Farvell

DeletedUser

Guest
Meg? Jeg er bare Shanks jeg. Og Leon Trotsky og Edmond Dantes. Men den siste kontoen gikk det ikke så veldig bra med :(
 

screto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Stikk ifra stammen din og kjemp imot AriCa da, så ser vi hvor lenge du varer, Mr.Rappkjeft

Jeg har ikke behov for å forlate AriCa, jeg liker ledelsen men bare et fåtall spillere :)
AriCa er liksom litt fullt av uerfarne små spillere :eek:

Jeg hadde overlevd ekstremt lenge skal jeg si deg hvis jeg hadde forlatt AriCa og vært 100 % forberedt :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke behov for å forlate AriCa, jeg liker ledelsen men bare et fåtall spillere :)
AriCa er liksom litt fullt av uerfarne små spillere :eek:

Jeg hadde overlevd ekstremt lenge skal jeg si deg hvis jeg hadde forlatt AriCa og vært 100 % forberedt :)

Ditto.
 

DeletedUser

Guest
jeg vil gjerne se bevis på de påstandene dere slår til med om overlevelse der.
dere kan jo slå dere sammen, dere to, for så å gå imot AriCa. Lykke til :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg hadde overlevd ekstremt lenge skal jeg si deg hvis jeg hadde forlatt AriCa og vært 100 % forberedt
Vel ja både og, hvordan vet man svaret før man har prøvt det i praksis? :). Skal ikke si meg tvilendes i at du kan spille, men og få en horde med nukes hver dag, og plenty med adelsmenn i tillegg - tar på. Hvem vet, kanskje du hadde holdt ut en stund, kanskje ikke :?

Jaja, skal ikke si mer Screto :). Håper du liker gamlekontoen min, Egeleyes ^-^. Var inne der en stund under Yamatotiden (som er svært lenge siden) og fotkoste med Grimlock.
 

DeletedUser

Guest
Men nå skal det jo være sagt da Kenny, at ikke alle i AriCa ville angrepet Screto om han hadde forlatt stammen.. Vet ikke hvor Screto ligger med kontoen sin nå, men hvis han ligger litt heldig til så kan det jo være at han ligger i ett område omringet av AriCa spillere som vet at han er vennligsinnet og ikke vil angripe han, eller at han ligger i nærheten av de "små uerfarne" spillerene ;)

Når du forlot Yamato, så var det vel litt mer vondt blod... Var det ikke? ;) Når du blant annet angrep og tok byer av Shanks ;P Litt mer grunn til å angripe tilbake da..
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
1) Uhhh, nå diskuterte vi hvor fort han ville gått ned om alle kjørte på, så hvorfor blande inn om han var vennelig? Det har absolutt ingenting med saken og gjøre :eek:.

2) Erm bortsett fra at jeg gikk innaktiv? Ble ikke noen masseadling av meg, kjente karene rundt meg. Og ja, jeg adlet en eller to byer av shanks, men han hadde troppene til fronten derfor skulle ikke det være et stort problem. Snakket med han i etterkant, og han fikk byene tilbake uten fight, og siden den gang har vi holdt kontakt i ny og ne.

Du nevner vondt blod i forhold til min innaktivitet / Yamato?

- En stund senere så tok Zanny over en konto på V1 som jeg adla smått av, og der fikk jeg god kontakt med han (også, sånn som Shanks, rart det dær). Nåvell - snakk langt ut på natten, og han overtalte meg til og ta en konto i Yamato og henge meg på. Spilte der til Yamato ble oppløst. Og ja angående vondt blod, jeg hater og sitte inne i et cluster som er ombringa av blått. Beklager altså, men det er ikke helt min type. Så gå ut, sende angrep og gå innaktiv funker fjell det ;)
 

DeletedUser

Guest
Det var ikke bare Zanmato som var medlem av Yamato, Kenny ;) Og du ble ikke angrepet av alle akkurat du heller. Jeg var medlem av Yamato, og du hadde flere byer ved siden av meg på den tida hvor du hadde gått ut og tok byer fra Shanks - jeg angrep ikke fordi vi var PA's. Easy peasy. Men uansett så er vel det her en irrelevant diskusjon?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det var ikke bare Zanmato som var medlem av Yamato, Kenny ;) Og du ble ikke angrepet av alle akkurat du heller. Jeg var medlem av Yamato, og du hadde flere byer ved siden av meg på den tida hvor du hadde gått ut og tok byer fra Shanks - jeg angrep ikke fordi vi var PA's. Easy peasy. Men uansett så er vel det her en irrelevant diskusjon?

Ikke mitt problem at dem unnlot og angripe. Som at jeg brydde meg? Var mye på og av på den tiden, så var w/e. Jeg tok 2 stykker, ikke la det høres ut som en hel arme :p. Og ja, vi hadde PA, har da ikke nevnt noe angående den, har jeg?


Ja det er en irrelevant diskusjon, så shush på deg ;)
 

DeletedUser

Guest
haha.... godt å se at noen tar over stafettpinnen på å krangle med Arica Kenn :p

Og av en eller annen grunn så virker det som NC har overtatt for Shanks, hvor er den gamle mannen?? Har han gått lei av forumet eller? Kan jo bli litt redd av mindre;)
 

hanssiii

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Neville Chamberlain og Screto er fredet av meg og jeg vil være meget behjelpelig med støtte :-D

NC og Screto looove :D
 

DeletedUser

Guest
herlig. send støtta di der du, så kan vi andre i nord her forsyne oss av byene dine her oppe ;)
 

DeletedUser

Guest
herlig. send støtta di der du, så kan vi andre i nord her forsyne oss av byene dine her oppe ;)

Ja, han må vel sende alle troppene sine ut av byene, prenoble og stacke dem opp igjen etterpå for at dere skal klare å ta og beholde en by omtrent? ;)
 

DeletedUser

Guest
Nå snakker du så absolutt til feil person.
De eneste som har tatt en by ifra meg på denne kontoen, er Termasa, I det som kalles adelstog-krasj, og Doomdark, fordi jeg lånte en by for å hoppe videre. Ingen av dem er i AriCa.
Statsen min imot dere er på 33-0, i min favør. Dog de fleste ifra Jarlebast, som dere tydligvis ikke hadde kontroll/KV på, men selv om du tar bort dem, så har jeg fortsatt positiv stats mot dere og ingen byer tapt.
 
Topp