FaktaBørsen

balle klorin

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Like greit å ikke skrive noenting på forumet,her skal man tråkkes ned i søla for enhver pris.
Offentlig forum over og ut.
 

DeletedUser

Guest
Like greit å ikke skrive noenting på forumet,her skal man tråkkes ned i søla for enhver pris.
Offentlig forum over og ut.

Tja, du har vel fortjent litt ros for å ha tettet igjen BOL sine clustre. Viktig oppgave det. Og alle de spillerne som har sluttet hadde fått grå byer om du + andre ikke hadde adlet de. Flott jobbet :)
Og du mangler bare RNG, så har du vært innom de mest profilerte stammene på V1 :)

Gratulerer!
 

DeletedUser

Guest
Hvis du først skal skryte så får du være klar til å forsvare bragden din :razz:

Det at du har mistet så mange byer forklarer jo også litt hvorfor du har adlet så mange byer - mynter er no' herk, eh?
 

DeletedUser

Guest
Like greit å ikke skrive noenting på forumet,her skal man tråkkes ned i søla for enhver pris.
Offentlig forum over og ut.

Velkommen til min verden. Gjør som jeg, bit tilbake :p
Rykter sier jeg har sluttet, fakta er at jeg bare rydder på kontoen og samler alle byer i et tettere kluster enn før. Bare for å være vrien. (happy)
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Litt credz skal fyren ha da! :p

9x Dagens stormakt
Du har erobret flest landsbyer i denne verdenen den 13.07.2012(81 landsbyer)!


Rett nok berre grått, men klarer du 81 landsbyer på ein dag, så er det credz enten det er grått, rødt eller mosegrønt, saken er uansett at da har han ein raske adlingsfinger, og det der er faktisk godt gjort! ^^
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Trond/Kevinka har vel også klart oppe i 70 byer også om jeg ikke husker feil? :p

Vi selv har tatt 53 BOL-byer på en dag.
7x Dagens stormakt
Du har erobret flest landsbyer i denne verdenen den 02.06.2012(53 landsbyer)!
 

DeletedUser

Guest
Trond/Kevinka har vel også klart oppe i 70 byer også om jeg ikke husker feil? :p

Vi selv har tatt 53 BOL-byer på en dag.
7x Dagens stormakt
Du har erobret flest landsbyer i denne verdenen den 02.06.2012(53 landsbyer)!

Lisensert gråbyhore!

1x Dagens stormakt
Du har erobret flest gråbyer i denne verdenen den 02.03.2011(76 landsbyer)!


Hmf.. BK slo mæ med 5 bya.. Me no liek!
 

DeletedUser

Guest
Fakta at det er ingen som svarer på slikt lenger.

Tar det som en stor seier! :awesome:

Mer fakta er at RNG adler mye igjen! Woho! Flott at de får opp selvtilliten igjen. Gleder meg virkelig til å knuse den igjen :cool:
 
Topp