it seems to be.
There are mostly loosers in the Holy Bible, but they wrote the most wanted book anyway, and make people beleve in something they never ever have seen.
 
Topp