Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er att det er tapelig att stamme 2 og 3 kriger mot hverandre mens stamme 1 far ligge i ro og bare bli feitere ser ut som folk ikke vil vinne serveren de har brukt sa mye penger pa konto att de heller safer for og vere med pa slutten istedet for og vinne serveren.he he he
 

DeletedUser

Guest
Fakta er vel at merging er like poppis som Justin bieber!?
Moro det...not! Men dette er vel en uheldig bieffekt av de noe lamme innstillingene på V13!:rolleyes:
 

deadmau5

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Fakta er att det er tapelig att stamme 2 og 3 kriger mot hverandre mens stamme 1 far ligge i ro og bare bli feitere ser ut som folk ikke vil vinne serveren de har brukt sa mye penger pa konto att de heller safer for og vere med pa slutten istedet for og vinne serveren.he he he

Nå er det slik at NUKE nettopp merget, da. Må få på plass strukturen og slik, gjøre oss klar, før vi begynner å angripe SMACK mer.
 

DeletedUser

Guest
Fakta at du bare kan slutte å speide meg, begynner å bli lei.

Annen fakta er at jeg gleder meg til moralen blir borte ;)


Fakta er om man ikke tåler 2 speidinger fra en liten noob som meg, da er det ikke jeg som er problemet!? :hmm:
Så vi små spillere er bare i veien da eller?
Bare si ifra om jeg skal slutte, så er det en stor mulighet for at jeg gjør det!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fakta er om man ikke tåler 2 speidinger fra en liten noob som meg, da er det ikke jeg som er problemet!? :hmm:
Så vi små spillere er bare i veien da eller?
Bare si ifra om jeg skal slutte, så er det en stor mulighet for at jeg gjør det!

Ja, små spillere er bare i veien med moral. Gjerne slutt for min del ;)
 

DeletedUser

Guest
Fakta at det ikke var noe spesielt tap for nuke.

Utenom at det var NUKEs største spiller, så kan det vell ikke ha vært et stort tap? Oh, wait...

Fremdeles feigt av vorin3 å flykte på den måten, etter angrep av både SMACK og B-B. Når ble det vanlig å ta inn flyktninger?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
fakta er at dem tar han inn vorin3 selv om folk i smack også kjører mot han da dem har klaget lenge på denne personen for å ikke gjøre noe stort :hmm:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Utenom at det var NUKEs største spiller, så kan det vell ikke ha vært et stort tap? Oh, wait...

Fremdeles feigt av vorin3 å flykte på den måten, etter angrep av både SMACK og B-B. Når ble det vanlig å ta inn flyktninger?

Synes du hinter til at det er poeng som er så viktig. Dessverre er ikke vorin3 noe nevneverdig tap for NUKE i det hele tatt, hva gjelder poeng og skills. SMACK har innsett at de trenger folk, og rekrutterer for harde livet. Can´t blame them, noen må jo redde rævva dems.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Synes du hinter til at det er poeng som er så viktig. Dessverre er ikke vorin3 noe nevneverdig tap for NUKE i det hele tatt, hva gjelder poeng og skills. SMACK har innsett at de trenger folk, og rekrutterer for harde livet. Can´t blame them, noen må jo redde rævva dems.

Om du mener at vi måtte rekruttere vorin for å redde vår ræv så tror jeg du er dårlig oppdatert på Vorin's problemer med oss & hans troppeantall. For, vi kunne tatt han lett med hans store internadling, mange byer, få tropper etc. og vår aksjon mot spiller. Men som sagt, vi har andre grunner for å ta inn spiller.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Fakta er at jeg ikke er å finne på v13 lenger :) Takk for meg, selvom jeg ikke gjorde en pøkk der... Det var morsomt så lenge det varte! Lykke til videre :)
 
Topp