FaktaBørsen

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Har dere sagt A må dere si B! Ut med det, så vi andre kan ha det litt morro. :grin:

Opphetede diskusjoner ja :) Er bare naturlig det. Du er jo også en som ikke helt snakker rent på i de diskusjonene da :)

Jeg har jo sagt både a og b jeg da :p

men jeg kan ikke se at det er noe mer å snakke om. Diskusjoner er bare helt naturlig, og at noen føler at de ikke er hørt er også bare naturlig. En kan ikke bestandig tilfredsstille samtlige.
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Jeg har jo sagt både a og b jeg da :p

men jeg kan ikke se at det er noe mer å snakke om. Diskusjoner er bare helt naturlig, og at noen føler at de ikke er hørt er også bare naturlig. En kan ikke bestandig tilfredsstille samtlige.

Naturlig at en i ledelsen sier at et medlem er et null?

Naturlig ja:L
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Det kan jo være han ble provosert til det, ikke vet jeg. Men var en veldig lite hyggelig ting å si.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Joda, men så har vi ikke fått en skikkelig uttalelse fra BOL da. Er alltid sånn at den som skriker først og høyest på forumet får "støtten" fra leserene.. Jeg TROR at historien er litt annerledes enn hvordan Diantus presenterer det her..
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
En meget opphetet diskusjon over et meget relevant tema. To spillere som er hverandres nemesis, og da kommer det ene etter det andre fram. Sånt skjer en gang i blant, og er ikke noe å skrike så mye over heller.
 

DeletedUser

Guest
HAH.... jeg er best.... du kan være nest best og så kommer Grim på tredje.
Fact!:awesome:

[spoil]
grimlockmotivational.jpg
[/spoil]
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Poenget mitt var at gullungen ikke har noe prestasjon å skryte av.. alle klarer å adle en utestengt..
Hehehe.. etter denne uttalelsen finner jeg en kommentar på Sist mottatte rykte: "vit hva du snakker om først." ..ooooo..wow... hva skal jeg si?????? :LOL:
Jeg vet hva jeg snakker om, er det samme som å innadle. Dvs angripe en spiller som ikke yter motstand. Har litt problemer med å svelge at det skal være en prestasjon..
 

DeletedUser

Guest
Er ganske deilig å få bekreftet fakta som jeg har kommet med så ekstremt mange ganger med.

Fiendene våre er faktisk... dårligere rustet enn selv jeg hadde trodd :rolleyes:
 
Topp