Framtiden

DeletedUser

Guest
En gang går man tom for spillere og stammer man kan rekruttere inn. Eksempel: Elite Universe; De gav opp når det ikke var flere å hente ;)

Det, min gode Shanks er feil. Det er jo flere av Elites allierte som fortsatt består. ;)
 

DeletedUser

Guest
Det, min gode Shanks er feil. Det er jo flere av Elites allierte som fortsatt består. ;)

Tror ingen av de spillere eller stammer som finnes i verden 2 idag er allierte med Elite ;) Så det jeg skrev litt lengre opp er iallefall mer sant enn at jeg tar direkte feil :p
 

DeletedUser

Guest
Tror ingen av de spillere eller stammer som finnes i verden 2 idag er allierte med Elite ;) Så det jeg skrev litt lengre opp er iallefall mer sant enn at jeg tar direkte feil :p

Du tar HELT feil. De kunne fortsatt rekruttert fra RoEm, NS og SaD... :cool:
 

DeletedUser

Guest
De stammene som Elite hadde som allierte da glitter meldte sin avskjed, fortsetter å ha Elite som allierte helt til glitter går grå, og Elite forsvinner.
 

DeletedUser

Guest
De stammene som Elite hadde som allierte da glitter meldte sin avskjed, fortsetter å ha Elite som allierte helt til glitter går grå, og Elite forsvinner.

glitter er grå, og Elite er borte. Dermed er det vel ingen som har Elite oppført som allierte...? Men at de holder med Elite i sinn og ånd, det skal jeg ikke nekte for.
 

DeletedUser

Guest
Ja, da så. Visste ikke at Elite og Glitter var grå :p
Men tipper de er alliert i sinn og tanker, ja.
 

DeletedUser

Guest
Rart at dere bare diskuterer om Elite, når denne tråden handler om framtiden..
Har vi virkelig påvirket dere så mye? :p
 

DeletedUser

Guest
blir vel litt påvirket når en stamme som har ligget på 1. plass i ca. 1 år, oppløses
 

DeletedUser

Guest
Jeg må si jeg ble påvirket... når elite ble borte, jeg må si det var en respektert Fiendestamme, men å sitte å si dette er den beste stammen EVER på v2, blir litt å ta i, da skulle den ha vært her enda. Men at den kommer innenfor topp 10, ja.

Regner med at de som tror at Elite er og blir den beste stammen på V2, må nok skaffe seg briller, for jeg kan ikke se at den eksisterer nå, og da har mistet sin sjanse til å bli best.

Men jeg skal la dere få leve i den Verdenen som har rosa skyer, og luftslott.

Men om elite gjennoppstår av tidl. medlemmer av elite, og de kjemper for sin ÆRE, skal jeg trekke tilbake alt jeg har sagt. For da fortjener dere den.

-IceBlue
 

DeletedUser

Guest
"Var den beste stammen ever" er kanskje en bedre ting å si? :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg må si jeg ble påvirket... når elite ble borte, jeg må si det var en respektert Fiendestamme, men å sitte å si dette er den beste stammen EVER på v2, blir litt å ta i, da skulle den ha vært her enda. Men at den kommer innenfor topp 10, ja.

Regner med at de som tror at Elite er og blir den beste stammen på V2, må nok skaffe seg briller, for jeg kan ikke se at den eksisterer nå, og da har mistet sin sjanse til å bli best.

Men jeg skal la dere få leve i den Verdenen som har rosa skyer, og luftslott.

Men om elite gjennoppstår av tidl. medlemmer av elite, og de kjemper for sin ÆRE, skal jeg trekke tilbake alt jeg har sagt. For da fortjener dere den.

-IceBlue


Jeg aner ikke hvem du er, eller hva du har gjort tidligere her i v2. Men om dine kvaliteter i dette spillet er proposjonalt med din generelle forståelse av ting som har foregått og fortsatt foregår her, så kan du ikke ha oppnådd mye.
Elite er den beste stammen v2 har sett pdd. Å si noe annet blir for dumt. At AriCa eller -Rome- eller kanskje NT kan bli bedre med tiden til hjelp, skal jeg ikke benekte. Men pdd er det Elite som er v2s beste stamme gjennom serverens levetid.
Kan jo trekke en sammenlikning til fotballen(jeg elsker å gjøre det btw); Real Madrid er helt klart det beste laget Serievinnercupen/Champions League har hatt som deltager. OM Real Madrid skulle på mystisk vis bli slått konkurs imorgen, så vil ikke Real Madrid falle på rankingen. Det vil kun skje når noen har overgått prestasjonene Real Madrid har oppnådd i den nevnte turneringen.
 

DeletedUser

Guest
Hehe...

Av en eller annen grunn, kan det å knytte noe til fotball, forklare ting bedre :p
 

DeletedUser

Guest
Kan jo trekke en sammenlikning til fotballen(jeg elsker å gjøre det btw); Real Madrid er helt klart det beste laget Serievinnercupen/Champions League har hatt som deltager. OM Real Madrid skulle på mystisk vis bli slått konkurs imorgen, så vil ikke Real Madrid falle på rankingen. Det vil kun skje når noen har overgått prestasjonene Real Madrid har oppnådd i den nevnte turneringen.

Da tar jeg min fotballsammenligning :)

Liverpool er det mestvinnende laget i England og ble kåret til 1900-tallets beste lag. Vi er nå kommet inn i 2000-tallet og Liverpool kan ikke leve på hva de en gang var.

Elite var muligens gode i sin prime. Men siden de ble tatt ut av andre, så kan man aldri si at Elite var bedre enn dem. Elite var rett og slett ikke bedre enn at andre kunne ta dem ut.

Nå vil sikkert noen fronte at Elite var den beste stammen når de var aktive. Men sannheten var at Elite var aktive helt frem til dagen de gikk under.
 

DeletedUser

Guest
Da tar jeg min fotballsammenligning :)

Liverpool er det mestvinnende laget i England og ble kåret til 1900-tallets beste lag. Vi er nå kommet inn i 2000-tallet og Liverpool kan ikke leve på hva de en gang var.

Men vil det da bli feil å si at Liverpool har vært/er det beste laget gjennom tidene, fordi de ikke er best ?
 

DeletedUser

Guest
Men vil det da bli feil å si at Liverpool har vært/er det beste laget gjennom tidene, fordi de ikke er best ?

Ja, det vil bli helt feil å si.

Har ingenting å si i dag at Liverpool var det laget som vant mest forrige århundre.
 

DeletedUser

Guest
Da tar jeg min fotballsammenligning :)

Liverpool er det mestvinnende laget i England og ble kåret til 1900-tallets beste lag. Vi er nå kommet inn i 2000-tallet og Liverpool kan ikke leve på hva de en gang var.

Elite var muligens gode i sin prime. Men siden de ble tatt ut av andre, så kan man aldri si at Elite var bedre enn dem. Elite var rett og slett ikke bedre enn at andre kunne ta dem ut.

Nå vil sikkert noen fronte at Elite var den beste stammen når de var aktive. Men sannheten var at Elite var aktive helt frem til dagen de gikk under.

Så du mener altså at folk som mener at det laget Liverpool hadde på slutten av 70-tallet til midten av 80-tallet ikke kan si at det er tidenes beste lag? Blir ikke det litt feil? Da påstår du altså at folk ikke har rett til å ha egne meninger om hva som har vært i fortid og at ditt ord er lov. For å si det på en litt annen måte. Selv om Liverpool fortsatt spiller, så vil nok noen mene at laget jeg nevnte ovenfor er bedre enn det laget som de har i dag. Men det likevel være vanskelig å sammenligne dem, fordi de ikke vil kunne møtes på et jevnt grunnlag.
 

DeletedUser

Guest
Siden folk er off topic allerede, så kaster jeg meg gjerne inn.. Real Madrid har vunnet utrolig mye i Europa gjennom tidene, men den gangen de virkelig vant mange ganger, da tørr jeg påstå at nivået var langt svakere. De er kanskje det mestvinnende laget gjennom tidene i Europa, men jeg tørr nok påstå at det er veldig få lag som hadde hatt sjans til å gjøre noe med 2009-utgaven av Barcelona. Akkurat som den nåværende utgaven av Rome og Arica.
 
Topp