Farvell

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Farvell verden 2

Hei!

Da legger jeg inn årene på v2 for godt. Må folk lykkes. Jeg setter thebigbang kontoen på slett.

Hvorfor? Jo, denne tidstyven tar nokk tid, og jeg føler at jeg ikke har motivasjon til å fortsette mer. Lykke til videre til alle, særlig dere som var i APC. Må dere gjøre det jeg ikke gjorde. APC går ned i graven med meg. Klarte ikke å trykke på slett knappen, men finn noen til å gjøre det for meg.

Edit: Det blir en eier på TBB alikavel :F

Lykke til videre,
Thebigbang/TrAnxZ
 
Sist redigert:

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Gjesp!:O

Enda en fiende som går grå..-_-
Nei,nei hade da ;o

Enda mer gråbyer på v2!:O
Tidlig julegave..:jtrist:

Cat powah!

CR
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Farvell verden 2

Hei!

Da legger jeg inn årene på v2 for godt. Må folk lykkes. Jeg setter thebigbang kontoen på slett.

Hvorfor? Jo, denne tidstyven tar nokk tid, og jeg føler at jeg ikke har motivasjon til å fortsette mer. Lykke til videre til alle, særlig dere som var i APC. Må dere gjøre det jeg ikke gjorde. APC går ned i graven med meg. Klarte ikke å trykke på slett knappen, men finn noen til å gjøre det for meg.

Lykke til videre,
Thebigbang/TrAnxZ


Lykke til IRL da. Trist når fiender går grå :(
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
funny-dog-pictures-let-the-force-be-with-you.jpg
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det blir en eier på Thebigbang alikavel. MakingOutWithGod tar over Thebigbang.
 

DeletedUser

Guest
Ahh.. Trodde det var det du het der, men det er fortsatt litt morsomt ettersom stammen din direkte oversatt da heter "Rettferdighet Sannhet".
(EDIT: Ser Google Translate foreslår at det betyr "Sannheten om Likhet". Regna med at stammenavnet hadde utspringet sitt i utrykket Veritas et Aequitas (Truth and Justice)).

Å gå inn på V2 med fakenick på ett så sent stadium er i seg selv også litt spesielt da..^^
What are you hiding from? ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Da får du nesten si det til Mr G&W og yoshi. hvis du har problemer med det ;)
[spoil]
Urban Dictionary skrev:
3. Veritas Aequitas
Its base form is the ancient Greek language and stands for "Truth Justice"

To some this is a very powerful combination of words, that have a deep meaning and power of their own.
To others, it is a catch phrase used in the movie Boondock Saints, kindof like a motto.

I believe it is a basis for what most humans should live their life by, day and day. Truth and Justice would basically end all crime. Will that day ever come?
1. Hey, I completely believe in Veritas Aequitas.
2. Wasn't that cool when the guys had Veritas and Aequitas on their hands?
[/spoil]

Da fikk dere ikke gråbyer av Tranxz i julegaver alikavel :p Kan du utdype det siste spørmålet :)?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan du utdype det siste spørmålet :)?

Det kan jeg nok.
Jeg er ganske sikker på at du har spilt spillet, og mest trolig verden 2 også tidligere - ettersom du får ta over en av de største ikke-AriCa kontoene på hele V2. Da er vel oddsen også ganske stor for at du har en annen forumbruker også.. Som ikke er "fakenick" - så da er spørsmålet, hva er det du prøver å skjule deg for ved å ha fakenick på V2? :p
 
Topp