Faktabørsen

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Men at privatpersoner forteller på Skype er greit? Har fått 2 forklaringer - Relativt like begge to uten å engang spørre om det.
 

nerd 1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Hva har han gjort da?

Vi er nysgjerrige vi som ikke spiller, hva kan han ha gjort galt som fortjener en slik behandling?

Helt ærlig så skjønner jeg ikke hva du har her å gjøre med slike uttalelser... Ledelsen tok en avgjørelse om at stammen skulle bestemme om Dora skulle bli kicket. De i stammen som har stemt vet hva som har foregått med tanke på Dora og hans handlinger.

Måten ledelsen tok tak i dette på synes jeg har vært bra. De tok ingen valg for oss, men lot oss være med å bestemme. Avstemningen ble gjort på en god måte med lite unødvendigheter, og mye og godt presentert fakta, fra både deres og andre medlemmers synspunkt.

Når det kommer til fakta på bordet kommer jeg ikke til å bringe dette til deg fordi jeg ikke ser noen grunn i det. Ledelsen fant episoder/grunner til kick, presenterte det til oss (med mulighet til kommentarer fra oss), og det var deres og vanlige medlemmers jobb å finne ut av om disse episodene/grunnene var valide for kick.

Angående adlingen har jeg ikke annet å si enn at jeg ikke ser problemet ditt.

-Nerd
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hva har han gjort da?

Vi er nysgjerrige vi som ikke spiller, hva kan han ha gjort galt som fortjener en slik behandling?

Nysjerrig får du bare være, ingen av de i ODA har noen som helst plikt til å informere folk utenfor stammen. Har tittet litt gjennom de sidene her på faktabørsen, og kan ikke annet enn og flire. Siden det alt er offentlig, så vil jeg bare skyte inn at jeg støtter opp om avgjørelsen. Ønsker også og stille spørsmålstegn til hvorfor en ikke-spillende person sitter her og forsvarer de to kontoene som, ut fra mine egne erfaringer, har vært de mest ustabile gjennom end-gamen på V18.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Har vært med og stemt jeg også, så bekrefter at dette har vært en demokratisk avgjørelse.
Altså ikke noe ledelsen har bestemt.
Jeg var uenig i at han burde kickes, men større deler av stammen mente det måtte gjøres.
Derfor støtter jeg avgjørelsen og synes på ingen måter at ledelsen har gjort noe galt.
 

DeletedUser

Guest
Nysjerrig får du bare være, ingen av de i ODA har noen som helst plikt til å informere folk utenfor stammen. Har tittet litt gjennom de sidene her på faktabørsen, og kan ikke annet enn og flire. Siden det alt er offentlig, så vil jeg bare skyte inn at jeg støtter opp om avgjørelsen. Ønsker også og stille spørsmålstegn til hvorfor en ikke-spillende person sitter her og forsvarer de to kontoene som, ut fra mine egne erfaringer, har vært de mest ustabile gjennom end-gamen på V18.

Stabil i krigens hete, og som stammespllere.
Men kanskje ikke helt FAAN av dere. Og det må det jo være lov å ha en mening om.
Dere er jo ikke akkurat mine favoritter heller. Så vi kan jo konkludere med at de er stabilt uenig med dere.
 

DeletedUser

Guest
Har vært med og stemt jeg også, så bekrefter at dette har vært en demokratisk avgjørelse.
Altså ikke noe ledelsen har bestemt.
Jeg var uenig i at han burde kickes, men større deler av stammen mente det måtte gjøres.
Derfor støtter jeg avgjørelsen og synes på ingen måter at ledelsen har gjort noe galt.

Støtter din stemme. Men ikke avgjørelsen, den er personlig begrunnet etter det siste jeg har fått med meg. Påskuddet er at stammen støtter den, og så lenge det er så få som har skikkelig innsikt, så kan vi bare ta deres ord for at det stemmer.

Jeg ser ingen som helst gode grunner, han har ikke gjort noe annet enn og stille kritiske spørsmål som er vanskelig og svare på. Være seg selv, uenig og spille for stammens beste.
At enkelte tar til seg dette som at han er kranglete, eller har gått på person, er deres egen skyld at de ser det sånn. Og er heller et bevis på at de er sårbare og tar ting til seg.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
feil ,og feil igjen. det var stammens forslag til ledelsen å kvitte seg med han. ledelsen ville bare ikke ta den avgjørelsen alene, derfor stemte stammen han ut. så for stammens beste, så måtte ledelsen følge dette og kaste han ut. og om det er noen som er sårbare og tar ting til seg, så må det jo være denne personen som blir så kranglete for bagateller. så dine ord faller på sin egen urimelighet, det er denne spilleren du beskriver, ikke stammen ^^
 

DeletedUser

Guest
feil ,og feil igjen. det var stammens forslag til ledelsen å kvitte seg med han. ledelsen ville bare ikke ta den avgjørelsen alene, derfor stemte stammen han ut. så for stammens beste, så måtte ledelsen følge dette og kaste han ut. og om det er noen som er sårbare og tar ting til seg, så må det jo være denne personen som blir så kranglete for bagateller. så dine ord faller på sin egen urimelighet, det er denne spilleren du beskriver, ikke stammen ^^

Feil feil og feil igjen. Det dere gjør er peronangrep og det beviser bare at det er 5-6 spillere som skal bestemme. Jeg har kun sett 5-6 spillere her som forsøker og bagatelisere sine egne betrakninger. Stå opp som bedrevitere, og tror det de gjør er til stammens beste.
Mine ORD er rimelige de.
Kaller en spade for en spade jeg. Og det er det dere ikke liker.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Stabil i krigens hete, og som stammespllere.
Men kanskje ikke helt FAAN av dere. Og det må det jo være lov å ha en mening om.
Dere er jo ikke akkurat mine favoritter heller. Så vi kan jo konkludere med at de er stabilt uenig med dere.

Stabile som stammespillere?? Nå uttaler du deg om noe du ikke bør. Begge har de leavet stammen i protest, fordi det ikke var enighet i avgjorte bestemmelser. Det kaller jeg ustabil som stammespillere. Burde ikke tatt de inn, da de forlot stammen.. men dessverre, så er det ikke bare noen få som bestemmer i denne stammen, uansett hva du måtte tro...
 

DeletedUser

Guest
Stabile som stammespillere?? Nå uttaler du deg om noe du ikke bør. Begge har de leavet stammen i protest, fordi det ikke var enighet i avgjorte bestemmelser. Det kaller jeg ustabil som stammespillere. Burde ikke tatt de inn, da de forlot stammen.. men dessverre, så er det ikke bare noen få som bestemmer i denne stammen, uansett hva du måtte tro...

jeg tror ikke jeg vet. Og jeg støtter at de er uenige i stammeledelsens disposisjoner til tider. stammeledelsen er selvrettferdig og selvrådendeOg trer ned over øra på enkelte spillere rettningslinjer som ikke er rettferdige.

For meg synes det mer ut som missunnelse og sjalusi, enn en disiplinert stamme ledelse. Og dersom det nå viser seg og være stammens hele og fulle sannhet. Men jeg er nok sikker på at dette er mindretallet i stammen som står bak. De andre, de følger ikke en gang med. Og hadde de gjort det, ville de vært enig i mine refleksjoner.

Så det er fullt forståelig at de viser forakt i sin uenighet til enkelte i stammeledelsen. Det er helt normalt, og er ikke et bevis for ustabilitet. Tvert imot er det et bevis for at de er stabile og kjenner spillets finesser bedre en selvrettferdige og arrogante Ledere.

Må ikke tro jeg ikke har fulgt med, selv om jeg har vært offline en stund. Skype og Facebook er der det også. Samme som dette forumet.
Og dette er et proppagandaforum, og jeg kjøper ikke alt dere sier.
Vi kan no om ikke annet være enige om at vi er uenige om at dette er og blir gode stammespillere.
Mer enn noe annet du kan forestille deg baklengs i ravfylla.
 

DeletedUser

Guest
Vi ønsker ikke å henge ut Dora på offentlig forum.

Hvorfor kicke han da?
Er ikke det uthenging og diskreditering av han som spiller?

Fyren er knallbra han, spiller som en GUD, og er en super fyr i seg selv, om dere gidder å lære han å kjenne. Selv om han ikke er enig i alt. Dere må jo se forbi de enkelte uenigheter noen ganger også, og se på hva som er best for alle. Jeg tror ikke der egjør det, for meg virker alt personlig.
Nå skal det sies at jeg vet mer enn jeg gir utrykk for her, fordi jeg har fått beskjed om og holde det tett til brystet.

Derfor uttaler jeg meg også med skråsikkerhet om at dere må ta dere sammen, og tenk fremover. Slutt og syte fordi noen er andeledes enn dere.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Du er ikke med i stammen en gang, så skjønner ikke hvorfor du skal kritisere en avgjørelse hele stammen var med på. Helt greit at du er uenig (det var det flere i stammen som var også), men det store flertallet stemte for å la ham gå. Derfor ble det også resultatet.
 

DeletedUser

Guest
Du er ikke med i stammen en gang, så skjønner ikke hvorfor du skal kritisere en avgjørelse hele stammen var med på. Helt greit at du er uenig (det var det flere i stammen som var også), men det store flertallet stemte for å la ham gå. Derfor ble det også resultatet.

Ehh,jeg m/fl ble blokka fra denne såkalte avstemninga,så flertall/hele stammen er regelrett ren løgn....

trodde bedre om deg Trygve,men ser nå at Chris var den på accen jeg kommuniserte med før...
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Du og Dora ble blocka, som de eneste, og din stemme ble regnet som et "nei". Så flertallet er ikke løgn.
 
Sist redigert:

mcclane654

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Ehh,jeg m/fl ble blokka fra denne såkalte avstemninga,så flertall/hele stammen er regelrett ren løgn....

trodde bedre om deg Trygve,men ser nå at Chris var den på accen jeg kommuniserte med før...

Du ble blokkert for uansett resultat hadde du laget oppstyr over at dette ble diskutert. noe som jeg forklarte i meldingen som ble sendt ut til hele stammen. alle andre har fått gi sin stemme. og vi tok med din stemme som en nei. du har fått melding ig med bevis. dette har vi valgt og ikke legge ut på offentlig forum fordi det ikke har relevanse her. om whoop ønsker at vi skal legge ut resultatet her. slik at alle får se at dette faktisk var en avgjørelse vi tok som en stamme, så gjør vi det. men han har fått tilsent resultatet, så tror ikke det blir nødvendig.
 

DeletedUser

Guest
Du ble blokkert for uansett resultat hadde du laget oppstyr over at dette ble diskutert. noe som jeg forklarte i meldingen som ble sendt ut til hele stammen. alle andre har fått gi sin stemme. og vi tok med din stemme som en nei. du har fått melding ig med bevis. dette har vi valgt og ikke legge ut på offentlig forum fordi det ikke har relevanse her. om whoop ønsker at vi skal legge ut resultatet her. slik at alle får se at dette faktisk var en avgjørelse vi tok som en stamme, så gjør vi det. men han har fått tilsent resultatet, så tror ikke det blir nødvendig.
Ny dual på accen ?

Beklager at jeg ikke har oversikt over siste dagers PMer IG,da jeg der er offline selv...
 
Topp