Faktabørs

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Er klar over det Heine, men 20 minutter før er såvidt noe.Kunne godt vært noen timer før.

dakapo sa at h*n mente folk kunne glemme den hvis den kom noen timer før, syntes den burde komme noen timer før og igjen 20min før, kunne ikke skade det
 

DeletedUser

Guest
Faktum er at jeg forsker lc! Alle som fikk dette før meg?

Forskningsoppdrag Varighet Fullførelse Avbrytelse
Lett kavaleri (nivå 1) 0:23:01 i dag klokken 13:45:56 avbryt


- tlms
 

DeletedUser

Guest
pfft, bare dramaqueens som holder nicket sitt hemlig? solbergælva
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
pfft, bare dramaqueens som holder nicket sitt hemlig? solbergælva
Dramaqueen? En dramaqueen er en som tiltrekker seg - eller ofte er sentrum i og utgangspunkt for - drama. En som spiller fakenick gjør jo det rene motsatte.
 

DeletedUser

Guest
Nei. Når du ikke sier nicket ditt får du oppmerksomhet fordi folk lurer på hvor du spiller. Da tenker jeg på selve personen. Ser ingen grunn til at man skal hemlighetstemple kontoen sin, annet enn å ville ha oppmerksomhet.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Nei. Når du ikke sier nicket ditt får du oppmerksomhet fordi folk lurer på hvor du spiller. Da tenker jeg på selve personen. Ser ingen grunn til at man skal hemlighetstemple kontoen sin, annet enn å ville ha oppmerksomhet.

Ku ikke være mer enig.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Nei. Når du ikke sier nicket ditt får du oppmerksomhet fordi folk lurer på hvor du spiller. Da tenker jeg på selve personen. Ser ingen grunn til at man skal hemlighetstemple kontoen sin, annet enn å ville ha oppmerksomhet.
Du får mer oppmerksomhet når du faktisk sier hvor du spiller, siden da ... har oppmerksomheten et bestemt fokus i spillet. At folk velger å bruke såkalte fakenick er vel av kun en grunn, å unngå at kontoen møter større motstand enn nødvendig. Er vel ingen hemmelighet at spillere som er kjent for å være gode har lettere for å bli et tidlig mål av grupperinger av andre spillere. Hvis disse grupperingene ikke vet brukernavnet til målet, ja da er de sannelig fintet ut.
 

DeletedUser

Guest
Uenig. I hvertfall i den delen med at du får større oppmerksomhet om du er åpen med hvor du spiller. Som sagt tenker jeg ikke på kontoen, men på deg som person når jeg sier du det virker så oppmerksomhetsyk når du ikke vil si hvor du spiller.
Btw, smash you og jeeeeright er ikke tatt ut enda, så ser fortsatt ingen grunn til det.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Uenig. I hvertfall i den delen med at du får større oppmerksomhet om du er åpen med hvor du spiller. Som sagt tenker jeg ikke på kontoen, men på deg som person når jeg sier du det virker så oppmerksomhetsyk når du ikke vil si hvor du spiller.
Btw, smash you og jeeeeright er ikke tatt ut enda, så ser fortsatt ingen grunn til det.
I så fall er du ganske trangsynt. Og nå er ikke de to spillerene de jeg vil sette øverst på listen over høyest sannsynlighet for å vinne denne runden. I tillegg så vil jeg poengtere det at jeg ikke har sagt at man vil bli tatt ut/satt tilbake selv om andre vet hvor man spiller - jeg argumenterte for at sannsynligheten er vesentlig større.
 
Topp