FaktaBørsen

DeletedUser

Guest
Ahhh , you so funny! Du gjorde kvelden min litt mindre Scar (clapping)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Så lenge jeg trumfer dere i JPTG når som helst spiller det absolutt ingen rolle, min venn ;)

Dette må være det værste jeg har hørt, du har det i kjeften, men kan du ikke begynne å bevise det i stedet for å komme med unnskyldninger og at du ikke prøver å gjøre motstand? Du sier mye, men er ikke imponert. Du er veldig eplekjekk, på tide å komme ut av skallet kanskje?
 

DeletedUser

Guest
Dette må være det værste jeg har hørt, du har det i kjeften, men kan du ikke begynne å bevise det i stedet for å komme med unnskyldninger og at du ikke prøver å gjøre motstand? Du sier mye, men er ikke imponert. Du er veldig eplekjekk, på tide å komme ut av skallet kanskje?

Tror ikke du er riktig person til å belære folk om å bevise ting de påstår, være eplekjekk og å komme ut av skallet. Du har kommet med en del påstander om hvor mye bedre du er enn andre spillere på forumet her, men har ikke engang fortalt hvem du er ingame engang. Kanskje du skal begynne å tenke på å komme ut av skallet før du ber andre om det?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
fakta er at både scar og MD vet det. Nå kan du begynne å søke (wasntme)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dette må være det værste jeg har hørt, du har det i kjeften, men kan du ikke begynne å bevise det i stedet for å komme med unnskyldninger og at du ikke prøver å gjøre motstand? Du sier mye, men er ikke imponert. Du er veldig eplekjekk, på tide å komme ut av skallet kanskje?

Om dette er det værste du har hørt kan du ikke ha vært på v1 lenge :) Du har jo ikke klart å bevise noe selv, ei heller har du kommet med en kommentar her på forumet hvor du nesten hyller deg selv som en bedre spiller, så jeg tror nok ikke at du er den riktige personen til å be meg om noen som helst ting :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Dere i Wic har muligheten til å angripe, men dere gjør det ikke. Det beviser vel mer en nok (rofl) Og når det gjelder deg scar så er det unødvendig og komme med masse tull og fanteri for å gjøre folk irriterte, slik at du får din daglige dose med diskusjon(giggle)
 

DeletedUser

Guest
Dere i Wic har muligheten til å angripe, men dere gjør det ikke. Det beviser vel mer en nok (rofl) Og når det gjelder deg scar så er det unødvendig og komme med masse tull og fanteri for å gjøre folk irriterte, slik at du får din daglige dose med diskusjon(giggle)

Bruke opp masse nukes på en spiller som for det meste ligger langt inne i safe? Nei, vi smører oss heller med tålmodighet mens fronten faller tilbake mot deg og tar deg da istedet :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dere i Wic har muligheten til å angripe, men dere gjør det ikke. Det beviser vel mer en nok (rofl) Og når det gjelder deg scar så er det unødvendig og komme med masse tull og fanteri for å gjøre folk irriterte, slik at du får din daglige dose med diskusjon(giggle)

Angriper ikke vi? :p Aah, det forklarer jo ikke akkurat hvorfor Xandor har så mye ODD og at C22 samt hkh123 øker i ODD så å si hver eneste dag :) Om du sikter til angrep mot deg så må du forstå at ingen gidder å sløse nukes på en som ligger i safe og ikke utgjør noen trussel overhodet. Ta å sjekk faktum før du strør rundt deg med skvip.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
wow har du ikke sett fronten min scar :p mente altså at dere vet hvem jeg er å angriper ikke, noe som var stikk motsatt av intensjonene deres når dere spurte om hvem jeg var :D
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
kom deg i front så skal vi nok få donert noen nukes din vei også, vi har plenty av dem ;P
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
wow har du ikke sett fronten min scar :p mente altså at dere vet hvem jeg er å angriper ikke, noe som var stikk motsatt av intensjonene deres når dere spurte om hvem jeg var :D

Ta litt intinativ å kom deg til fronten da, tøffen :) Å sitte i safe å sutre over andres manglende engasjement er ikke pent!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Front byer er front byer, men du kan jo begynne å diskutere ting med wic folka, evt vennene dine, hvis du har noen selvsagt.
 

DeletedUser

Guest
Front byer er front byer, men du kan jo begynne å diskutere ting med wic folka, evt vennene dine, hvis du har noen selvsagt.

Blir fortsatt feil å si at du har en "front". Du har en liten "outpost", en liten gruppe byer som sikkert er stacket til randen. Om de ikke er det, er det ikke vanskelig å få det til.

Hvis du kaller det et front, har alle som har minst 1 by ved "fronten" en "front". Ser du at det blir litt feil da? :) Hvis du har 1.000 byer og 1 av de er ved fronten, er du ikke akkurat i fare...
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Blir fortsatt feil å si at du har en "front". Du har en liten "outpost", en liten gruppe byer som sikkert er stacket til randen. Om de ikke er det, er det ikke vanskelig å få det til.

Hvis du kaller det et front, har alle som har minst 1 by ved "fronten" en "front". Ser du at det blir litt feil da? :) Hvis du har 1.000 byer og 1 av de er ved fronten, er du ikke akkurat i fare...

Exactly når har han sagt at han hadde en front? Har kun lest at han har byer i front jeg? :hmm: Det er vell ikke det samme... eller?
 
Topp