GUIDE: Hvordan overta en landsby

DeletedUser

Guest
Kort spørsmål muligens litt off topic.

Ser ut til at du kan sende katapulter mot Akademiet. Siden dette bare er Nivå 1 max, burde det være et relativt enkelt mål.
Spørsmålet er, dersom du har en adelsmann under produksjon og har et par gullmynter liggenende. Hva skjer med disse dersom Akademiet blir lagt i grus?

Måtte jo være århundrets bittreste tap. (spesielt dersom du gruser ned smien fra 20 til 19 og nedover samtidig)

Når jeg var nybegynner, og spilte på verden 2 på den engelske TW serveren, så hadde jeg et stort angrep mot en av byene mine. (Aten familien der er slemme gitt).
Det var det mye katapulter involvert som reduserte både gården min til nivå 1 og brakkenivået mitt til nivå 0.

Jeg hadde da en del infanteri enheter i bygge kø, og disse fortsatte å produseres, selv om jeg ikke fikk bygget opp brakken. pga. farmen som måtte bygges først.

Jeg regner derfor med at dersom du alt har begynt å bygge en adelsmann, og noen angriper akademiet ditt, så vil adelsmannen gjøres ferdig.

Merk deg også at dersom noen nedgraderer smien din uten å ødelegge akademiet, så må du likevel bygge smien til nivå 20 igjen før du kan starte produksjon av en ny adelsmann, selv om du har nok gullmynter og resurser til å starte produksjon av en ny adelsmann (i alle fall på de engelske TW serverne).
 

DeletedUser

Guest
2 enkle regler en bør lære seg før en poster på et forum:
1) Bruk av _._ og _,_
2) Bruk av _og_ og _å_
 

sunman

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
.....

Kor mange landsbyer kan du ta over med samme by?

altso når eg har laget min andre kan eg bare lage 2 gullmynter til i samme by og så bygge adelsmann?????:confused:
 

DeletedUser

Guest
Du kan lage så mange gullmynter du bare vil, det er et stort akademi, og ikke mange individuelle.

I hver by har du et akademi. Du har da 100 gullmynter f.eks. De gullmyntene er i alle landsbyene dine.
 

sunman

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ok

ok, men er de ei grense over kor mange byer man kan ta over fra samme akademi?
 

sunman

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
men...

men om du lager akademi i ein annen landsby må du bare ha 1 gullmynt i den landsbyen for og bygge adelsmann da?????:eek:
 

DeletedUser

Guest
Kompliment til Machoape og Cecilia - her passer det utmerket å svare med bare ett ord! :)

Jajja.

men om du lager akademi i ein annen landsby må du bare ha 1 gullmynt i den landsbyen for og bygge adelsmann da?????:eek:

Nej, För att ta över en tredje by så behöver du 2 nya guldmynt. Du använde upp ditt förra guldmynt när du tog över din andra by.

Nissemann200: Bra?
 

sunman

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hæ???

de eg mente var om du bygget akademi i den ANDRE landsbyen. Starter man på nytt med gullmynter at man bare trenger 1?
 

DeletedUser

Guest
Nei, du begynner ikke på scratch. Dersom du trenger for eksempel 3 gullmynter kan du lage en gullmynt i en landsby og to i en annen. :) Tilsammen blir det tre. Håper du forsto det bedre nå
 

DeletedUser

Guest
4-5 ganger?? Antall ganger man må angripe for å ta over en landsby avhenger også av avstanden til landsbyen... desto lengre borte landbyen befinner seg... desto flere ganger må man angripe. Grunnen til dette er at landsbyens moral øker med 1% i timen. Så det kan fort ta både 7 og 8 ganger (eller mer) før man har konvertert en landsby til sin. Men man kan bruke flere Adelsmenn (men husk kun :confused:en:confused: i hvert angrep), slik at man konverterer landsbyen dobblet så fort... Som jeg forstår kan også andre stammemedlemmer hjelpe til.. og ved å koordinere angrepet kan man da konvertere en landsby med 100% lojalitet i løpet av få minutter/sekunder...

Hvorfor bare èn adelsmann i hvert angrep hvis man har 4? Virker ulogiskt ettersom 3 av dem da vil returnere..

--------------------------------------------------------->
Don't drink water, fish fuck in it.
 
Topp