Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Jeg har ingen interesse av å utdype meg for deg da jeg opplever deg stort sett hele tiden for å være en patetisk person... hva du opplever som saklig bryr jeg meg fint lite om, og prate med deg, gir meg samme følelsen når jeg ser inn i ett tomt skap, ingenting mao.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ingen interesse av å utdype meg for deg da jeg opplever deg stort sett hele tiden for å være en patetisk person... hva du opplever som saklig bryr jeg meg fint lite om, og prate med deg, gir meg samme følelsen når jeg ser inn i ett tomt skap, ingenting mao.

Da du ikke kommer med konkrete grunner, tolker jeg dette som et håpløst forsøk på å forsvare Lady Ibex sin spillermåte. Om du har snakket til meg, så ville du ikke ha sittet igjen med den følelsen. Er kun to stk jeg har vært kvasse mot, og det har vært mot Ibex og Drawde, men de samtalene har foregått på skype.

Jeg har kun svart på søknader, men har avvist, dessverre, de aller fleste på en meget høffelig måte. Hvor du har fått det for deg at jeg har pratet med deg, vet jeg ikke, men det har seg dessverre slik at det er lov å drømme her i verden, noe jeg er rimelig sikker på at du i dette tilfelle har gjort.

Om jeg har avvist din søknad til Divine, forteller heller noe om deg hvis dette er tilfelle. Om du tar det som å være "patetisk, illojal og manipulerende" ovenfor sin egen stamme, får være totalt opp til deg om du tolker det på den måten.

Til neste gang, om du vil diskutere med meg forventer jeg at påstander blir begrunnet.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Kan bekrefte det 100%. En mer patetisk, manipulerende og ulojal spiller skal du lete lenge etter. Tror ikke du finner noen på det nivået på .no akkurat nå..

Patetisk - ja, manipulerende - delvis, ulojal - nei.

Når jeg startet i IP hadde jeg ett godt inntrykk av Rose. Det sitter jeg ikke igjen med nå. Hun er ikke ulojal, men oppfører seg helt blærete og påtryne idiotisk.
 

DeletedUser

Guest
Patetisk - ja, manipulerende - delvis, ulojal - nei.

Når jeg startet i IP hadde jeg ett godt inntrykk av Rose. Det sitter jeg ikke igjen med nå. Hun er ikke ulojal, men oppfører seg helt blærete og påtryne idiotisk.

Tror du misforstod meg, TrAnxZ! Med ulojal siktet jeg til at Lady aldri klarer å være i en stamme hvor hun ikke har tilstrekkelig makt/rettigheter. Skal du klare å holde Ibex i stammen - må du gi henne hertug-rettighetene, baron-rettighetene minst. Om ikke - tar hun den nå velkjente dolken sin å vrir den langt inn i ryggen din, for så å starte sin egen, mye "bedre" stamme. Dessverre for medlemmene i stammen hennes, for som vi alle vet varer ikke disse stammene hennes lenge...
 

DeletedUser

Guest
Er dette fakta eller mere person angrep? :p
Ville kalt det deres meninger egentlig, men jaja.. Bør ikke si noe selv.. :D
 

DeletedUser

Guest
Utdyp. For jeg har verken vært manipulerende, ulojal eller patetisk mens jeg har spilt her på v9. Spent på hvordan du skal klare å begrunne innlegget ditt på en saklig måte.

Eneste jeg kan peke på er vel at du var med i premaden vår helt frem til verdensstart, da du plutselig bestemte deg for å endre planene, det var litt, spess. Men ser jo nå at det tydeligvis ikke var noe tap.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Eneste jeg kan peke på er vel at du var med i premaden vår helt frem til verdensstart, da du plutselig bestemte deg for å endre planene, det var litt, spess. Men ser jo nå at det tydeligvis ikke var noe tap.

Akkurat som du plutselig endret planene? :p
 

DeletedUser

Guest
Da du ikke kommer med konkrete grunner, tolker jeg dette som et håpløst forsøk på å forsvare Lady Ibex sin spillermåte. Om du har snakket til meg, så ville du ikke ha sittet igjen med den følelsen. Er kun to stk jeg har vært kvasse mot, og det har vært mot Ibex og Drawde, men de samtalene har foregått på skype.

Jeg har kun svart på søknader, men har avvist, dessverre, de aller fleste på en meget høffelig måte. Hvor du har fått det for deg at jeg har pratet med deg, vet jeg ikke, men det har seg dessverre slik at det er lov å drømme her i verden, noe jeg er rimelig sikker på at du i dette tilfelle har gjort.

Om jeg har avvist din søknad til Divine, forteller heller noe om deg hvis dette er tilfelle. Om du tar det som å være "patetisk, illojal og manipulerende" ovenfor sin egen stamme, får være totalt opp til deg om du tolker det på den måten.

Til neste gang, om du vil diskutere med meg forventer jeg at påstander blir begrunnet.

Nå ja mister, ta og kom deg ned fra den høye hesten din da, det passer deg ikke. Jeg har ved flere enn en anledning prata med deg, og du bidrar ikke til å forandre førsteintrykket (som forsåvidt var og er drit dårlig) heller med all den dårlige propaganden du klarer å spy ut hver gang du komenterer på forumet.

Har prata med deg på både skype og IG. Og nei, ville aldri verden søkt meg inn til en stamme hvor du er, bare tanken gjør meg kvalm. Jeg regner nesten med at du kommer til å svare med noe enda mer meningsløst pisspreik. Men at dere i det hele tatt har behov for å snakke ubegrunnet dirt om andre sier mer om dere som person enn den personen dere faktisk prøver å svekke.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ja her var det mye "Fakta" opplysninger :rolleyes: Hvordan kan to motstridende opplysninger begge være fakta? Og hvordan kan en persons oppfattning av en annen person være fakta?.........bare spørg jeg. Bull.... kaller jeg det.
 

DeletedUser

Guest
Nå ja mister, ta og kom deg ned fra den høye hesten din da, det passer deg ikke. Jeg har ved flere enn en anledning prata med deg, og du bidrar ikke til å forandre førsteintrykket (som forsåvidt var og er drit dårlig) heller med all den dårlige propaganden du klarer å spy ut hver gang du komenterer på forumet.

Har prata med deg på både skype og IG. Og nei, ville aldri verden søkt meg inn til en stamme hvor du er, bare tanken gjør meg kvalm. Jeg regner nesten med at du kommer til å svare med noe enda mer meningsløst pisspreik. Men at dere i det hele tatt har behov for å snakke ubegrunnet dirt om andre sier mer om dere som person enn den personen dere faktisk prøver å svekke.

Da er det vel på sin plass at du forteller oss andre hvem du er IG, så vi vet hvem vi har å forholde oss til?
Om du ikke har sendt meg en søknad i det siste, så tviler jeg på at du i det hele tatt har snakket med meg, om du så ikke forteller hvem du er IG.

Du kommer fortsatt med endeløs pisspreik, så jeg lurer virkelig på hva du i det hele tatt prøver å skal oppnå med slikt. Om det er å kaste drit over meg så er det helt greit for meg, men du fremstiller deg ikke akkurat noe særlig bedre med å komme med såpass mye dritt i et innlegg uten å kunne henvise til hvem du er - eller tidligere samtaler. Så at du har klart å skyte deg ganske kraftig i beinet skal du ha all ære for! Jeg ser ikke akkurat på deg som meget seriøst da det tok deg flere timer å svare på innlegget mitt - tok det deg virkelig så lang tid å koke sammen det pisset du svarte meg med lenger oppe? Vel, så flink du er! :)

Afro Fail: Personangrep er hvis du går på person. Jeg gikk på den råttne spillerstilen til Ibex, noe som ikke er personangrep i mine øyne. Så lenge kritikken er basert i spillet, som det min er, så er det fullt lovlig. Jeg stiller meg mer tvilsomt til innlegget til mister Rolf Rofle her. Er lov å skille mellom virkelighet og tw, blir dumt å blande det sammen :)


McBitch: Artig at du tar opp det temaet, for jeg kan huske at jeg sa meget klart ifra til deg at jeg mest sannsynlig ikke kom til å spille, eller at ting kan endre seg i den annen retning at jeg kom til å starte for meg selv eller muligens i en annen stamme. Om du ser på dette som "illojalt" er totalt opp til deg, men hvordan kan dette være "illojalt" når verdenen ikke hadde startet før om 2 uker? Hadde jeg forlatt stammen din nå, så ja - da hadde jeg sett problemet. Men når dette var i planleggingsfasen og det enda gjenstod 2 uker til oppstarten av v9, så har jeg vanskelig for å se på det som illojalt. Det er selvfølgelig individuelt, så om du mener det er illojalt så er det opp til deg, men du trenger ikke bruke tid på å få meg til å se din side, for det kommer aldri til å skje. :) Hva Ibex gjorde kan ikke sammenlignes, om det var det du prøvde å fortelle.
 

Lettnavn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
[QUOTE="Rolf Rofle]Og nei, ville aldri verden søkt meg inn til en stamme hvor du er, bare tanken gjør meg kvalm. [/QUOTE]

Heh, 13 år gammel, men later som om du er eldre? Barnslighetsnivået er ihvertfall på toppen!
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Herregud.....

Kan ikke tenke slik p.g.a et enkeltindivid :rolleyes:?

Lolz, sier jeg bare...


______________________________________


Kleppe-V9
 

DeletedUser

Guest
Fortsatt helt ufordragelig, men det er vel bare den måten du er på. Har egentlig ikke så mye å si, så for min del er denne diskusjonen ferdig, om dette i det hele tatt har vært en diskusjon. Men fortsatt, jeg har aldri sendt deg søknad, det ville jeg fortsatt aldri gjøre. Hvem konto jeg spiller på er da ikke så viktig vel :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Fortsatt helt ufordragelig, men det er vel bare den måten du er på. Har egentlig ikke så mye å si, så for min del er denne diskusjonen ferdig, om dette i det hele tatt har vært en diskusjon. Men fortsatt, jeg har aldri sendt deg søknad, det ville jeg fortsatt aldri gjøre. Hvem konto jeg spiller på er da ikke så viktig vel :rolleyes:

Hehhe, du vil ikke si hvem du er, men slenger dritt om meg at du har snakket med meg, og på det grunnlaget vet du at jeg er et så dårlig menneske som du sitter å påstår? Ta å se på deg selv, du er ikke akkurat noe glansbilde heller, hvertfall ikke etter hva slags inntrykk jeg sitter igjen med her.

Hva med å tørre å vise at du står for det du sier ved å avsløre hvilken konto du spiller på? Eller er spørsmålet det at du ikke tør å vise hvem du er, men du føler deg tryggere bak et random forumnavn?
 
Topp