Faktabørsen

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det er ikke det som er saken. Det jeg reagerer på er at hun kaller meg inaktiv, og påstår at stammen hadde klart seg bedre uten, enn med meg. Hun skal få lov til å si det, selvsagt, men jeg må få reagere på frekkheten.
Bro, frem til du plutselig adlet 3 byer av ZuperAnaconda vokste du megatreigt. Det er ikke veldig rart folk tror du er inaktiv.


EDIT:

Maurice-Moss-Eating-Popcorn-The-IT-Crowd.gif
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
- Du har forklart at du hadde lite tropper, og du kan ikke skylde på fokus på bygninger med de 3.000 poengene du hadde, altså har du vært innaktiv hele veien.
- Det er ikke en frekk kommentar å si at du er innaktiv når jeg begrunner den på den måten jeg gjør. Det er vel ingen som er i tvil om at du har vært relativt innaktiv her på v24.
- Om du ikke hadde vært i stammen hadde stammen nå hatt 1 full def. by som kunne vært sendt til fronten som støtte, de aktive spillerne i stammen kunne hatt flere byer å adle og aktive spillere vil også få mer ut av byene enn innaktive, så ja, jeg vil påstå at stammen hadde klart seg bedre uten deg enn med deg.
- Angrep medfører at støtte bør sendes, noe jeg også har kommentert gjennom at støtte burde bli sendt mens nattbonus eksisterte.
- At folk i stammen min er uenige med meg får så være, men det betyr ikke at de har korrekt.
- Å være ærlig, og å gjøre en innsats for at stammen skal gjøre det best mulig ser jeg på som en positiv egenskap, selv om harde fakta må
legges på bordet.


Med mur på 20 hos motstander, og ettersom motstanderen var en hel stamme, så hadde de såppas mye off at jeg ikke klarte å ta ut alt med mitt eget. I tillegg hadde jeg mistet alt noen få dager før, så det er ikke rart at jeg ikke hadde nok tropper.
Jeg fikk også denne meldingen av en i deres stammeledelse som svar på hvorfor jeg "fikk ta byen":
Fordi hun rett og slett ikke tar til takke med en dårlig deal fra min side altså får hat fra dere og henne ^^ for å prøve å finne en løsning. Har dog funnet ut at hun har kirke niv 3 og kan adle 4k byer under dere og ikke anaconda sin. Fordi hun vil det skal være "rettferdig" helt bak mål den spilleren. Skal bare ta og ta. Claimen er deres :)


-Du skriver at jeg hadde lite tropper. Har du i det hele tatt fulgt med i diskusjonen? Jeg har skrevet gang på gang at jeg mistet alle troppene fire ganger. Det er klart jeg hadde lite tropper :p

-Du fortsetter å mase om støtte. Jeg hadde ikke mulighet til å få støtte før jeg kom inn i en stamme. Ingen å få støtte fra, ikkesant?
 
Sist redigert av en moderator:

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Bro, frem til du plutselig adlet 3 byer av ZuperAnaconda vokste du megatreigt. Det er ikke veldig rart folk tror du er inaktiv.

Er det ikke derfor jeg har prøvd å forklare gang på gang hvorfor jeg ble holdt tilbake? :p Jeg forstår godt at det har sett stille ut der, men det er en god grunn til det.
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Med mur på 20 hos motstander, og ettersom motstanderen var en hel stamme, så hadde de såppas mye off at jeg ikke klarte å ta ut alt med mitt eget.

I følge simulatoren så har ikke muren så mye å si når du møter offensive tropper. Jeg ser på hans ranking i beseirede motspillere er lav, altså tok ikke han så mange tropper fra deg, du angrep altså med lite.

I tillegg hadde jeg mistet alt noen få dager før, så det er ikke rart at jeg ikke hadde nok tropper.

Her sier du selv at du har lite tropper :)

Angående din adelsavstand, så fikk jeg denne meldingen av en i deres stammeledelse:

Dette høres ut som Stian, og han har jeg mine meninger om, ikke sjekket regelverket her på forum, så foretrekker å ikke dra det videre. Skal sies at jeg informerte deg om at jeg rakk frem med adels så ikke skyld på det.

-Du skriver at jeg hadde lite tropper. Har du i det hele tatt fulgt med i diskusjonen? Jeg har skrevet gang på gang at jeg mistet alle troppene fire ganger. Det er klart jeg hadde lite tropper :p

Mistet du alle troppene dine 4 ganger virker det ut som du er/var relativt innaktiv spør du meg. Om du alltid mistet de i angrep gjorde du noen taktiske bommerter vil jeg påstå.

-Du fortsetter å mase om støtte. Jeg hadde ikke mulighet til å få støtte før jeg kom inn i en stamme. Ingen å få støtte fra, ikkesant?

Virker ikke ut som du har forstått at dette er et klanspill der det er viktig å finne noen å spille med, ikke skyld på det at du ikke har funnet noen å spille med på at du gjør det dårlig. Dette burde du skaffet deg fra starten av
 
Sist redigert:

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Themis leser du ka Polarbear skriver i d hele tatt? Eller leser du bare d som passer dæ innimellom?

Men her trengs d mere popkorn ass.

*Grabs loads off popcorn*
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er flott at du har dine meninger om meg Themis :eek: men alt i alt så fikk du bedre ekspansjon av å ikke ta de byene ^_^ om du vil ta diskusjonen på forumet vårt videre offentlig får du lovt til det, men denne gangen vil jeg dog ikke holde tilbake om du vil gå i de banene ;) ser helst at diskusjonen vår ikke gjennopptaes. Det blir ikke trivelig for din eller stammens del. Så hold meg utenfor deres latterlige krangel som har vart alt for lenge. Synes dere begge skal slå en strek over det og stoppe med den konstante trashtalkinga frem og tilbake:)

-S
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Jeg leser at polarbear prøver å dekke over at han er elendig og lite aktiv. Hvis dere tar tiden til å sjekke ZuperAnaconda sin rank i beseirede motstandere i forsvar så ligger han ikke på mer enn 34.000, og før han mista byene var det ikke høyere enn 9.000 mener jeg å huske, så han kan ikke akkurat ha drept så mange tropper. Fått 20.000 selv og da var det ikke mange tropper jeg fikk imot meg.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
I følge simulatoren så har ikke muren så mye å si når du møter offensive tropper. Jeg ser på hans ranking i beseirede motspillere er lav, altså tok ikke han så mange tropper fra deg, du angrep altså med lite.



Her sier du selv at du har lite tropper :)
For det første er det ikke èn motstander det er snakk om. Det er en tidligere stamme og 1-2 spillere utenfor. Og ja, jeg skrev selv at jeg hadde lite tropper der. Det er ikke så rart når jeg mister troppene. Da er det vanskelig å ha fulle nukes.



Mistet du alle troppene dine 4 ganger virker det ut som du er/var relativt innaktiv spør du meg. Om du alltid mistet de i angrep gjorde du noen taktiske bommerter vil jeg påstå.

At du drar den konklusjonen gjør det tydelig at du er fersk. Den ene gangen våknet jeg ikke av appen, og ble angrepet rett etter nattbonusen. Min feil, men de andre tre gangene hadde jeg ikke noe valg, og hadde blitt adlet hadde det ikke vært for at jeg forsvarte meg med det jeg hadde av off eller def.



Virker ikke ut som du har forstått at dette er et klanspill der det er viktig å finne noen å spille med, ikke skyld på det at du ikke har funnet noen å spille med på at du gjør det dårlig. Dette burde du skaffet deg fra starten av

Å søke inn i en stamme når man er under konstant angrep er å være flyktning. Jeg er ikke feig. Om du er det er det ditt probem!
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Jeg leser at polarbear prøver å dekke over at han er elendig og lite aktiv. Hvis dere tar tiden til å sjekke ZuperAnaconda sin rank i beseirede motstandere i forsvar så ligger han ikke på mer enn 34.000, og før han mista byene var det ikke høyere enn 9.000 mener jeg å huske, så han kan ikke akkurat ha drept så mange tropper. Fått 20.000 selv og da var det ikke mange tropper jeg fikk imot meg.

Beklager søta, men vegard sin Tw record e bedere enn de fleste her og han er en veteraner så å si at han er elendig er little bit too much

Men hvis du ikke trives der så kom over te oss. Vi har alt man kan ønske sæ i tw.
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Det er flott at du har dine meninger om meg Themis :eek: men alt i alt så fikk du bedre ekspansjon av å ikke ta de byene ^_^ om du vil ta diskusjonen på forumet vårt videre offentlig får du lovt til det, men denne gangen vil jeg dog ikke holde tilbake om du vil gå i de banene ;) ser helst at diskusjonen vår ikke gjennopptaes. Det blir ikke trivelig for din eller stammens del. Så hold meg utenfor deres latterlige krangel som har vart alt for lenge. Synes dere begge skal slå en strek over det og stoppe med den konstante trashtalkinga frem og tilbake:)

-S

Du på 28.500 poeng har nok veldig god peil på hva som er best for meg ja, det kom jo helt klart frem i de innleggene der du prøvde å hakke ned på meg på forumet vårt.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Fakta er at æ vil erstatte kriss med themis

"[00:00:21] Marius: 1st
[00:00:23] Moa: 1st
[00:01:04] Kristoffer Gundersen: 2st
[00:02:12] Kong Odd: kriss har misforstått
[00:02:14] Kong Odd: 1st"

skuffende
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Beklager søta, men vegard sin Tw record e bedere enn de fleste her og han er en veteraner så å si at han er elendig er little bit too much

Men hvis du ikke trives der så kom over te oss. Vi har alt man kan ønske sæ i tw.

Han kan godt ha gjort det bra andre steder, men her på denne serveren gjør han det helt elendig :)
 

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Jeg leser at polarbear prøver å dekke over at han er elendig og lite aktiv. Hvis dere tar tiden til å sjekke ZuperAnaconda sin rank i beseirede motstandere i forsvar så ligger han ikke på mer enn 34.000, og før han mista byene var det ikke høyere enn 9.000 mener jeg å huske, så han kan ikke akkurat ha drept så mange tropper. Fått 20.000 selv og da var det ikke mange tropper jeg fikk imot meg.

hahaha, du har jo ingen forståelse av spillet nesten jo :LOL:
Den elendige her må nok være den som starter m å adle gråbyer, for å så kalle andre elendige ;p
 

DeletedUser

Guest
Vi i Gråbyadlernes Landsforbund (GaL) støtter deg, Themis! Stå på fellow gråbyadler.

Som et lite sidesprang, så er det interessant å se hvordan gnisningene mellom spillere i Destiny og Origin begynner å komme frem i lyset og øke. Som forventet når det er trangt om plassen.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp