Faktabørs

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Så om fienden forsvinner med en gang de får incs blir det automatisk innadling?

du burde ikke snakke:) fyren var stammeløs :) altså Teemo hadde alt starta innadlinga :p noe Dr.Evil hengte seg på.. så at han forsvant pga press er vel feil :eek:
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ifølge andre som spilte med deg der brukte du samme metoder for veien til toppen. Det er en dumsmart måte (om det er et ord) å skaffe seg høy rank på. Smart, fordi ved første øyekast blir folk imponert over rangen- men folk som er/var der ved hvilke metoder som ble brukt, og det gir ikke akkurat plus i margen. Dog skal du ha skryt for å heist Teemo på måten du har gjort.

Mye her nå som kunne være fristende å kommentere, men nøyer meg med et par:
Jeg skal ikke ha æren for å få Teemo på rett kjøl. Vi er mange som har lagt inn en formidabel innsats for å få stammen slik den er idag.
Både nye og gamle i ledelsen, men også de fleste medlemmene har bidratt til dette.

Jeg har allerede sagt hva jeg tenker om de som ikke sørger for at byer til inaktive spillere blir innadlet. Og jeg pekte på TWStats for å vise til ODD og ODA fra tidligere verdener. Tror forøvrig jeg kommer til å ligge på topp tre i ODA også i v15 i løpet av 14 dager.
Så vi har tid til å krige litt også, i mellom internadlinger og styrevieksomhet. :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg har internadlet selv, det har jeg aldri lagt skjul på. Og at RV bruker "jeg var borte" som unnskyldning ser jeg ikke helt...han dodget jo de første nukene jeg sendte på ham så utifra det jeg skjønte så begynte han, men så gadd han ikke. Og hadde han virkelig reist så hadde han bedt om en lenger iap med meg...jeg hadde forventet at både RV og Pref skulle være greit stacket innen den uken, men tok feil. Men han er ikke den første som bruker "jeg var borte" som unnskyldning...går fint an å skaffe seg kv selvom det skal være unødvendig med 3stk på kontoen...(hvis jeg har forstått det riktig? Org eier + Vifle + Jesuskaren?)

Å si at jeg internadlet Preference sier litt hvor mye du har fått med deg Deadpool. Preference sto imot en stund han, det skal han ha. :)
Men, jeg ser nå at folk begynner å fyre seg litt opp her og jeg orker ikke å lage noen krangel. Så jeg gir meg her. Folk får mene hva de vil, så mener jeg hva jeg vil. Jeg har min side av saken, dere har deres side av saken. Enkelt og greit. :) (yes)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Org eier + Vifle + Jesuskaren?)

Men, jeg ser nå at folk begynner å fyre seg litt opp her og jeg orker ikke å lage noen krangel. Så jeg gir meg her. Folk får mene hva de vil, så mener jeg hva jeg vil. Jeg har min side av saken, dere har deres side av saken. Enkelt og greit. :) (yes)

Nei, ikke Vifle. Han måtte gi seg brått og uventet.
Og ja, enig i det. Alle får mene hva de vil. :p
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
du burde ikke snakke:) fyren var stammeløs :) altså Teemo hadde alt starta innadlinga :p noe Dr.Evil hengte seg på.. så at han forsvant pga press er vel feil :eek:

Jeg har en Pm på min konto hvor Preference selv sier At Reiseverket ikke gjør en dritt i krigen og derfor leaver han, dessuten leavet ha ETTER jeg og Dr. Evil hadde nuket bort mesteparten av troppenen hans, så Innadling? neppe.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det er så patetisk at når dere nå taper krigen så sutrer dere over hvor dårlige vi er. Patetisk, men morsomt også. :)
 

ilolkoko

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Ja, du er litt for god for verdenene på v15, niko. GL HF.


Og Reisverket, håper for all del ikke at du fornekter at du har innadlet deg din vei til topps. Vifle, preference, OleO så vidt jeg vet har vært nøkkelen til din rang. Flere som sier at du hadde vært der uansett, men ærlig talt, det er bare tull. Men for all del, du er ikke den eneste. Mange andre i top 10 som holder på slik. Greit, dere får en fin rang en kort periode, men i lengden kommer dere til å tape. Dere imponerer ingen.

Nei, men gråbyadlingen imponerer sikkert mange :)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Vel, den ser ut til å funke. Reisverket, den innadlingen har irritert mange, lenge, det er den kjepphøye innstillingen til dualen din om at dere ha rank tre som gjør at ihvertfall jeg blir irritert.

Uansett, Teemo har alltid vært best, det lå i kortene når vår viktigste brikke hadde alt for mye off, og lite støtte i en så stor front.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Vel, den ser ut til å funke. Reisverket, den innadlingen har irritert mange, lenge, det er den kjepphøye innstillingen til dualen din om at dere ha rank tre som gjør at ihvertfall jeg blir irritert.

Uansett, Teemo har alltid vært best, det lå i kortene når vår viktigste brikke hadde alt for mye off, og lite støtte i en så stor front.

Hvor og når har noen på vår konto skrytt eller i det hele tatt nevnt noe om vår plassering på rankingen? Den er det jo kun dere som er opptatt av.

Og grattis med 7 nye gråbyer igår, fantastisk bragd!
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Sikter til en skype-chat du åpenbart ikke er med i, kan få noen til å invite deg. Det blir gøy!



Innadlingsverket skrev:
Og grattis med 7 nye gråbyer igår, fantastisk bragd!
Jo, takk! Vi jobber med tredjemann til 100 byer, og vi ser ut til å lykkes!
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Det blir vel det siste dere lykkes med, ettersom dere kommer til å bli knust av Teemo...
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Det er så patetisk at når dere nå taper krigen så sutrer dere over hvor dårlige vi er. Patetisk, men morsomt også. :)

Har aldri sagt dere er dårlige, har bare påpekt at Det at du kaller det innadling at vi adler en spiller som leavet stammen etter han var tom for tropper(OG han fikk, såvidt jeg vet, ikke mye støtte fra dere heller, selv om dere ikke hadde noen som fokuserte stort på dere), er ganske patetisk.

Det at han ikke fikk støtte av deg/teemo var en av grunnene til at han leavet btw.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Har aldri sagt dere er dårlige, har bare påpekt at Det at du kaller det innadling at vi adler en spiller som leavet stammen etter han var tom for tropper(OG han fikk, såvidt jeg vet, ikke mye støtte fra dere heller, selv om dere ikke hadde noen som fokuserte stort på dere), er ganske patetisk.

Det at han ikke fikk støtte av deg/teemo var en av grunnene til at han leavet btw.

Det var nok ikke det KUN var deg han pratet til, men til de fleste som kommenterte.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
kanskje det stemmer :) men han vil jo hvertfall stå igjen på verdenen mens du vil gå under:)
Stian, så lenge jeg og Magnus holder motivasjonen oppe, og gidder, blir vi levende på denne verdenen. I vekst knuser vi alle Teemo spillerene utenom JvS, men det vet kanskje ikke du, fordi du ikke har noe med verdenen å gjøre.
 
Topp